MF Gooi & Vechtstreek deel 151

Status
Niet open voor verdere reacties.
Films.....

... gisteren tijdens het fietsen Act of Valor gekeken en vanmorgen op de fiets Unthinkable gezien. Beide de moeite waard... en leuker dan de geïsoleerde garagedeur. *D
 
:W

en present..

bijlezen doe ik later wel weer even..

druk druk druk :')

:$

p.s.: Iemand hiero toevallig ook wel eens wat bij Optitune gekocht? en mogelijk ook onlangs bericht gekregen dat er een factuur openstaat terwijl die cash betaald is? })
 
Laatst bewerkt:
Wel eens goedkope rommel bij Optitune besteld geloof ik, maar dan zou ik eens in de facturen moeten spieken. Nooit bericht gehad overigens, ik betaal netjes. :+
 
Voor als de nopjes in de bagger gaat vervelen:


Of zoiets:
Verveelt nog steeds niet :$


10387022_746468012097659_5487783574715204661_o.jpg



Ik half verzopen, motor helemaal verzopen :Y
 
Was hiervoor al.
Hier waren we helemaal uit het zicht :X

Maar waren aardige gasten hoor ;)
 
Zag het al een beetje of FB voorbij komen. _O-

Heb vandaag nog een seconde aan jullie gedacht, ik zoek nog oefening met de camera.
Ah goed, ik stond met de fucking Astra bij de garage en daarna nog even uit de losse pols een douchecabine geregeld, daarna geen energie meer. :')
 
mwa, hier kom jij zonder noppies ook wel door :+
 
Kunnen we combineren natuurlijk, stiekem wel benieuwd... :+

Zolang de grond maar hard is. Op de een of andere manier heb ik niet het idee dat het water tot m'n oksels een goed idee is. :+


Voor nu gewoon lekker thuis klussen, en binnenkort nog twee weekjes weg voor werk. Dan zit het jaar er alweer op. Bedroevend weinig dagen op de motor wel... :/

En dan moet überhaupt de vierwielige grafbak eerst gefixt zijn voor er weer een aanhangwagen achter kan. |(
 
Als nood aan de man is mag je mijn jeepje met trekhaak wel lenen :Y
(17 jaar trouwe dienst van het wagentje; mijn aanbod voelt een beetje als Russisch Roulette :X :+ )
 
Laatst bewerkt:
Heb in de garage even de foutmeldingen gezien die dit ding eruit spuugt. Echt feest, al die computers. Garage vond het een communicatiestoornis en wou wat extra tijd. Ongeveer alsof je linker- en rechter hersenhelft niet samenwerken en de chirurg om nog een paar uur extra komt vragen. :')

Vergeet ik de helemaal; Thnx! En van een 17 jaar oude soes ben ik niet bang. ;)
 
Laatst bewerkt:
:W

en present..

bijlezen doe ik later wel weer even..

druk druk druk :')

:$

p.s.: Iemand hiero toevallig ook wel eens wat bij Optitune gekocht? en mogelijk ook onlangs bericht gekregen dat er een factuur openstaat terwijl die cash betaald is? })
Ik koop vrij regelmatig bij Optitune.
Ook en (mini) groepsaankoop motorbanden.
Ik ken hem (Jasper) al jaren.
Gewoon even bellen.
 
:Z koffie!



Vandaag verder met slopen en verbouwen hier *D
 
Ik koop vrij regelmatig bij Optitune.
Ook en (mini) groepsaankoop motorbanden.
Ik ken hem (Jasper) al jaren.
Gewoon even bellen.

Ow ok.. zelf ben ik er 3x geweest welgeteld.. voor een led-achterlicht voor m'n Blade.. dat licht dat steeds begon te knipperen.. bleek remhendel te zijn, maar daarnaast doen de kentekenplaat ledjes het inmiddels (wederom) niet meer na omruilen binnen garantie.. ondeugdelijk achterlicht dus.
Heb dat achterlicht (+kuipknippers) toen opgehaald in Waddinxveen en cash betaald.. maar nu blijkt bij hun de factuur als niet betaald te staan in hun boekhouding.. tja, ik kan niet aantonen dat ik cash betaald heb, staat niet op de bon.. en is inmiddels naar een incassobureau.. kan mij niet voorstellen dat zij denken spullen mee te geven zonder dat ze betaald zijn toch? zeker niet aan een onbekende klant.. maar ze zijn er van overtuigd dat ik nog moet betalen :(
 
Zo de eerste echte boete voor de motor : 264 euro krijg hem binnenkort binnen :X
27 te hard, 90 waar je 60 mocht, stond een laser aapje goed verborgen opgesteld helaas :')
Meestal rij ik daar hooguit 70 - 75 , maar dacht dat ik wat hoorde in het blokkie dus trok hem even 1x ietsjes verder door :/

(stukje tussen loosdrecht naar loenen)
 
Ow ok.. zelf ben ik er 3x geweest welgeteld.. voor een led-achterlicht voor m'n Blade.. dat licht dat steeds begon te knipperen.. bleek remhendel te zijn, maar daarnaast doen de kentekenplaat ledjes het inmiddels (wederom) niet meer na omruilen binnen garantie.. ondeugdelijk achterlicht dus.
Heb dat achterlicht (+kuipknippers) toen opgehaald in Waddinxveen en cash betaald.. maar nu blijkt bij hun de factuur als niet betaald te staan in hun boekhouding.. tja, ik kan niet aantonen dat ik cash betaald heb, staat niet op de bon.. en is inmiddels naar een incassobureau.. kan mij niet voorstellen dat zij denken spullen mee te geven zonder dat ze betaald zijn toch? zeker niet aan een onbekende klant.. maar ze zijn er van overtuigd dat ik nog moet betalen :(
Op de bon staat toch tijd, datum, bedrag etc... Als jij een bon hebt dan heb je betaald lijkt me. Hoe kom je anders aan een bon?
 
Zo de eerste echte boete voor de motor : 264 euro krijg hem binnenkort binnen :X
27 te hard, 90 waar je 60 mocht, stond een laser aapje goed verborgen opgesteld helaas :')
Meestal rij ik daar hooguit 70 - 75 , maar dacht dat ik wat hoorde in het blokkie dus trok hem even 1x ietsjes verder door :/

(stukje tussen loosdrecht naar loenen)
Daar staan ze vaker ja... :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan