MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een verademing die Peter. Hij zal inderdaad wel moeite krijgen om boven dat achterlijke gekrijs van Weeink uit te komen.
 
En hoe was het luisteren naar David Emmett? Lijkt mij erg interessant!

Simon Crafar als pitlane reporter op de world feed van motogp.com ben ik nog niet erg over te spreken, maar dan is het ook lastig om een doorgewinterde tech reporter als Dylan te vervangen natuurlijk. Simon heeft nog een hoop te leren in ieder geval.
 
Straks beginnen ze weer fp3 en wat zend eurosport uit ,zucht,

Laatst reclame maken we zenden alles uit.
 
Godverdomme heb ik de eurosport player betaald voor een jaar, SBK ging perfect, maar nu werkt dat onding helemaal niet.
Kanalen komen er gewoon niet op van de motogp.
 
Godverdomme heb ik de eurosport player betaald voor een jaar, SBK ging perfect, maar nu werkt dat onding helemaal niet.
Kanalen komen er gewoon niet op van de motogp.

hm, ik zit er ook over na te denken om die player aan te schaffen, maar je hebt dus gezeik ermee?
 
hm, ik zit er ook over na te denken om die player aan te schaffen, maar je hebt dus gezeik ermee?

Niks mee aan de hand, werkt prima. Je moet wel even wat beter kijken dan je neus lang is. Als er op de baan niks gebeurt is er dus ook een knop om live te gaan kijken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook een wielerliefhebber en actief wielrenner maar Milaan-San Remo op Eurosport 1 en 2 lijkt mij iets te veel van het goede. Doe dan op een van de zenders de Moto GP.
 
Eerste MotoGP weekend en dan zo’n matige dekking. Twee zenders met dezelfde koers wielrennen....

Ik heb Eurosport veel vergeven maar dit is wel triest
 
Eerste MotoGP weekend en dan zo’n matige dekking. Twee zenders met dezelfde koers wielrennen....

Ik heb Eurosport veel vergeven maar dit is wel triest

Hier staat aangegeven dat ES de uitzending om 17:30u start. Maar als ik dit seizoen weer een paar keer iets niet kan zien, dan ga ik over op iptv. In 1x van al het gezeik af.
 
Man Man Man...Wat was dit een drama. De mannen daar op locatie zijn deskundig en goed, maar de mensen achter de knoppen en de techniek: Gewoon ruk. Q1 MotoGP alleen de laatste twee minuten, wegvallend geluid en zoals altijd reclameblokken starten terwijl een commentator midden in een zin zit en/of op een moment dat geen mens met maar ook maar enig gevoel voor motorsport het in zijn hoofd zou halen eruit te gaan voor reclame.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan