De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus de SMR is toch voor de rijder die nog regelmatig het gas erop wil gooien.
En de SMT is toch voor degene die lekker rond wil touren.

Is er nog een verschil in onderhouds intervallen ?

Morgen een testrit op een SM 990 *O*

Ja hoor, knallen kun je op ze allebei, het is en blijft KTM hè? Alleen de SMR oogt iets agressiever, blok is identiek.
 
Nou, ben anders met de SMR, met het vriendinnetje achterop, afgelopen zaterdag in vijf uurtjes bijna 300 km door de Ardennen geveegd...geen Starbucks gezien... *O*

*kuch*
dat zeg ik rondjeomdekerk
*kuch*

als ouwelul/pensionado heb je ruim de tijd en golven van testosteron om een nieuw deeltje te beginnen dit deel is vol

ik ga binnenkort een GS kopen dus ga verkassen naar ander topic 8-)
 
Hoi,
Is er iemand van jullie al zover dat de stickers op de Akra's aan vervanging toe zijn?
Bij mij zijn ze eigenlijk op, maar heb even geen idee wat nu te doen.
Originele bestellen of ergens een echte kopie op de kop tikken?
 
Hoi,
Is er iemand van jullie al zover dat de stickers op de Akra's aan vervanging toe zijn?
Bij mij zijn ze eigenlijk op, maar heb even geen idee wat nu te doen.
Originele bestellen of ergens een echte kopie op de kop tikken?

Volgens mij kan je ze zo ophalen bij de KTM dealer en kosten ( bijna ) niks. Anders kun je ze ook bestellen bij de importeur.
 
Jaja, ik weet het. Geen Akra's. ;-)

Maar wel leuk:
JJqF2KP.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vraagje. Ik heb inmiddels led lichten, handvatverwarming, xenon en een gear indicator geïnstalleerd. Alleen toen ik het xenon heb toegevoegd aan acc 2 schoot de handvatverwarming (KTM aftermarket) in storing. Alle lampjes gaan dan knipperen. Inmiddels de plus rechtstreeks op de accu (acc 1) gezet en geen probleem meer. Nadeel hiervan is natuurlijk het risico om met een lege accu te komen staan. Andere issues? Moet er nog een zekering tussen? Neem aan dat acc 1 gezekerd is?
 
Laatst bewerkt:
*kuch*
dat zeg ik rondjeomdekerk
*kuch*

als ouwelul/pensionado heb je ruim de tijd en golven van testosteron om een nieuw deeltje te beginnen dit deel is vol

ik ga binnenkort een GS kopen dus ga verkassen naar ander topic 8-)

Haha, dat nieuwe deeltje laat ik aan de jeugd over, vandaag een hoop werk op de O.K. :P
 
Vraagje. Ik heb inmiddels led lichten, handvatverwarming, xenon en een gear indicator geïnstalleerd. Alleen toen ik het xenon heb toegevoegd aan acc 2 schoot de handvatverwarming (KTM aftermarket) in storing. Alle lampjes gaan dan knipperen. Inmiddels de plus rechtstreeks op de accu (acc 1) gezet en geen probleem meer. Nadeel hiervan is natuurlijk het risico om met een lege accu te komen staan. Andere issues? Moet er nog een zekering tussen? Neem aan dat acc 1 gezekerd is?

Anders een klein relay op de acc2 aansluiten die op zijn beurt de voeding schakeld naar de xenon. Kom je zeker niet stil te staan door een leeg getrokken accu ;)
 
Vandaag mijn achterveer laten vervangen door Bas van Hyperpro.
Was vebaasd over de roest die op de bout zat waar de veer mee vastzit in de achterbrug.
Nu heb ik laatst al gelezen over gaatjes boren om het water weg te laten lopen maar de foto's ervan kan ik niet meer vinden. Heeft iemand een voorbeeld zodat ik weet hoe groot de gaatjes moeten zijn en waar ik ze het beste kan boren.
Is er een middel om de boel binnenin een beetje te conserveren? Zat zelf aan tektiel te denken.

greetz Richard
 
Vandaag mijn achterveer laten vervangen door Bas van Hyperpro.
Was vebaasd over de roest die op de bout zat waar de veer mee vastzit in de achterbrug.
Nu heb ik laatst al gelezen over gaatjes boren om het water weg te laten lopen maar de foto's ervan kan ik niet meer vinden. Heeft iemand een voorbeeld zodat ik weet hoe groot de gaatjes moeten zijn en waar ik ze het beste kan boren.
Is er een middel om de boel binnenin een beetje te conserveren? Zat zelf aan tektiel te denken.

greetz Richard

lc8.nl :: Bekijk onderwerp - Water in achterbrug??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan