MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dat schrijf je dus wel letterlijk zelfs. Tja en gezien de krampachtigheid |( van de laatste tijd ben ik bijna genoodzaakt aangifte tegen jou te doen. Bijna.... :P

Maar aangezien ik niet in de Grachtengordel woon ver weg van de werkelijkheid, kom je weer leuk weg. :+


Ik begrijp serieus nu pas hoe het ook opgevat kan worden , mede door jou grachtengordel opmerking ( kom zelf uit drenthe en wij gebruiken soms wat andere woorden/uitdrukkingen denk ik dan ) *D
Normale meiden doel ik op meiden die niet "bekend" zijn van tv / showbizz etc , gewoon de meiden die je dagelijks ziet / spreekt, imo zijn dat normale meiden ik had er helemaal geen geaardheid bij in gedachten.
 
Ik begrijp serieus nu pas hoe het ook opgevat kan worden , mede door jou grachtengordel opmerking ( kom zelf uit drenthe en wij gebruiken soms wat andere woorden/uitdrukkingen denk ik dan ) *D
Normale meiden doel ik op meiden die niet "bekend" zijn van tv / showbizz etc , gewoon de meiden die je dagelijks ziet / spreekt, imo zijn dat normale meiden ik had er helemaal geen geaardheid bij in gedachten.

Mij moet je vooral niet te serieus nemen. O-)
Ow Drenthe :t (duimpje kan je wel serieus nemen :+ ) :W
 
Leuk! Peter Bom als commentator bij de MotoGP samen met Frank Weeink.
Peter is een echte kenner. Heb ooit een racemonteur-cursus bij hem gevolgd bij Ten Kate.
En er komt nog een nieuwe pit-commentator, een 'hij', ben benieuwd wie dat wordt (gokje annyone?)

Jonas Folger...? :)
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad een heel welkome aanvulling, vooral op technisch gebied.
Pitreporter ben ik ook wel benieuwd na, dat bepaald namelijk of ik alles aan 1 stuk kijk of dat ik tussendoor wat anders ga doen
 
Leuk! Peter Bom als commentator bij de MotoGP samen met Frank Weeink.
Peter is een echte kenner. Heb ooit een racemonteur-cursus bij hem gevolgd bij Ten Kate.
En er komt nog een nieuwe pit-commentator, een 'hij', ben benieuwd wie dat wordt (gokje annyone?)

Jonas Folger...? :)

Peter Bom is toch de monteur die aan de kant gezet werd door die blaag uit de UK :X
Maar idd erg leuk dat hij commentaar gaat geven. Echter kunnen ze nog zo goed zijn, commentaar op zijn commentaar zal toch snel volgen.
 
Ik heb zo'n vermoeden dat David Emmett (@motomatters) de nieuwe pitreporter is van Eurosport.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan