Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Jongens, iedereen goed en wel thuis gekomen, van deze heugelijke :] :] :] *O* dag *O* :t

Groeten en tot volgende :] keer :t

Iwan

full
 
Het was inderdaad erg gezellig *D *D *D vanmiddag jongens. Leuk dat we kennis hebben kunnen maken met Chris en Pieter :t :t . Welkom bij de club jongens.
Gerrit heeft er ook van genoten deze middag. Hij vindt dit soort bezoekjes wel prettig. Als iemand ooit een :] :] :] ritje maakt in die streek je bent er altijd welkom.
full

full

full

full

full

full

full


Tot de volgende gelegenheid. Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Ik was rond 19:00 weer thuis. Mooie route op zowel heen- als terugweg gereden. Vond het een gezellige middag met jullie. Gerrit is een begenadigd mens!
 
Mannen, ook ik heb weer genoten van ons gezellig samenzijn. Wat een mooie verzameling heeft die Gerrit daar zeg. En wat hebben we geboft met het weer. Een stralende dag, mooie route en goed gezelschap. Beter wordt het niet !

Groet,
:W

Karel
 
Jullie hebben een mooie :] dag gehad zo te zien, kon er niet bij zijn helaas....

Weet iemand nog een W650 te koop voor een maat die niet op het forum zit?

Alvast bedankt.
 
Jullie hebben een mooie :] dag gehad zo te zien, kon er niet bij zijn helaas....

Weet iemand nog een W650 te koop voor een maat die niet op het forum zit?

Alvast bedankt.
Classic Biker heeft er twee, wie weet wil hij er een verkopen. Stuur hem een PB dan weet je het.
Hier wordt er ook een aangeboden https://www.facebook.com/groups/119661768080110/ en op marktplaats ook een, een cafe racer wel prijzig
Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
He Iwan waar blijft die foto dat we het cadeautje hebben overhandigd aan Gerrit _O- :} _O- Ed hoort niet goed meer :/ :/ en jij wordt vergeetachtig :? :? waar moet dat heen met onze club.
Groet Jan :W

_O- Ha die Jan _O- _O- Ik ben flexitariër en een kieskeurige vleeseter / carnivoor hoor :Y alleen de beste ( BIO ) is goed genoeg voor mij ;)

Groeten Iwan
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan