MF Gooi & Vechtstreek deel 151

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow ok.. zelf ben ik er 3x geweest welgeteld.. voor een led-achterlicht voor m'n Blade.. dat licht dat steeds begon te knipperen.. bleek remhendel te zijn, maar daarnaast doen de kentekenplaat ledjes het inmiddels (wederom) niet meer na omruilen binnen garantie.. ondeugdelijk achterlicht dus.
Heb dat achterlicht (+kuipknippers) toen opgehaald in Waddinxveen en cash betaald.. maar nu blijkt bij hun de factuur als niet betaald te staan in hun boekhouding.. tja, ik kan niet aantonen dat ik cash betaald heb, staat niet op de bon.. en is inmiddels naar een incassobureau.. kan mij niet voorstellen dat zij denken spullen mee te geven zonder dat ze betaald zijn toch? zeker niet aan een onbekende klant.. maar ze zijn er van overtuigd dat ik nog moet betalen :(

Laat hun maar aantonenen dat er een getekende bon is waar op staat dat het op rekening is opgehaald. Dreigen met een incasso hut is leuk, maar de deurwaarder zal vast niks doen zonder kloppend bewijs. Volgens mij ligt de bewijs last nu bij hun. Je kan proberen het met een goed gesprek op te lossen en leg het anders voor bij je rechtsbijstands verzekering.

Wie eist die bewijst zegt me huisjurist dan. :P
 
Laatst bewerkt:
Heu lieve mensjes... :W

Verveelt nog steeds niet :$


[afbeelding]


Ik half verzopen, motor helemaal verzopen :Y
:X *D

Die boa-ontmoeting is toch wel ernstig prijzig... -O-
Geef ik liever 2 tientjes uit aan een opgehemelde en drukbezochte offroadrit, zoals Varsseveld vant weekend! 8-)

full
 
Laatst bewerkt:
True...

Kies er toch liever voor een buffertje te houden aangezien ik een goed betaalde klus heb laten schieten aankomende winter ;)

Plus: waar ga je rijden met dat ding? Dan kan ik net zo goed die Beta gebruiken. Met die long ride kit gaat dat prima lukken :Y
*O* Goeie keus!! :Y

Kek tankie, nou mag je ook wel meedoen bij de Classic trial aankomende zaterdag in Nunspeet. Tussen die ouwe lui pas je nu prima! :P
 
*O* Goeie keus!! :Y

Kek tankie, nou mag je ook wel meedoen bij de Classic trial aankomende zaterdag in Nunspeet. Tussen die ouwe lui pas je nu prima! :P
:+

Kickstarter blijft toch nog wel een issue... De eerste die er op zat toen ik hem kocht was prima. Toen die uiteindelijk stuk was ging de daaropvolgende na zo'n 50x kicken ook stuk. deze raakte tevens het frame na een tijdje. De daarna gekocht kicker zit er nu nog wel onder maar vertoont alweer dusdanig speling dat ik op verdacht alweer een andere besteld heb via een ander lijntje in de hoop dat die betere kwaliteit levert. Lijkt me sterk want is als het goed is allemaal origineel spul...

Donderdag ben ik aant werk. Zaterdag zou ik wel kunnen ja... :P
 
Daar staan ze vaker ja... :/
staan tegenwoordig 2 kanten aan het begin van loosdrecht achter het hek van gemeente opslag
en in die kronkel achter het bord.
bijna iedere dag, starten rond 8:30 dat is dave ze school route vandaar dat ik ze altijd zie staan.
 
staan tegenwoordig 2 kanten aan het begin van loosdrecht achter het hek van gemeente opslag
en in die kronkel achter het bord.
bijna iedere dag, starten rond 8:30 dat is dave ze school route vandaar dat ik ze altijd zie staan.
Dat is grappig, ik kom er meestal tussen 8:15-8:30 langs, nu voor het eerst met de motor om 9:00 of zo. Ik ga gewoon weer standaard op cruise control rijden. :+
En met de motor gewoon 50 O-)
 
Laatst bewerkt:
rij je altijdover de n201 en daarna bij kortenhoef links?
zonder mh sticker?
 
Laatst bewerkt:
rij je altijdover de n201 en daarna bij kortenhoef links?
zonder mh sticker?
Rij vaak over de N201, maar afgelopen 2 weken met de auto geweest.
Ik heb wel een MF stikker op de beamer, ik val ook best op door de topkoffer inclusief verlichting. Er rijd een R1200GS(A) rond met ook verlichting in de topkoffer heb ik gemerkt :P

Ik ga in hilversum meteen vanaf de diependaalselaan loosdrecht in, rotonde bij kerkelande staat vaak vast, door die wegwerkzaamheden enz. aan de grote rotonde bij de N201 / diependaalselaan kruising.
 
Laatst bewerkt:
vanmorgen ging je tanken bij de BP Loosdrechtseweg ;)
 
Begrijp ik nou goed dat er twee rebelse bejaarden op hun offroads zijn staande gehouden door BOA's?
Normaal zou ik onder tafel liggen van het lachen, maar dit geintje is financieel zeker niet leuk meer....... :/
 
Rij vaak over de N201, maar afgelopen 2 weken met de auto geweest.
Ik heb wel een MF stikker op de beamer, ik val ook best op door de topkoffer inclusief verlichting. Er rijd een R1200GS(A) rond met ook verlichting in de topkoffer heb ik gemerkt :P

Ik ga in hilversum meteen vanaf de diependaalselaan loosdrecht in, rotonde bij kerkelande staat vaak vast, door die wegwerkzaamheden enz. aan de grote rotonde bij de N201 / diependaalselaan kruising.
anders had ik je tijdens het ontbijten langs kunnen zien komen ;)
 
Begrijp ik nou goed dat er twee rebelse bejaarden op hun offroads zijn staande gehouden door BOA's?
Normaal zou ik onder tafel liggen van het lachen, maar dit geintje is financieel zeker niet leuk meer....... :/
Praatje gemaakt en zonder bon weer naar de koffie gereden om een half uurtje later in één streep door naar de verzuipplek te gaan :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan