Kymco DownTown 350

Ik denk dat je het over de fasteners hebt, ook wel rivet genaamt ?

Verwijderen:
Center naar binnen indrukken, vervolgens de buitenkant van de rivet omhoog trekken,
zodat de complete rivet er uit is.

Installeren:
Eerst het middelste center pikkie van onder af terug naar buiten duwen, dan de rivet plaatsen en vervolgens het middelste center pikkie weer een klein stukje (dus half indrukken) tot hij gelijk is met de buitenkant van de rivet.


image.php


Ermax is top, ha ha mooi he'

Complete how-to-do t.b.v. windschermdemontage staat hier:

WebEngine in "Kymco DownTown 350"

Succes gewenst *D
 
Laatst bewerkt:
Nou het fotootje lukt niet, ondanks de het fotoverklein programma. Dan maar kleine update. Scherm vervangen was goed te doen. Beetje gepriegel met de rubberen bevestigingsdoppen en de zwarte lijst om het scherm. Groot verschil mbt de windbescherming zoals ik al verwachte. Met 140 km per uur zit je rustig met je vizier open. Met deze storm dagen wel even opletten want hij vangt uiteraard meer wind. DT350i heeft nu inmiddels bijna 1000 km gelopen, dus afspraak voor oliewissel staat voor volgende week. De DT350i is een dijk van een motorscooter. Ik persoonlijk vind m in de 300 cc klasse echt de top. En nu met het nieuwe scherm van Ermax helemaal.
 
Tja zou toch wel graag wat foto's willen zien :P *D

Ik ben zelf niet vies van een fotootje meer of minder en gebruik
eigenlijk nooit de foto host van MF.

Hier mijn methode:

Eerst even dit tooltje hieronder downloaden en installeren (900Kb)

CodePlex Archive


Na installatie browse je naar je map met foto's en klik je met de rechtermuisknop op
de foto die je wil re-sizen.
Er popt dan een scherm op en je kiest dan voor "Resize Picture"
Als je dan op "Resize" klikt wordt de verkleinde foto aangemaakt en ook opgeslagen in de map met originele foto's.
De verkleinde foto is herkenbaar doordat in de naam/nummer van het foto de toevoeging "large" staat vermeld.

Hier nog even een screenshot hoe je de image resize tool dient in te stellen:

image.php

Uiteraard kun/mag je ook de custom instelling gebruiken gebruik dan b.v. 1600X1200
als je er maar voor zorgt dat je resized foto niet groter is als ± 950Kb. (forum limit 1Mb)



Om de foto te uploaden ga je naar Free Image Hosting < - Free Image Hosting

Je hoeft geen account aan te maken en kunt direct beginnen met het uploaden van je foto.

image.php


1/ Browse naar de map met de foto's
2/ Klik op de foto om te selecteren
3/ Klik op "Upload"
4/ Scroll naar beneden op de pagina naar > BBCode (Forums): > Image link
5/ Copy de complete url inclusief image taqs naar een kladblok of laat hem in het geheugen
van je rechtermuisknop zitten.

De complete url met image taqs plaats je vervolgens in je bericht hier op MF.

image.php


Uiteraard zijn er nog duizenden methodes, maar deze hoef je geen account voor aan te maken
en gaat behoorlijk vlot als je het een beetje onder de knie hebt, en dat gaat snel.
De host site freeimagehosting.nl is ook betrouwbaar en gaat niet zomaar offline.
Er staan in de loop der jaren al honderden foto's van mij hier op het forum middels host freeimagehosting.nl.

Succes gewenst Cheers Jan
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik photobucket.com
Account maken
Fotos uploaden
IMG link die bij de foto staat (onderste regel) plaatsen in je bericht

Handig want niks resizen
Je hebt meteen backup van je fotos
Gratis
 
Ha ha goed gedaan en natuurlijk met freeimagehosting ;)

Je scherm is mooi, en ziet er qua model en afmeting het zelfde uit als mijn scherm :}
Lekker dik en robuust :9
 
Laatst bewerkt:
ik vind dat hoge scherm er mooier op dan de korte het maakt hem lekker grof aan de voorkant.
 
Nu moest mijn vrouw zondag naar luchthaven Brussel en gelijk maar even naar de auto en motor salon daar gegaan. ik was behoorlijk onder de indruk van de Kymco's, stond ook nog een nieuwe die binnenkort uitkomt. ben alleen de naam even kwijt. ik dacht de x-town 300.
 
Laatst bewerkt:
....ik was behoorlijk onder de indruk van de Kymco's, stond ook nog een nieuwe die binnenkort uitkomt. ben alleen de naam even kwijt. ik dacht de x-town 300.

Dat is dat ding wat in de openingspost staat. (Agility Maxi > 300/125cc), volgens mij hebben ze alleen de naam veranderd :?

De volgende nieuwe Kymco wordt volgens insiders een 500cc sport met mono shock en inboard cvt, maar dat kan wel eind van het jaar of nog later worden.

Cheers Jan
 
Laatst bewerkt:
Motorblok in het frame zoals tmax,bmw, GP.
Ik heb vorig jaar hier ergens op het forum een schets laten zien... oops gevonden plaatje is al zo'n beetje bijna een jaar oud ik heb er ook nog ergens een film van want daar komt dit shot ook uit.

image.php




Opvallend of misschien wel logies is dat beide Taiwanese merken de overstap naar monoshock lijken te maken, kijk maar naar de fraaie SYM maxsym 500 - 2016- concept scooter.
De Sym heeft op het concept model wel een outboard cvt, en dat zou juist bij de Kymco wel eens inboard cvt a´la tmax,bmw, GP enzo. kunnen worden, maar ieder geval ook ± 500cc, ze willen denk ik proberen een aanval te doen op de bestseller & verkoop kanon in de 500klasse die tmax heet.


Ik ken alleen dat blauw witte ding op de eerste pagina,
dat is de Agility Maxi > 300/125cc, maar ik denk dat nog voor hij echt komt de naam is veranderd in zie Kymco XTown 300i ABS
Beetje dom geintje als dat echt zo is, maar ze lopen natuurlijk wel vaker bij Kymco te googelen met namen... b.v. zoals de DT die op ieder continent, maar ook landen onderling op een zelfde continent steeds weer een andere naam heeft.

Kymco XTOWN 125i CBS e 300i ABS MY 2016
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan