MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal k*t weer. Vantevoren nog gekeken: van 11u tot 3u allemaal live motorsport, mooi. Ik kon ivm verplichtingen niet eerder dan 14:15 kijken, dus ik zet de TV aan en.... Tennis.
 
Het blijft een oeverloze discussie natuurlijk, maar voor hen die er geen abonnement op hebben: de videopass van MotoGP is momenteel met EUR 40,- gereduceerd en kost dus EUR 80,- voor de rest van het seizoen. Ik kan natuurlijk in niemands portemonnee kijken, maar met nog 11 GP's te gaan (incl. de races morgen), betaal je net iets meer dan 7 euro per GP weekend en ben je nergens van afhankelijk...
 
Het blijft een oeverloze discussie natuurlijk, maar voor hen die er geen abonnement op hebben: de videopass van MotoGP is momenteel met EUR 40,- gereduceerd en kost dus EUR 80,- voor de rest van het seizoen. Ik kan natuurlijk in niemands portemonnee kijken, maar met nog 11 GP's te gaan (incl. de races morgen), betaal je net iets meer dan 7 euro per GP weekend en ben je nergens van afhankelijk...

"Ja maar dan moet ik betalen en ooit was alles gratis en EUROSPORT HAD HET BELOOFD en principes en evil Dorna en *snik snotter huil*"

B|

Ik hoef het niet te lezen, dat klopt dan ook wel weer. :+
 
Een keertje Tennis in plaats van de kwalificatie kan ik wel hebben. Maar dan wel graag een oude wedstrijd met Anna Kournikova :9~
 
Had de player aangeschaft maar de herhaling van de quali staat er nog niet op.... fp4 gaat over in tennis :/

Heb q1 wel een stukje kunnen zien via de player (live) toen ik bij een tankstation wat stond te eten.
 
Het blijft een oeverloze discussie natuurlijk, maar voor hen die er geen abonnement op hebben: de videopass van MotoGP is momenteel met EUR 40,- gereduceerd en kost dus EUR 80,- voor de rest van het seizoen. Ik kan natuurlijk in niemands portemonnee kijken, maar met nog 11 GP's te gaan (incl. de races morgen), betaal je net iets meer dan 7 euro per GP weekend en ben je nergens van afhankelijk...
Ik snap wat je bedoeld maar van te voren lees ik wel jubel berichten dat ES dìt weekend alles live uitzend op ES1.
Dat ze voorrang geven aan tennis kan ik nog wel begrijpen maar dan kunnen ze de (digitale) tv-gids toch wel op orde hebben! Iets met 'n dooie mus zeg maar. B|
 
Een keertje Tennis in plaats van de kwalificatie kan ik wel hebben. Maar dan wel graag een oude wedstrijd met Anna Kournikova :9~~
Ik vind dat we dat wel verdiend hebben. :Y

04_akournikova_04.jpg


28aeb72a17db76614f34697bf853e9fe.jpg


Wat? Oja tennis.

Anna-Kournikova-Tennis.jpg
 
full

Maar nu ff on topic, morgen is er ook Wimbledon en Tour de Dopage rond een uur of 2. Volgens het programma op mijn tv is er tot 3 uur gewoon live motorsport *O* . Mocht Eurosport deze belofte schenden, kunnen we ze altijd nog afzeiken 8-) . Suzuka ook weer live volgens mij, hoop met Nigel Walraven als gast commentator.
 
Ik snap wat je bedoeld maar van te voren lees ik wel jubel berichten dat ES dìt weekend alles live uitzend op ES1.
Dat ze voorrang geven aan tennis kan ik nog wel begrijpen maar dan kunnen ze de (digitale) tv-gids toch wel op orde hebben! Iets met 'n dooie mus zeg maar. B|
Doet mij toch hier wel een beetje aan denken:

't Is nu al zo vaak misgegaan helaas... :/
 
Weet iemand waarom Peter Bom er de vorige race niet bij was? Vind hem echt een aanwinst als commentator, vaak veel technische kleinigheden die hij goed op de kijker weet over te brengen.
 
Weet iemand waarom Peter Bom er de vorige race niet bij was? Vind hem echt een aanwinst als commentator, vaak veel technische kleinigheden die hij goed op de kijker weet over te brengen.

Volgens mij was hij gewoon ziek, vandaar dat Veneman even zijn plaats innam.

Wel blij dat het voor 3jaar bij Eurosport blijft, komt Sam ook nog terug, ik mis haar wel:')
 
Gemengde gevoelens over dit bericht. Aan de ene kant wel blij dat het nog wordt uitgezonden maar we weten ook wat voor zootje Eurosport er soms van maakt. Dan staat in de radiogids dat het live is maar zit je opeens naar wielrennen te kijken. En het zal voor een groot gedeelte wel weer achter de decoder verdwijnen. Wat mij betreft moet motorsport gewoon weer terug naar de publieke omroep. Daar hoort het thuis.
 
Gemengde gevoelens over dit bericht. Aan de ene kant wel blij dat het nog wordt uitgezonden maar we weten ook wat voor zootje Eurosport er soms van maakt. Dan staat in de radiogids dat het live is maar zit je opeens naar wielrennen te kijken. En het zal voor een groot gedeelte wel weer achter de decoder verdwijnen. Wat mij betreft moet motorsport gewoon weer terug naar de publieke omroep. Daar hoort het thuis.

Dat gaat natuurlijk nooit meer gebeuren. (zeg nooit nooit, ik weet het). Maargoed, voor € 19,99 kan je alles, altijd en overal zien wat je wilt via Eurosport, dus ik ben er blij mee!
 
Gemengde gevoelens over dit bericht. Aan de ene kant wel blij dat het nog wordt uitgezonden maar we weten ook wat voor zootje Eurosport er soms van maakt. Dan staat in de radiogids dat het live is maar zit je opeens naar wielrennen te kijken. En het zal voor een groot gedeelte wel weer achter de decoder verdwijnen. Wat mij betreft moet motorsport gewoon weer terug naar de publieke omroep. Daar hoort het thuis.
Wanneer is het bij de publieke omroep geweest dan ? Sommige mensen kun je het ook nooit naar de zin maken. Dacht je dat de NOS de hele dag Trainingen en wedstrijden van de Moto GP gaat uitzenden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan