Dakar-topic

-O- Gisteravond ging hij een eitje bakken op zn motorkap.......... :z :')

Later was die bij Jurgen. Ik denk dat kan best wat interssante achtergrond informatie opleveren...... :') Maar nee hoor. Naast t feit dat Jurgen iedere dag zn olie wisseld en dat hij ongelofelijk :} fit oogt, niets. Naja tis niet anders. 8-)
 
Sorry chef, overheen gelezen ;)
;)

Frans Verhoeven plaatsje terug (25ste) en Hans Vogels enkele gestegen (19de) bij WP3 *D
Jurgen v.d. G. ook enkele plaatsen ingeleverd.

Jan Bastiaan Nijen Twilhaar en Humphrey SennVanBasel hebben WP1 nog niet gepasseerd.

edit: net na het posten zijn ze WP1 wél gepasseerd, als 122 en 123ste.
 
Laatst bewerkt:
Ben pas weer om 22 u in de buurt van een laptop en met de tel kan ok de tracker niet bojhouden. dus lees ik hier mee. graag zoveel mogelijk verslag :-)
 
Tot nu toe snelste tijd Barreda, 2 Coma. Laia Sanz 10 *O* . Walkener zie ik ff niet misschien 16, daar gaat t scherm over naar de nederlanders. Hans Volgels 18 *O* .
 
Coronel mag wel gewoon rijden blijkbaar.
En vwb RTL7, het is wel interessant voor de mindere kenners onder ons, mijn vriendin vind het wel erg leuk om ook even de achtergrond van rijders te zien en te weten.
 
Coronel mag wel gewoon rijden blijkbaar.
Mooi!
En vwb RTL7, het is wel interessant voor de mindere kenners onder ons, mijn vriendin vind het wel erg leuk om ook even de achtergrond van rijders te zien en te weten.
Ik ook maar dat had ik al kenbaar gemaakt :z
Zo'n stukje met de truck van van Werven Buenos Aires in en dan met dat team wat rond lantefanteren kan ik best naar kijken.
Als het maar niet te lang duurt en niet ten koste gaat van wedstrijdbeelden.
 
Laatst bewerkt:
Coronel mag wel gewoon rijden blijkbaar.
En vwb RTL7, het is wel interessant voor de mindere kenners onder ons, mijn vriendin vind het wel erg leuk om ook even de achtergrond van rijders te zien en te weten.

Ja daar ga je al.....verloedering van RTL7. O-) Onze zender........"meer voor mannen" :9
 
Gordon, terranova waren in de aanval, maar staan allebei stil -O- . Ook stil staat Sainz, :+ en dat lijkt over. Terranova heeft Roma verder laten gaan.......dat lijkt ook niet goed. '(
 
Bij de auto's stan Sainz, Terranova, Gordon en Sousa stil met problemen, Sainz moet zelfs wachten op de assistentie vrachtwagen...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan