MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoop dat ze hem dan als Algemeen reporter brengen, gewoon met Nl ondertitels aub en niet achteraf vertaald door de commentatoren.
 
David Emmett als pit reporter bij Eurosport brengt me in problemen... Ik kijk de races altijd op MotoGP.com, maar voor hem moet ik ze dan ook maar via Eurosport kijken! Double the fun. :+
 
David spreekt gewoon Nederlands hoor, woont al ruim 25 jaar in Nederland ofzo ;)

Klopt maar hoop dat ze hem gewoon inzetten als algemeen reporter, dus engels ;) Dan kunnen ze dit in andere landen evt weer ondertitelen

Nederlands mag natuurlijk ook maar denk niet dat de rest van Europa daar op zit te wachten
 
Niets ondertitelen,ik wil echte tieten en anders laat maar...

Maareh,wie maakt er ff een Qatar 2018 topic aan,begint kalm aan tijd te worden dus hup! :/
 
Tot over een half jaar :+


Waarschijnlijk ja, ik zal het vast even voor je opsommen vast:
1. Marquez kampioen
2. JLo wint 0 races
3. Rossi wint alleen Assen
4. Crutchlow gaat elk raceweekend op z'n plaat
5. Iannone klaagt over z'n fiets
6. Zarco leidt een paar races maar wordt hooguit tweede
7. Rossi tekent twee jaar bij
 
Ik denk dat Marquez ze alle 19 pakt dit jaar. De man is wederom in vorm en zijn fiets lijkt het ook goed te doen...
 
Waarschijnlijk ja, ik zal het vast even voor je opsommen vast:
1. Marquez kampioen
2. JLo wint 0 races
3. Rossi wint alleen Assen
4. Crutchlow gaat elk raceweekend op z'n plaat
5. Iannone klaagt over z'n fiets
6. Zarco leidt een paar races maar wordt hooguit tweede
7. Rossi tekent twee jaar bij

:')
Je zal er niet eens ver vanaf zitten.
 
Waarschijnlijk ja, ik zal het vast even voor je opsommen vast:
1. Marquez kampioen
2. JLo wint 0 races
3. Rossi wint alleen Assen
4. Crutchlow gaat elk raceweekend op z'n plaat
5. Iannone klaagt over z'n fiets
6. Zarco leidt een paar races maar wordt hooguit tweede
7. Rossi tekent twee jaar bij


Is er nog ergens een race waarbij wat leuke inhaalacties gaan gebeuren , dan kijk ik die alleen :')
 
Ik heb zo'n vermoeden dat David Emmett (@motomatters) de nieuwe pitreporter is van Eurosport.



Frank Weeink @frankweeink

Met dit team gaan we aan de slag in Qatar: @Bubbelmedia, @PeterBom4, Frank Weeink en dit weekend vanuit de pitlane David Emmett van @motomatters.
 
Frank Weeink @frankweeink

Met dit team gaan we aan de slag in Qatar: @Bubbelmedia, @PeterBom4, Frank Weeink en dit weekend vanuit de pitlane David Emmett van @motomatters.
DYVlnW6XUAEqJjt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan