Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

O-) O-) Proost jongens O-) :} O-)

Gegroet door de O-) _O- *O* :W :t

full
 
full

full

ik kwam vanmiddag deze leuke pins tegen van de W650 :9~ en uiteraard een op het jack gepind , :Y
wie heeft er ook nog interesse want ik heb die vent zijn hele voorraad opgekocht :4 stuks dus nu nog 3
van deze musthave gadgets *O* *O* *O* *O*
:W
 
We gaan ons topic toch niet verwaarlozen door het W650/800 op Facebook. Maar snel even een paar foto's plaatsen.

Daar wordt je toch jaloers van. }) })
full


De Biesbosch is het paradijs voor :] :] :] :]
full


Het oudste en jongste lid van onze :] :] :] club.
full



Groet Jan :W
 
Ik heb een Suzuki SV650s voor dagelijks, en ben bezig een Kawasaki Z650 te restaureren momenteel.
Maar heb vroeger een BSA A10 rocket gold-star replica gehad, en meerdere engelse motoren. Vandaar mijn liefde voor de W650.
Ik heb zo mijn voorkeuren voor nostalgie.

Groeten, Coert :t
 
Ik heb een Suzuki SV650s voor dagelijks, en ben bezig een Kawasaki Z650 te restaureren momenteel.
Maar heb vroeger een BSA A10 rocket gold-star replica gehad, en meerdere engelse motoren. Vandaar mijn liefde voor de W650.
Ik heb zo mijn voorkeuren voor nostalgie.

Groeten, Coert :t


En een Bol d’Or Coert!
Hgrt Pieter
 
Ach alles en iedereen mag meepraten :Y :Y ik vind het niet zo'n probleem ,we zijn toch geen taliban? :?

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
:W

Bedankt, al lees ik meer mee dan dat ik meepraat. Ik heb tenslotte geen W650, maar vind ze wel erg mooi.
Als ik zo eens naar de prijzen ervan kijk lijken ze me ook redelijk waardevast.

Fijne avond allemaal :)
 
Ik heb een Suzuki SV650s voor dagelijks, en ben bezig een Kawasaki Z650 te restaureren momenteel.
Maar heb vroeger een BSA A10 rocket gold-star replica gehad, en meerdere engelse motoren. Vandaar mijn liefde voor de W650.
Ik heb zo mijn voorkeuren voor nostalgie.

Groeten, Coert :t
Jou verhaal is bijna een kopie van het mijne. Diverse Nortons gereden een Ducati Panda, een Triumph Trophy, weer een Norton
full

en daarna een nieuwe Royal Enfield.
full

Een 1 cilinder bleek niets voor mij en die heb ik ingeruild voor mijn huidige W 650
full

en dit is mijn laatste denk ik.
Groet Jan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan