Het VTR SP 1 & 2 topic, 26th edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij waren ze van plastic, heb al een keer een setje gehad waar ze snel afbraken
 
Oh ok, duidelijk. Dacht me te herinneren dat ze bij mij van metaal waren, maar heb er niet echt op gelet...
 
Zo dit draadje ook weer gevonden en bedankt voor de ebay linkjes. Ik zou ook nog wel eens zulke spiegels willen hebben... Misschien deze winter eens kijken, ook even een nieuwe rechter koplamp monteren. De oude heeft een beschadiging en blijkt lek te zijn.

Eerst maar eens kijken hoeveel tijd er over blijft voor deze hobby nu er gezins uitbreiding is 😄🍻
 
Omdat er condens in kwam tijdens het weekendje Eiffel, waar we alleen maar regen hadden 😅
Ik heb hem destijds gekocht met steenslag net op de rand van het glas. Omdat ik eigenlijk alleen rijdt als het droog is, is er nooit condens ingekomen tot we dus een in de stromende regen aan het sturen waren.
De nieuwe lamp ligt al op de plank hoor, maar moet nog ff tijd maken.

Geen idee of de ontluchter vol zit... Weet eigenlijk ook niet waar die zit..
 
Laatst bewerkt:
Pc v binnen
Bos demper map erop. 20 minuten fix op de bike. Zo makkelijk. Net test rit gedaan. Heerlijk wat een verschil bij oppakken van onderuit. Ben benieuwd wat een dyno afstelling nog meer brengt. Blij met aankoop
 
Pc v binnen
Bos demper map erop. 20 minuten fix op de bike. Zo makkelijk. Net test rit gedaan. Heerlijk wat een verschil bij oppakken van onderuit. Ben benieuwd wat een dyno afstelling nog meer brengt. Blij met aankoop

Nice! Ben er benieuwd naar hoe het gevoel is als de motor op de dyno is afgesteld samen met de PC.
 
Pc v binnen
Bos demper map erop. 20 minuten fix op de bike. Zo makkelijk. Net test rit gedaan. Heerlijk wat een verschil bij oppakken van onderuit. Ben benieuwd wat een dyno afstelling nog meer brengt. Blij met aankoop




Dat is snel gegaan... :Y maar vertel is wat meer.... merk je echt zoveel verschil? wheelie 3e versnelling? lukt da? _O-
veel plezier met je aankoop, helaas is het weer iets minder om goed te testen -O-
 
Mag ik er ook weer tussen? ;)

hvxav4.jpg


Gracias!!! *D
 
Laatst bewerkt:
Thanks! Was een lucky shot :P
Volgend jaar maar eens actie foto's proberen te maken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan