Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag even de RVS 2-1 einddemper van het Shark Systeem wat ik nog heb liggen meer in de stijl van mijn motor (zwart) gemaakt.
full
 
Die zaten erop op het moment dat ik de motor kocht. Ga ervan uit dat ze origineel zijn.
Ik heb ze vervangen door bar-end mirrors.
full
 
Laatst bewerkt:
Dat mag en je krijgt nog een antwoord ook , ik heb deze plaat kunnen scoren via een bevriende relatie met een medewerker van een automaterialen zaak .
Echter is er geen koninkrijkszegel ingeslagen ,dus zo illegaal als de neten ,maar bij de hermandad is er toch niemand die er verstand van heeft dus ik waan mij redelijk veilig O-) O-)
:W
Ed, mag ik vragen waar jij je blauwe plaat hebt gekocht?
Mag ook per PM

Bedankt alvast.
Vrgr Pieter
 
Ik weet het. Getracht online te kopen, maar dat werkt dus niet. Cijfer / lettercombi laat dit niet toe (wettelijk geregeld) zoek dus een adres dat blauwe plaat wil slaan zonder registratiestempel erin.
 
Ik weet het. Getracht online te kopen, maar dat werkt dus niet. Cijfer / lettercombi laat dit niet toe (wettelijk geregeld) zoek dus een adres dat blauwe plaat wil slaan zonder registratiestempel erin.
De levertijd is gemiddeld 5 werkdagen
Het kenteken is bepalend voor het keurmerk (kijk hiervoor op de website van de rdw) het rijden met blauwe platen zonder keurmerk is op eigen risico.
De Fa Velthuis uit Purmerend maakt ze :W
 
Eddie advocaat Bénédicte Ficq is goed in dit soort criminele bezigheden indien je eventueel in de problemen raakt.
Groet Jan :W,
 
Hoezo , heb je ervaring daarmee Jan? :? :?
We zullen toch niet een criminele Captain hebben binnen onze gelederen van MC de dolle dwaas ? *O* *O* *O* *O* *O*
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan