Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Eddy,

Inderdaad Ellermeyer is het meest bekend van hun autoschuifdaken maar ze doen nog veel meer, o.a. leren bekleding in auto's en ook motorzadels/buddy seats.
 
Een leuk stukje in mijn motorblaadje HMR.:
De TT100 band ,was door Dunlop speciaal ontwikkeld voor de drie-cilinders omdat geen van de tot dan toe leverbare banden het vermogen van de triples aan kon .Dit stuk ging uiteraard over de driepitters van BSA en Triumph.
De band werd TT100 genoemd omdat Malcom Uphill op een Thruxton Bonneville in 1969 de Production TT won met een gemiddelde snelheid van 100,37 MPH/160,6KM per uur .
In 1971 evennaarde Ray Pickrell dit record doorgemiddeld 100,1 MPH te rijden op de Trident Slippery Sam.
Leuk he om met zo'n beroemde band te rijden ! :] :] :]
Groet Eddy. :W
 
Hai allemaal,

Lang niet online geweest maar kan het niet laten ff een plaatje van mijn enigszins aangepaste trots te delen.
Grt Alex
3328h35.jpg
 
Hoi Motorvrienden
Ik heb jammer genoeg slecht nieuws voor jullie. Ik heb op woensdag 6 mei vier maal een hartstilstand gehad en ik ben in het ziekenhuis terecht gekomen. Ik ben gister 15-05 weer ontslagen uit het ziekenhuis nadat er een de-defibrillator / Pacemaker is aangebracht in mijn lichaam (een nieuw stop/start systeem en volledig automatische ontsteking zogezegd)
De consequentie hiervan is dat ik dus voorlopig geen auto en geen motor meer mag rijden. Over acht weken moet ik terug naar het ziekenhuis om e.e.a. te laten checken en als dan wordt vastgesteld dat de defibrillator niet in werking is getreden dan kan ik een nieuw rijbewijs gaan aanvragen. Mocht hij wel in werking zijn getreden dan start opnieuw een termijn van 8 weken.
Ik reis mij komende maanden helemaal te pletter van en naar het ziekenhuis voor allerlei controles en fysio therapie, en zal dus veel motor evenementen missen. Ik baal als een stekker.
Groet Jan :W
 
Jeetje Jan, ik kan mij voorstellen dat je leven even op zijn kop staat! Sterkte er mee en ik hoop dat je snel weer op de motor mag rijden!
 
Iwan , ben je weer langs de Vecht gereden , mooi he?
Ik kom meestal van de andere kant , maar rij er erg vaak om te fotograveren !
Groet Eddy. :W
 
Hoi Eddy, dat is bij mij om de hoek vanuit Diemen 8-) :]
Misschien binnenkort wat afspreken met een paar man voor een :] :] :] ?
Groeten
iwan
 
Das het allermooiste .
Hoe gaat het Jan alles naar wens?
:W
Alles gaat redelijk tot goed maar ik mag nog steeds geen motor rijden. :] :N :] :N Ik kijk dan ook met enige jaloezie :( :( naar de foto's die jullie maken tijdens jullie tochten. Mooie foto's by the way. :Y :Y
14 Juli moet ik naar het ziekenhuis en dan wordt er gekeken of de defibrillator actief is geweest. Zo ja dan weer 2 maanden afwachten maar zo nee dan mag ik een nieuw rijbewijs gaan aanvragen. :} :} Ik krijg dan een z.g. code 100 rijbewijs. :? :? Ik weet niet wat het inhoud maar goed. Misschien mag ik dan alleen met zijwieltjes rijden. :] :] Gaan jullie op 30 mei naar Nol Bikker? Misschien laat ik mij er ook naar toe rijden.
Groet Jan :W
 
het gaat niet goed ,ik wilde een artikel over code 100 bijvoegen maar dat is mislukt ,Jan even googlen op code 100 voor rijbewijs ,kan je alle lezen.
Sterkte en de groeten Eddy :W
 
Wie was het ook alweer ,die een enfield had opgeruimd en een W-tje had aangeschaft.
Zo had het dus ook gekund
Groet Eddy. :W
full
 
Wie was het ook alweer ,die een enfield had opgeruimd en een W-tje had aangeschaft.
Zo had het dus ook gekund
Groet Eddy. :W [afbeelding]
Jan Eddy dat was ik :$ :$ . Het is een hele mooie motor om te zien maar het blijft een 1 cilinder en sommige mensen houden daar van maar ik niet :N :N . Kan niet tippen aan ons Kawa-tje :] :] Maar hangt daar nu een Triumph blok onder? Ja dan wordt het weer een andere zaak natuurlijk Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Hoi Jongens,

Wat vervelend voor je Jan, maar we hopen de beste er van :} :}

Heb zaterdag zo 300 km :] :] :] naar Almelo en terug, en op terugweg kwam ik op reserve te staan. Dus denk ik het is geen probleem, van de weg A1 af eerste pomp geen 98 :? :? hmmm dat kan :/ tweede :N deerde :N :( navragen bij de verkopers leverde op B| 98 wordt niet meer verkocht aan deze kant van de IJssel ( dus Overijssel ).
Over het IJssel voorbij Deventer kwam ik een Tango met Super 98 tegen *O* *O*

Hebben jullie deze W650 op MP gezien voor €2,500 :z en die is nu al weg ;( ;(
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...ign=MO_LF_Buy_Products_Criteo&utm_content=0x0

Groeten
Iwan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan