Het VTR SP 1 & 2 topic, 26th edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zat op ebay te zoeken naar een carbon koppelingsdeksel cover. Kan ik 'm nergens meer vinden, had alleen de verlopen advertentie nog in mijn favorieten. Zie ik dat de adverteerder ook een site heeft www.carboni.de
Ga ik daarop kijken, is ie 10,- goedkoper als op ebay *D
Moet alleen ff wachten tot 12 december, dan zijn die gasten er weer. Ga maar gelijk kit erbij bestellen, heb ik iig het juiste bevestigingsmateriaal.


Ik weet dat je ze hebt die je met de originele bouten vast kunt zetten
Ben zelf niet zo van het kitten
Onder het motto:als ge het niet wit gebruik dan pur of kit :+ :+ :+
 
Dat is wel zout zeg, op de foto's ziet het er allemaal naar uit dat het mooi strak om de achterschok heen zit :/
Goedhart even gebeld dat ik niet zo tevreden ben over het product; geen probleem, breng of stuur maar terug, krijgt u uw geld terug.
Fijn dat er nog zulke bedrijven zijn.
 
Zo'n achterveer plaatsen is het werk niet hoor :9
Loskrijgen misschien wel als het wat vast zit..

Maar de afstelling ga ik niet al te veel mee knooien :X
 
Ik doe alles zelf en het meeste komt van eBay of internet sites....

Met het afstellen, gewoon proberen elke keer een klik erbij of eraf, das juist leuk om te proberen. Kom je er niet uit zet je hem weer terug in de fabrieksstand...en breng je hem alsnog weg.
 
Laatst bewerkt:
Eerst static rider sag afstellen, dan pas beginnen aan demping :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt, dat eerst natuurlijk, kreeg dat eerst niet voor elkaar omdat mijn achter veer te stug was, andere veer besteld en toen ging het wel.
Uitleg wel te vinden op het net..
How to set suspension sag
 
Laatst bewerkt:
Bestellen jullie die via ebay? En vervangen/plaatsen jullie die zelf?

Ik had al eens geïnformeerd by hyperpro incl montage, voorveren en achterveer, was iets van 350 Euro dacht ik. Bij mn Blackbird had ik het ook laten doen, heb erop gewacht resultaat was heerlijk.
Dus zit wel in mn achterhoofd voor mn nieuwe Sp1 dit ook nog eens te doen, maar wellicht is er voor de sp1 mindere ervaring met hyperpro.
 
'Onze' SP1 in goed gezelschap,

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan