Het VTR SP 1 & 2 topic, 26th edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi
De grote op een oldtimerbeurs bij een handelaar, de middelste bij moto regalos( jaren terug)
De kleine op ebay
 
gezeur?...nee, wel wat electrisch, maar dat was meer van gecorrodeerde stekker verbinding.

enigste wat ik heeeeeeeel soms heb, is dat hij er spontaan mee uitscheid, kan dan killswits aan uit zetten en doet hij het weer, deze winter gaat hij uit elkaar en worden alle electrische kabels even na gezien en gemeten.
het zit niet in de switch, denk meer aan sensor die brandstofpomp op een of andere manier schakelt.

verder motorisch nog nooit wat gehad...rij al ruim 70.000 met zelfde koppelingsplaten...1 maal de kleppen moeten stellen wel een paar keer na gemeten maar was ok.
2 keer seal lek van voorvorkpoot en 1x nwe achtershock.(kapot)
verder alleen olie filter, olie ketingen en tandwielen, maar dat hoort erbij.

voor onderhoud is het niet echt een dure jongen gelukkig.

Top, goeie info :Y
Dus tegenover z'n zuipgedrag en bandenvreterij staat gewoon een kneiters betrouwbare machine
 
goudkleurige hendeltjes binnengekomen gisteren, vandaag even gemonteerd, 5 minuten werk.

20141116_1158171_zpsb2a5daea.jpg

20141116_1158381_zps776db561.jpg

20141116_1158541_zps25fbe18c.jpg

20141116_1159061_zps4980d28a.jpg


volgende week moet de Double Bubble nog binnenkomen. staat weer wat mooier dan die standaard doorzichtige.
 
Dat had ik met mijn tankdop ook, van zwart werd dat in no time een soort van brons. Dat is het nadeel van dat China-spul, met de betere merken heb je dat dan weer niet, maar betaal je weer het veelvoudige voor...

Al moet ik zeggen dat de tankdop die ik nu heb nog steeds mooi zwart is :)
 
Laatst bewerkt:
we zullen het zien hoe lang die mooi goud blijft, en anders bestellen we toch gewoon nog een keer aan de andere kant van de wereld voor 25 pleurie
 
Top, goeie info :Y
Dus tegenover z'n zuipgedrag en bandenvreterij staat gewoon een kneiters betrouwbare machine
zuipgedrag?...nee zelfs dat niet...heb wel 1 op 18 gereden met volle bepakking....

its all in the righthand ;)

op circuit hoef ik maar 1 keer te tanken......




als ik met volle tank begin ;)
 
zuipgedrag?...nee zelfs dat niet...heb wel 1 op 18 gereden met volle bepakking....

its all in the righthand ;)

op circuit hoef ik maar 1 keer te tanken......




als ik met volle tank begin ;)
En je de eerste paar sessies mist door je voorvork O-)
Heb in Spa gereden op reserve maar dat voelt toch niet heel prettig ook al kan die dan echt nog wel even.
 
En je de eerste paar sessies mist door je voorvork O-)
Heb in Spa gereden op reserve maar dat voelt toch niet heel prettig ook al kan die dan echt nog wel even.

Haha, hij had alleen de eerste sessie gemist op Assen door de voorvorkkeerring. Ik was erbij zodoende weet ik het _O-
 
Heeft iemand een navigatie op zijn sp2 gemonteerd?
En daar een foto van?

Geen idee hoe ik mijn Garmin moet gaan monteren :(

Ik heb er Garmin 550 navi opzitten. Heb een bus laten maken die vastgemaakt kan worden op de beugels voor t stuur, waar de voorkap aan vast zit.

Zal kijken of ik morgen een paar foto's kan maken
 
Laatst bewerkt:
Zo heb ik het opgelost, beetje zelf knutselwerk. Foto's staan ook al ergens in een vorig topic maar kon ze daar zo snel niet vinden.
554438_10150708106055138_1155525244_n.jpg


548425_10150708106445138_1644540790_n.jpg
 
Ik heb hem ook zo vastgezet Maartuh

full


Ziet er van de zijkanten zo uit

full

full


De vier schroeven lopen gewoon door tot in het onderste deel van de Alu blok, en in beide delen zit schroefdraad getapt.

full

full


Succes :)
 
Ik wil graag een nieuwe underseat omdat die van mij een beetje op is.

Iemand linkjes van mooie en vooral degelijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan