MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan toch ook toegang voor dag nemen voor paar euro, kun je het vandaag gewoon zien.. of hebben ze dat niet meer? Heb sinds vorig jaar abo, nog geen spijt van :t

Geen idee. Dit soort commercie werkt bij mij averechts. Heb inmiddels een redelijke stream gevonden.
 
Geen idee. Dit soort commercie werkt bij mij averechts. Heb inmiddels een redelijke stream gevonden.

Tss. Ik denk dan, wil je het zien of niet? Giro over MotoGP, ik snap de keus wel, en dan melden dat je het via de ES Player wel kunt zien, ook logisch. Dat je dan als fan uitwijkt naar een stream, in deze moderne tijden?

Nja, ik kijk niet in andermans portemonnee en ik heb weinig te zeggen over principes. Soit.
 
Tss. Ik denk dan, wil je het zien of niet? Giro over MotoGP, ik snap de keus wel, en dan melden dat je het via de ES Player wel kunt zien, ook logisch. Dat je dan als fan uitwijkt naar een stream, in deze moderne tijden?

Nja, ik kijk niet in andermans portemonnee en ik heb weinig te zeggen over principes. Soit.

Ja gelukkig zijn er nog wel mensen en fans met principes :W
 
ipv creditcard kun je eurosport2 ook betalen met paypal. Zonuist gedaan.

Maar heeft er iemand een overzicht van wat waar uitgezonden gaat worden?
Ik zag tot nu toe dat alleen de race van 3 juni weer op eurosport 1 is..

Het is eerder een keer zo geweest dat halverwege het seizoen alles naar eurosport 2 verhuisde. Is zoiets nu ook of is dit toevallig nu zo vanwege het wielrennen?
 
ipv creditcard kun je eurosport2 ook betalen met paypal. Zonuist gedaan.

Maar heeft er iemand een overzicht van wat waar uitgezonden gaat worden?
Ik zag tot nu toe dat alleen de race van 3 juni weer op eurosport 1 is..

Het is eerder een keer zo geweest dat halverwege het seizoen alles naar eurosport 2 verhuisde. Is zoiets nu ook of is dit toevallig nu zo vanwege het wielrennen?

Volgens mij wordt dat ad-hoc bepaald. Op het moment dat er weer een paar abonnementen afgesloten zijn voor het totale pakket of de player, besluit men ineens om alles weer op ES1 uit te zenden :X _O-
 
ES1 verhuist alles ag-hoc naar ES2 als er tennis-wielrennen -snooker en kunstschaatsen uitgezonden gaat worden op ES1 .Waar geen ene hond naar kijkt op een paar ouwe L&K na dan.
 
ja dat had ik ergens op racesport info (zoiets?) gelezen dat er inderdaad een samenvatting kwam..
Heb dus via ES2 gekeken.. maar zit nog binnen de proefperiode dus ga dat zo weer annuleren :+

Ik kijk verder echt 0 andere sporten op TV. nada niks. Dus tja. beetje zonde anders van mijn 2 tientjes..

Dat zijn toch weer 10 hamburgers!
 
ja dat had ik ergens op racesport info (zoiets?) gelezen dat er inderdaad een samenvatting kwam..
Heb dus via ES2 gekeken.. maar zit nog binnen de proefperiode dus ga dat zo weer annuleren :+

Ik kijk verder echt 0 andere sporten op TV. nada niks. Dus tja. beetje zonde anders van mijn 2 tientjes..

Dat zijn toch weer 10 hamburgers!

:t _O- Dat zal ze leren! :)
 
ja dat had ik ergens op racesport info (zoiets?) gelezen dat er inderdaad een samenvatting kwam..
Heb dus via ES2 gekeken.. maar zit nog binnen de proefperiode dus ga dat zo weer annuleren :+

Ik kijk verder echt 0 andere sporten op TV. nada niks. Dus tja. beetje zonde anders van mijn 2 tientjes..

Dat zijn toch weer 10 hamburgers!


Ik lees dat de proefperiode stoppen lastiger is als gedacht :P weg hamburgers :+
 
Abonnement opgezegd. Het abonnement is actief tot 28/05/2018
En zojuist de paypal vooraf goedgekeurde betaling ingetrokken 8-)


Beste **************,

Dette er en bekreftelse på at automatisk fornyelse av abonnementet har blitt stoppet på din brukerkonto.

Du vil fortsatt ha tilgang til å bruke tjenesten frem til abonnementets utløpsdato: 27/05/2018

Husk at du kan bestille et nytt abonnement når som helst ved å logge inn på Eurosport Player og gå til din konto.

Met vriendelijke groet,
Eurosport Player Team



:? :? :9
 
Laatst bewerkt:
Abonnement opgezegd. Het abonnement is actief tot 28/05/2018
En zojuist de paypal vooraf goedgekeurde betaling ingetrokken 8-)


Beste **************,

Dette er en bekreftelse på at automatisk fornyelse av abonnementet har blitt stoppet på din brukerkonto.

Du vil fortsatt ha tilgang til å bruke tjenesten frem til abonnementets utløpsdato: 27/05/2018

Husk at du kan bestille et nytt abonnement når som helst ved å logge inn på Eurosport Player og gå til din konto.

Met vriendelijke groet,
Eurosport Player Team



:? :? :9

_O- _O-

Net een dronken Noor die wat Friese lessen gevolgd heeft :+
 
Volgens mij heeft Eurosport ook de rechten van Wimbledon tennis en de Tour de France. Weet niet precies of beide evenementen gelijktijdig plaatsvinden met een MotoGP / Superbike weekend, maar ga er dan maar van uit dat de motorsport niet op Eurosport 1 HD te zien zal zijn. Eurosport Player werkt prima voor alle motorsport.
 
Wat een topzender dat Eurosport. Nu ook het hele weekend weer geweldig alle WSBK races live mogen zien.
 
Ik ben daar heel simpel in; ik ga niet extra betalen om te kunnen kijken.

De reden is ; als het mooi weer is ga ik zelf lekker rijden en blijf dus niet thuis om wsbk of moto gp te kijken. Kijk dan wel de herhaling anders pech gehad.

En verder vind ik het belachelijk om te betalen om naar alle reclame uitingen te kijken.

En dat eurosport een kutzender is wisten we al heeel lang maar helaas als we niet extra betalen moeten we het ermee doen.

En nog maar een keer; man wat mis ik de moto gp op BBC
 
Klachten over hun uitzendingen ( geen motorsport op 1 ) kunnen hier gedaan worden.

Eurosport

Doe dit elke dag en stuur hen telkens dezelfde email doe dit net zolang tot ze er stapel gek van worden. :+
 
Laatst bewerkt:
Klachten over hun uitzendingen ( geen motorsport op 1 ) kunnen hier gedaan worden.

Eurosport

Doe dit elke dag en stuur hen telkens dezelfde email doe dit net zolang tot ze er stapel gek van worden. :+

Ik heb ze gelijk een mail gestuurd en ze gezegd dat ze de motorsportfans keer op keer in de stront laten zakken. Eurosport volgend jaar de rechten van de MotoGP kwijt? Ik zal er geen traan om laten en ben erg benieuwd wie het overneemt. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik ben daar heel simpel in; ik ga niet extra betalen om te kunnen kijken.

De reden is ; als het mooi weer is ga ik zelf lekker rijden en blijf dus niet thuis om wsbk of moto gp te kijken. Kijk dan wel de herhaling anders pech gehad.

En verder vind ik het belachelijk om te betalen om naar alle reclame uitingen te kijken.

En dat eurosport een kutzender is wisten we al heeel lang maar helaas als we niet extra betalen moeten we het ermee doen.

En nog maar een keer; man wat mis ik de moto gp op BBC

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan