MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uuhhhh het ziet er toch wel goed uit die Samantha ;)
De interviews zullen ongetwijfeld hot zijn :9
Achtergrond info in beeld(zeg maar achter de pitbox) miste ik toch wel bij Sport 1,Frank vulde het voortreffelijk aan maar nu krijgen we hopelijk meer in beeld :?
BBC "had" dat toch wel goed geregeld met Suz en later die andere kleine met haar mooie donkere poppertjes ;)

Ik ga het toch wel posi zien :)
 
Azi Farni, die mis ik nog steeds. Ik hoop dat ES een leuk voorprogram heeft, dan switch ik daarna wel door naar motogp.com
 
Ben wel blij dat er weer wat makkelijker kan worden gekeken. Al zal het niet kunnen tippen aan de BBC van 2 jaar terug... Wat was dat een genot om naar te kijken en luisteren. Die Matt Roberts altijd met Cal Crutchlow _O-

En zonder reclameonderbrekingen. Daar zullen we vrees ik niet onderuit komen bij €sport, maar we gaan het meemaken. Heel even wachten nog
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vooral bang voor de tijd. Hoe vaak gebeurd het niet bij eurosport dat ze eerder/ later beginnen en eindigen. Hoevaak ik al geen superbike geprogrammeerd heb en vervolgens kunstschaatsen op de band heb staan... :d
 
Ik ben vooral bang voor de tijd. Hoe vaak gebeurd het niet bij eurosport dat ze eerder/ later beginnen en eindigen. Hoevaak ik al geen superbike geprogrammeerd heb en vervolgens kunstschaatsen op de band heb staan... :d

Ja, idd een risico... aankomende nacht de eerste kans weer met de WSBK
 
Voor vannacht zit je wel goed denk ik, er zal op dat tijdstip niet veel anders zijn om uit te zenden. Zodra de verschillende sporten rond april weer beginnen, dan mag je hopen op onaangepaste uitzendingen. :)
 
Ik ben vooral bang voor de tijd. Hoe vaak gebeurd het niet bij eurosport dat ze eerder/ later beginnen en eindigen. Hoevaak ik al geen superbike geprogrammeerd heb en vervolgens kunstschaatsen op de band heb staan... :d
Daar hoef je echt niet bang voor te zijn, daar zijn die rechten voor de MotoGP veel te duur voor. SBK is gewoon een ander verhaal omdat het veel goedkoper is en minder mensen naar kijken.
 
Wsbk op eurosport... 2 min beeld ennnnnnnn reclame.. en dat overdrijf ik niet :')

Ik dacht precies hetzelfde... Haha, dacht daar gaan we weer... máár vervolgens wel de race zonder reclames uitgezonden! Kwam het toch goed :Y
 
Ik vind dat Eurosport vannacht de wedstrijden prima en compleet heeft uitgezonden.
Alles opgenomen en alle races stonden er van begin tot einde goed op. Mooi dat deze verbetering door de komst van de MotoGP ook is doorgevoerd.
Voelt toch wel weer ouderwets goed wegrace op Eurosport.
 
Ja ik was vannacht ook positief verrast. Geen reclame tijdens de race.

Misschien omdat het nacht was?
 
Ik blijf me erover verbazen dat iedereen zo verbolgen doet over reclame. Denken jullie dat Eurosport een charitatieve instelling is? Alle zenders doen dat, alleen de Publieke Omroep niet want die krijgt genoeg binnen van onze belastingcenten.
 
Ik blijf me erover verbazen dat iedereen zo verbolgen doet over reclame. Denken jullie dat Eurosport een charitatieve instelling is? Alle zenders doen dat, alleen de Publieke Omroep niet want die krijgt genoeg binnen van onze belastingcenten.

Waar ik mij in het verleden vaak aan stoorde is dat ze met 4 ronden voor het einde nog even snel een reclame door je strot duwen.. reclame is nou eenmaal nodig maar hoe het gebruikt werd was stront irritant.
 
Reclame betaald het plezier, dus dat zij maar zo.
Bij mij waren de starttijden van de races volgens Eurosport weer de bron van ellende. Als ik had vertrouwd op de tijden zoals vermeld dan had ik van alle races de eerste 5 rondes gemist.

Gelukkig weet ik al dat ik daar rekening mee moet houden. Dus wel alles kunnen zien.

Vreemd dat andere mensen hier geen problemen mee hadden...

Mavtri, welke provider heb jij en hoe heb je de opname ingesteld?
Ik heb tv via Telfort en heb conform de tvgids van Telfort mijn HD recorder ingesteld.
 
Reclame betaald het plezier, dus dat zij maar zo.
Bij mij waren de starttijden van de races volgens Eurosport weer de bron van ellende. Als ik had vertrouwd op de tijden zoals vermeld dan had ik van alle races de eerste 5 rondes gemist.

Gelukkig weet ik al dat ik daar rekening mee moet houden. Dus wel alles kunnen zien.

Vreemd dat andere mensen hier geen problemen mee hadden...

Mavtri, welke provider heb jij en hoe heb je de opname ingesteld?
Ik heb tv via Telfort en heb conform de tvgids van Telfort mijn HD recorder ingesteld.

Zoals ik op FB ook al zei: De races zijn gewoon in Australie begonnen op de tijd dat ze gepland waren hoor, en ES was er vanaf het begin gelijk bij. Ik heb ook alles opgenomen en heb alles kunnen zien. Ik denk dus dat je zelf wellicht een foutje hebt gemaakt?
 
Ik stel mijn HD recorder in via de televisiegids gegevens van mijn provider. Ga dus naar zender Eurosport, kies WSBK race 1 en klik op opnemen. Wat kan er fout gaan?

Kennelijk toch nog het e.e.a.....
 
verkeerd voorgelicht... was echt bekend dat het op ES 1 was..
Dat klopt, maar mijn wekker ging zaterdagochtend om 2.30 uur af dus ik ben na race 1 gaan slapen om de 2e race op eurosport 2 te gaan kijken zondagmiddag.
 
Laatst bewerkt:
Ik stel mijn HD recorder in via de televisiegids gegevens van mijn provider. Ga dus naar zender Eurosport, kies WSBK race 1 en klik op opnemen. Wat kan er fout gaan?

Kennelijk toch nog het e.e.a.....

Ja, dat is dan idd een raar verhaal. Ik heb precies hetzelfde gedaan, naar tv gids en op opnemen klikken (sterker nog, kan geen eens tijden meer instellen, vind ik wel een gemis) en is dus wel goed gegaan. Zit bij KPN trouwens. Jammer dat er iets is mis gegaan bij jou,
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan