Het VTR SP 1 & 2 topic, 26th edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sjeffie is weer ff bezig geweest... alle ebay spulletjes zitten er nou op. Gisteren de double bubble binnen gekregen. Staat mooi, al zeg ik t zelf
20141124_191550_zpsffhd9ksp.jpg
 
Vocht probleem? moet nog kijken waar ik hem ga plaatsen, eerst nog effe een batterijtje kopen,die
zat er natuurlijk niet bij.
 
Geen idee, bij mij zit ie in het midden boven mijn dashboard met een klittenbandje aan het (of een) steuntje. In principe komt er geen vocht bij. Ook staat de sp droog en "verwarmd" gestald.
 
Volgens mij loopt de rode streep ook niet door over de zij kuipen, achter de VTR letters.

Ik had het al opgemerkt, ook de SP-2 sticker ontbreekt maar de fiets is verder perfect. Ik kan geen schade ontdekken behalve een paar piepkleine scheurtjes. Ik zal het Messev vragen. De SP2 gaat deze winter geheel uit elkaar om alles na te lopen.

Ben dus wel op zoek naar originele stickers, aftermarket of toch maar origineel? Iemand ervaringen hiermee?
 
Ik had het al opgemerkt, ook de SP-2 sticker ontbreekt maar de fiets is verder perfect. Ik kan geen schade ontdekken behalve een paar piepkleine scheurtjes. Ik zal het Messev vragen. De SP2 gaat deze winter geheel uit elkaar om alles na te lopen.

Ben dus wel op zoek naar originele stickers, aftermarket of toch maar origineel? Iemand ervaringen hiermee?


Vind m der super uitzien, zou zelf investeren in zwarte velgen, das minder poetswerk :+ _O-
 
Vind m der super uitzien, zou zelf investeren in zwarte velgen, das minder poetswerk :+ _O-

Nah, wit is prima. Dan weet je zeker dat ie schoon is als de witte verf te zien is. Ik vind het geen gekke combinatie, lekker fris toch?

Het rijdt super, alleen de remmen ben ik niet zo tevreden over, eerst maar eens goed reinigen en nieuwe sapjes. Zitpositie is ook perfect. Heb de stickers besteld in Duitsland, kunnen we hem weer compleet origineel maken, behalve de velgen dan })
 
Over remmerij gesproken... Zag net eindelijk eens een advertentie van radiaaltjes van Brembo voor Japanse motoren voor weinah, waren ze al in no time verkocht :/
Echt iedere keer als ik Brembo klauwen te koop zie, zijn ze voor Italiaanse/Europese motoren. Nieuw vind ik ze toch net ff te duur...
 
Zooitje Moto73's opgehaald vandaag, veel leesvoer over Colin Edwards, en natuurlijk een paar tests van de SP1 en Sp2 ertussen, zal eens kijken of ik ze misschien wel kan inscannen voor jullie :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan