MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijden instellen kan wel hoor,moet je even in het menu duiken.
Je kunt ook zo instellen dat de dvr altijd 5 min. eerder start en bijv.15 min.langer doorloopt dan de uitzendtijden aangeven.
Is overigens bij €S geen garantie dat het goed gaat.
 
haha ok, ik zal de handleiding eens bekijken ;-) bedankt voor de tip!
 
In Moto73 een heel artikel over de plannen van Eurosport. Ik ben toch echt wel onder de indruk hoe ze het allemaal willen gaan aanpakken hoor en de mensen die nu nog klagen snappen het mijns inziens toch echt niet helemaal want zo'n goed pakket hebben we als motorsportfans nog nooit gehad in Nederland. ja, een deel komt op Eurosport2 maar dat komt omdat ze ook nog andere sporten (waar waarschijnlijk trouwens veel meer mensen in geïnteresseerd zijn, hoe jammer wij dat als motorsportfans ook vinden) uitzenden en ze anders niet alles live van de MotoGP zouden kunnen uitzenden (en dat willen ze juist WEL). Dus dan is het kiezen of delen. Big deal lijkt me, die paar euro extra per maand. Niks in het leven is gratis en trouwens ook voor de gewone Eurosport betaal je gewoon natuurlijk, dat is ook niet gratis.
 
Reclame betaald het plezier, dus dat zij maar zo.
Bij mij waren de starttijden van de races volgens Eurosport weer de bron van ellende. Als ik had vertrouwd op de tijden zoals vermeld dan had ik van alle races de eerste 5 rondes gemist.

Gelukkig weet ik al dat ik daar rekening mee moet houden. Dus wel alles kunnen zien.

Vreemd dat andere mensen hier geen problemen mee hadden...

Mavtri, welke provider heb jij en hoe heb je de opname ingesteld?
Ik heb tv via Telfort en heb conform de tvgids van Telfort mijn HD recorder ingesteld.

Zit bij KPN alles in 1 pakket glasvezel. Volgens mij heeft de verkeerde tijd programmering niets met de provider te maken maar met de zender in dit geval bij Eurosport.
Kan me eerder voorstellen dat ES dat geklooi van voorheen zich nu niet meer kan veroorloven. Ik neem gewoon op via de digitale tvgids en ieder opgenomen programma wordt opgenomen in de cloud.
 
In Moto73 een heel artikel over de plannen van Eurosport. Ik ben toch echt wel onder de indruk hoe ze het allemaal willen gaan aanpakken hoor en de mensen die nu nog klagen snappen het mijns inziens toch echt niet helemaal want zo'n goed pakket hebben we als motorsportfans nog nooit gehad in Nederland. ja, een deel komt op Eurosport2 maar dat komt omdat ze ook nog andere sporten (waar waarschijnlijk trouwens veel meer mensen in geïnteresseerd zijn, hoe jammer wij dat als motorsportfans ook vinden) uitzenden en ze anders niet alles live van de MotoGP zouden kunnen uitzenden (en dat willen ze juist WEL). Dus dan is het kiezen of delen. Big deal lijkt me, die paar euro extra per maand. Niks in het leven is gratis en trouwens ook voor de gewone Eurosport betaal je gewoon natuurlijk, dat is ook niet gratis.
:^
 
Ik blijf er toch een beetje een raar gevoel bij houden. Dat ik extra moet betalen voor eurosport2, heb ik geen moeite mee. Ik heb ook altijd extra betaald voor Sport1. Wat ik zo waanzinnig irritant vind aan Eurosport zijn de reclames op de meest idiote momenten en vaak ook te lang. Door die reclames heb ik naar mijn mening het afgelopen jaar toch behoorlijk wat leuke momenten in het WSBK en WSS gemist. Ik hoop dat ze dit bij de MotoGP achterwege laten.
 
Ik moet eerlijk bekennen dat de WSBK uitzending geen tussentijdse reclames meer had. Ik was positief verrast.
 
In Moto73 een heel artikel over de plannen van Eurosport. Ik ben toch echt wel onder de indruk hoe ze het allemaal willen gaan aanpakken hoor en de mensen die nu nog klagen snappen het mijns inziens toch echt niet helemaal want zo'n goed pakket hebben we als motorsportfans nog nooit gehad in Nederland. ja, een deel komt op Eurosport2 maar dat komt omdat ze ook nog andere sporten (waar waarschijnlijk trouwens veel meer mensen in geïnteresseerd zijn, hoe jammer wij dat als motorsportfans ook vinden) uitzenden en ze anders niet alles live van de MotoGP zouden kunnen uitzenden (en dat willen ze juist WEL). Dus dan is het kiezen of delen. Big deal lijkt me, die paar euro extra per maand. Niks in het leven is gratis en trouwens ook voor de gewone Eurosport betaal je gewoon natuurlijk, dat is ook niet gratis.
Zoiets als dit? klik.
 
Laatst bewerkt:
Maar je hoeft toch niet zozeer extra te betalen voor eurosport 2? Ik zit bij UPC en heb een Royaalpakket ( volgens mij 5 euro per maand) waarin wel 25 extra zenders zitten. ( pin me niet vast aan de feiten)
Het is geen sport1 waar je 15 euro per maand betaald voor 1 zender.
 
Maar je hoeft toch niet zozeer extra te betalen voor eurosport 2? Ik zit bij UPC en heb een Royaalpakket ( volgens mij 5 euro per maand) waarin wel 25 extra zenders zitten. ( pin me niet vast aan de feiten)
Het is geen sport1 waar je 15 euro per maand betaald voor 1 zender.

Vind ik ook hoor, ik vind het geen enkel probleem. Ik had trouwens al ES2 omdat SBK daar ook al vaak op kwam. Maar hier was te lezen dat sommigen boos waren omdat ze denken dat Eurosport het expres op ES2 gaan uitzenden omdat ze denken dat bij Eurosport dan extra geld binnenstroomt. Volgens mij valt dat wel mee, het is vooral de provider die daar iets extra's aan verdient volgens mij. Het heeft vooral te maken met het feit dat Eurosport zeker wil stellen dat ze alles live uit kunnen zenden. (en dus niet moet wijken voor het WK volksdansen ofzo)
 
Volksdansen *D
full
 
MotoGP Qatar exclusief op Eurosport

De MotoGP van Qatar van 26 tot en met 29 maart 2015, markeert ‘de start van 4 jaar MotoGP op Eurosport en Eurosport 2’. Tot en met 2018 zijn alle drie klasse motoren, MotoGP, Moto2 en Moto3, inclusief de vrije trainingen en kwalificaties te zien op de Nederlandse Eurosport TV kanalen en online op de Eurosport Player. De beelden uit Qatar zijn allen op het hoofdnet Eurosport te zien.

En Eurosport pakt flink uit, met voor het eerst in de geschiedenis van Eurosport Benelux zelfs een geheel eigen productieteam, bestaande uit 2 commentatoren, Diederick de Vries en Patrick van den Goorbergh, presentator Samantha van Wijk, een producer en een cameraman, on site.

Op de Eurosport Player zal naast de tv beelden ook extra kanalen beschikbaar komen, zoals vier onboard camera’s, een helicopter feed, een live tracker en een live timing feed. *O*

Woensdag 25 maart
19:15-20:15 voorbeschouwing

Donderdag 26 maart
16:00 vrije training Moto3
16:45 vrije training Moto2
17:45 vrije training MotoGP
18:45 vrije training Moto3
19:45 vrije training Moto2
20:45-21:45 Marc Marquez

Vrijdag 27 maart
16:00 vrije training MotoGP
17:00 vrije training Moto3
17:45 vrije training Moto2
18:45-19:45 vrije training MotoGP

Zaterdag 28 maart
16:00 kwalificatie Moto3
16:45 kwalificatie Moto2
17:45-19:15 kwalificatie MotoGP

Zondag 29 maart
14:45 warming up
17:00 race Moto3
18:15 race Moto2
19:45-21:00 race MotoGP

Maandag 30 maart
 
MotoGP Qatar exclusief op Eurosport

De MotoGP van Qatar van 26 tot en met 29 maart 2015, markeert ‘de start van 4 jaar MotoGP op Eurosport en Eurosport 2’. Tot en met 2018 zijn alle drie klasse motoren, MotoGP, Moto2 en Moto3, inclusief de vrije trainingen en kwalificaties te zien op de Nederlandse Eurosport TV kanalen en online op de Eurosport Player. De beelden uit Qatar zijn allen op het hoofdnet Eurosport te zien.

En Eurosport pakt flink uit, met voor het eerst in de geschiedenis van Eurosport Benelux zelfs een geheel eigen productieteam, bestaande uit 2 commentatoren, Diederick de Vries en Patrick van den Goorbergh, presentator Samantha van Wijk, een producer en een cameraman, on site.

Op de Eurosport Player zal naast de tv beelden ook extra kanalen beschikbaar komen, zoals vier onboard camera’s, een helicopter feed, een live tracker en een live timing feed. *O*

Woensdag 25 maart
19:15-20:15 voorbeschouwing

Donderdag 26 maart
16:00 vrije training Moto3
16:45 vrije training Moto2
17:45 vrije training MotoGP
18:45 vrije training Moto3
19:45 vrije training Moto2
20:45-21:45 Marc Marquez

Vrijdag 27 maart
16:00 vrije training MotoGP
17:00 vrije training Moto3
17:45 vrije training Moto2
18:45-19:45 vrije training MotoGP

Zaterdag 28 maart
16:00 kwalificatie Moto3
16:45 kwalificatie Moto2
17:45-19:15 kwalificatie MotoGP

Zondag 29 maart
14:45 warming up
17:00 race Moto3
18:15 race Moto2
19:45-21:00 race MotoGP

Maandag 30 maart

Volgens mij zijn ze dit schema vergeten door te geven aan de gidsmakers. En aan hun eigen tv-schedule afdeling aangezien de programmering op de website geen motogp vermeld. :? En in onze nieuwe gids staat er ook niks.
 
MotoGP Qatar exclusief op Eurosport

De MotoGP van Qatar van 26 tot en met 29 maart 2015, markeert ‘de start van 4 jaar MotoGP op Eurosport en Eurosport 2’. Tot en met 2018 zijn alle drie klasse motoren, MotoGP, Moto2 en Moto3, inclusief de vrije trainingen en kwalificaties te zien op de Nederlandse Eurosport TV kanalen en online op de Eurosport Player. De beelden uit Qatar zijn allen op het hoofdnet Eurosport te zien.

En Eurosport pakt flink uit, met voor het eerst in de geschiedenis van Eurosport Benelux zelfs een geheel eigen productieteam, bestaande uit 2 commentatoren, Diederick de Vries en Patrick van den Goorbergh, presentator Samantha van Wijk, een producer en een cameraman, on site.

Op de Eurosport Player zal naast de tv beelden ook extra kanalen beschikbaar komen, zoals vier onboard camera’s, een helicopter feed, een live tracker en een live timing feed. *O*

Woensdag 25 maart
19:15-20:15 voorbeschouwing

Donderdag 26 maart
16:00 vrije training Moto3
16:45 vrije training Moto2
17:45 vrije training MotoGP
18:45 vrije training Moto3
19:45 vrije training Moto2
20:45-21:45 Marc Marquez

Vrijdag 27 maart
16:00 vrije training MotoGP
17:00 vrije training Moto3
17:45 vrije training Moto2
18:45-19:45 vrije training MotoGP

Zaterdag 28 maart
16:00 kwalificatie Moto3
16:45 kwalificatie Moto2
17:45-19:15 kwalificatie MotoGP

Zondag 29 maart
14:45 warming up
17:00 race Moto3
18:15 race Moto2
19:45-21:00 race MotoGP

Maandag 30 maart


Als ik kijk naar eurosport dan zie ik geen motogp staan voor zaterdag nog zondag.ik woon wel in Belgie(ik weet niet of dit verschil maakt met Nederland.
Oproep:Mensen uit Belgie,naar welk kanaal kijken jullie zondag live?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan