De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad een leuke intro...

Wel opvallend dat jullie zo nodig moeten BMW-bashen.... men zou denken dat die KTM-fietsen toch voldoende "eigenwaarde "hebben om zich niet tegen de Beemers te moeten afzetten ...

Ik ben zo'n slippersdragende, al te populaire BMW-hok bezitter... die ook een KTM heeft (een kleintje) en dus vrij goed kan vergelijken...

Nog veel plezier op jullie afwerkplek !

En wie weet, indien ik ooit het "licht zie" of een opstoot van jeugdigheid krijg, meld ik me hier ook met een échte KTM :+ .
 
maxresdefault.jpg


WAUW !

 
Zit hier al een tijdje mee te gluren dus.... effe netjes voorstellen:
Naam is Peter, rij sinds 2009 op een KTM. Daarvoor een Suzuki DR 800 *O* waarmee ik in totaal 85.000 km op de teller heb gezet. Super veel lol mee gehad, fijne maar spartaanse brommert.

thumb.php


Mijn eerste KTM, gekocht na een proefrit van een halve dag op een 990 van een goede vriend van mij. Tja..... wat een geweldige motor :] :]

thumb.php


M'n 2e KTM in 2011 gekocht, dit keer een witte.

thumb.php


Van de zomer na lang denken de witte 990 ingeruild voor een 1190, had er al eerder op proef gereden.....wat een mooie speel brommert. Het enige waar ik enorm aan moest wennen zijn de looks, ik blijf de oude 950/990 veel mooier vinden. Maar met de opmerking die in laatst hoorde: je zit er toch merendeel op en met een paar extra's erop begin ik h'm nu na 3 maanden zowaar nog mooi te vinden ook 8-)

thumb.php


Ohja: mag de laatste foto in de OP *D
 
Maar trouwens wel leuk dat BMW nu eens op KTM reageerd.

Zie hier het antwoord op de KTM 1290 adventure; De BMW S 1000 XR enduro.

BMWMI_master_360degree_652x489_2.jpg


BRON


De naam doet vermoeden dat deze het echt goed gaat doen op maisplakken en single tracks.
Het is een echte enduro. _O-
 
Maar trouwens wel leuk dat BMW nu eens op KTM reageerd.

Zie hier het antwoord op de KTM 1290 adventure; De BMW S 1000 XR enduro.

[afbeelding]

BRON


De naam doet vermoeden dat deze het echt goed gaat doen op maisplakken en single tracks.
Het is een echte enduro. _O-


Ja dit is echt een goede vervanging van jouw 950SE en de manier zoals je hem ook gebruikt, zie je foto in de opening van dit topic :P :+
 
Laatst bewerkt:
Ja dit is echt een goede vervanging van jouw 950SE en de manier zoals je hem ook gebruikt, zie je foto in de opening van dit topic :P :+


Gooi er noppen onder, neem voldoende aanloop en ik denk dat je nog best hoog kan komen.

Als iemand dit voor me wilt regelen dan wil ik wel een poging wagen. })
 
Maar trouwens wel leuk dat BMW nu eens op KTM reageerd.

Zie hier het antwoord op de KTM 1290 adventure; De BMW S 1000 XR enduro.

[afbeelding]

BRON


De naam doet vermoeden dat deze het echt goed gaat doen op maisplakken en single tracks.
Het is een echte enduro. _O-


Nu moet BMW enkel nog 2 van de 4 bougies demonteren, de achterrem half vastzetten en de prijs verhogen... en ze hebben ook de tegenhanger van de KTM TEMESTA 1050 ... :+
 
Laatst bewerkt:
En ondertussen maken ze allemaal antwoorden op elkaar en niemand de motor die mijn 990 smr kan opvolgen.
 
Laatst bewerkt:
Ach ja. Ik rij straks veel minder snelweg en meer stad. Dan is de adv minder leuk dan een 1290 smr natuurlijk :)
Ik heb veel te weinig pk om een beetje behoorlijk door de stad te komen nu :+
 
Laatst bewerkt:
Zit hier al een tijdje mee te gluren dus.... effe netjes voorstellen:
Naam is Peter, rij sinds 2009 op een KTM. Daarvoor een Suzuki DR 800 *O* waarmee ik in totaal 85.000 km op de teller heb gezet. Super veel lol mee gehad, fijne maar spartaanse brommert.

[afbeelding]

Mijn eerste KTM, gekocht na een proefrit van een halve dag op een 990 van een goede vriend van mij. Tja..... wat een geweldige motor :] :]

[afbeelding]

M'n 2e KTM in 2011 gekocht, dit keer een witte.

[afbeelding]

Van de zomer na lang denken de witte 990 ingeruild voor een 1190, had er al eerder op proef gereden.....wat een mooie speel brommert. Het enige waar ik enorm aan moest wennen zijn de looks, ik blijf de oude 950/990 veel mooier vinden. Maar met de opmerking die in laatst hoorde: je zit er toch merendeel op en met een paar extra's erop begin ik h'm nu na 3 maanden zowaar nog mooi te vinden ook 8-)

[afbeelding]

Ohja: mag de laatste foto in de OP *D


Nice!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan