MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ze gelijk een mail gestuurd en ze gezegd dat ze de motorsportfans keer op keer in de stront laten zakken. Eurosport volgend jaar de rechten van de MotoGP kwijt? Ik zal er geen traan om laten en ben erg benieuwd wie het overneemt. *O*
Dacht je echt dat er een andere zender is dat bijna alles zal gaan uitzenden?
 
Ik heb ze gelijk een mail gestuurd en ze gezegd dat ze de motorsportfans keer op keer in de stront laten zakken. Eurosport volgend jaar de rechten van de MotoGP kwijt? Ik zal er geen traan om laten en ben erg benieuwd wie het overneemt. *O*


Ik e-mail ze regelmatig hierover en heb ze ook laten weten waarin ze die betaal APP kunnen steken :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
:^

Eurosportplayer ftw!!!

:^

Heerlijk die Eurosport player. Had ik veel eerder moeten doen!

Los van het feit dat alles uitgezonden wordt heb ik van het weekend genoten van het Britse commentaar en heb ik op mijn dooie gemakkie race 1 zaterdagnacht nog om een uur of 2 gekeken omdat ik toen pas rustig kon zitten. Heerlijk. :Y

Voor 20 of 30 euro per jaar zeker de moeite waard. Ziggo sport bij mijn tv abonnement kost mij 15 euro per maand!!!

Anders zijn er altijd gratis streams van de wedstrijden voor hen die zuinig zijn.

Ik heb overigens een Google Chrome cast van 30 euro waarmee ik het beeld van mijn laptop naar mijn tv stream. Ik zit dus gewoon lekker op de bank naar de tv te kijken.

Net echt :)
 
Laatst bewerkt:
Wijn drinken helpt tegen veroudering
Als je voldoende rode wijn drinkt blijf je er langer jong uitzien. Britse onderzoekers ontdekten dat rode wijn stoffen bevat die de veroudering van de .......


proost :9 :W

Allemaal kakshit....zuip iedere dag 2 glazen wijn al een jaar of 30 en was op mn 40e al blond van de grijze haren ...en ben nu 60 en als ik in spiegel kijk ben ik dat ook....maar na een halve krat bier vind ik mezelf een jaar of 40 en vind ik mn buurvrouw van 70 een lekker wijf ....😂😂🤔
 
:^

Heerlijk die Eurosport player. Had ik veel eerder moeten doen!

Los van het feit dat alles uitgezonden wordt heb ik van het weekend genoten van het Britse commentaar en heb ik op mijn dooie gemakkie race 1 zaterdagnacht nog om een uur of 2 gekeken omdat ik toen pas rustig kon zitten. Heerlijk. :Y

Voor 20 of 30 euro per jaar zeker de moeite waard. Ziggo sport bij mijn tv abonnement kost mij 15 euro per maand!!!

Anders zijn er altijd gratis streams van de wedstrijden voor hen die zuinig zijn.

Ik heb overigens een Google Chrome cast van 30 euro waarmee ik het beeld van mijn laptop naar mijn tv stream. Ik zit dus gewoon lekker op de bank naar de tv te kijken.

Net echt :)

Helemaal mee eens. En af en toe ook MXGP of andere sporten die ik leuk vind maar nooit op tv komen
 
Allemaal kakshit....zuip iedere dag 2 glazen wijn al een jaar of 30 en was op mn 40e al blond van de grijze haren ...en ben nu 60 en als ik in spiegel kijk ben ik dat ook....maar na een halve krat bier vind ik mezelf een jaar of 40 en vind ik mn buurvrouw van 70 een lekker wijf ....😂😂🤔


_O- _O- _O- _O- proost 🍺🍾🍺🍾🍺🍻🍺
 
Héééééél snel terug naar sport 1,motorsport heeft de laagste prio op eurosport,en je krijgt er gratis meiden van Holland bij *D
 
Jammer geen kwalificatie s op Eurosport en net Eurosport 2 aangeschaft.

Ja dat is zuur en voor mij een reden om geen duurder zenderpakket af te nemen. Dat ze het lekker bekijken. Maar zoals anderen hier elke race weer melden: er zijn alternatieven en we hebben dus wel degelijk een keuze om het wel te zien.
 
Eurosport 2 zend de trainingen uit. Om 9u stond het nog op 1 maar waren de traingen van Le Mans nog te zien. Een paar minuten later was de boel aangepast en liep Le Mans door tot 10u op 1 en Motorsport naar Eurosport 2
 
Ja dat is zuur en voor mij een reden om geen duurder zenderpakket af te nemen. Dat ze het lekker bekijken. Maar zoals anderen hier elke race weer melden: er zijn alternatieven en we hebben dus wel degelijk een keuze om het wel te zien.
full

Zo denk ik er dus ook over. Ik vind altijd ergens wel een optie om het toch te zien.
Trouwens ik heb het principe dat ik weiger te betalen voor iets wat we vroeger gewoon gratis konden zien. ;)
 
Eurosport 2 zend de trainingen uit. Om 9u stond het nog op 1 maar waren de traingen van Le Mans nog te zien. Een paar minuten later was de boel aangepast en liep Le Mans door tot 10u op 1 en Motorsport naar Eurosport 2


:+ Gelukkig nu wielrennen op euro :r 2
 
Laten ze alles zien de vrije trainingen etc, en dan komt het belangrijkste en dat zenden ze niet uit. Hopeloze lui daar
 
Nou.. wil je de kwali terug kijken en word er weer tennis uitgezonden !

Hoop echt dat het volgend naar naar een andere zender gaat! En nee, ik neem geen eurosport player ! Centen verdienen ze maar aan een ander.. kijk in t vervolg wel een stream
 
Nou.. wil je de kwali terug kijken en word er weer tennis uitgezonden !

Hoop echt dat het volgend naar naar een andere zender gaat! En nee, ik neem geen eurosport player ! Centen verdienen ze maar aan een ander.. kijk in t vervolg wel een stream

Ben niet van het zeuren op de zender en zeker niet op het commentaar. Maar mbt het niet uitzenden van onze geliefde sport begin ik er ook goed van te balen. Ik heb minder recht van spreken omdat ik het uitgebreide zenderpakket niet heb. Maar hoe vaak lees je dat mensen die wel ES2 hebben het ook niet kunnen zien? Waarom zou ik dan het uitgebreide zenderpakket nemen?

Echter maak je m.i. een denkfout. Het is een illusie dat het bij een andere zender beter gaat. Integendeel: De kans dat het dan volledig achter de decoder verdwijnt, is aanzienlijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan