De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Xenon is zoooo 2014 :z







eerlijk gezegd zal het me jeuken, zolang als t ding maar genoeg licht geeft 8-)
 
Xenon is zoooo 2014 :z







eerlijk gezegd zal het me jeuken, zolang als t ding maar genoeg licht geeft 8-)

:^ Ik heb niet eens xenon, moet je de hele projector beetje ombouwen geen zin in. Lens is niet geschikt dus veel strooi licht. Als ik met me koekblik naar het het werk rij irriteer ik me mateloos aan die mensen die het ingebouwd hebben in een niet originele behuizing. Klote licht schijnt recht via de binnen spiegel in me gezicht ( ik heb het niet over motor rijders) B| . Ik hoop/verwacht dat dit veel minder is met led omdat dit meer gebasseerd is op een originele lamp
 
Laatst bewerkt:
Als apk keurmeester,zie ik veel lichtbeelden van auto's voorbij komen,die goedkope xenonsets kunnen er vaak meteen uit gegooid worden,enkele hebben prima scheidingslijnen en de pilot xenon setjes,geven ook een goed beeld.Probleem is vaak iedereen bouwt xenon in z'n auto maar niemand stelt af.
Ik heb zelf in de motor ook een pilot xenon set en dan in vergelijking met een maatje die een goedkope set in zijn dorsoduro heeft,geeft het inderdaad een strooibeeld.
 
Laatst bewerkt:
Avond allen , zat net even terug in dit topic het verslag te lezen van mosseltje met zijn nieuwe oranje koelslangen welke 7 pk extra vermogen opleveren , ( of waren ze nou 7 kilo lichter ) enniewej , wat voor klemmen gebruiken op de slagen jullie want de ori's waren niet echt top en nu heb ik 2 andere versies geprobeerd ( rvs slangenklemmen ) en nu lekken ze weer . Deze klemmen kun je bijna niet echt aandraaien want dan draaien ze dol . Het waren ook niet de goedkoopste , wat is een betere optie ? of ben ik de enige met dit euvel ?
 
Avond allen , zat net even terug in dit topic het verslag te lezen van mosseltje met zijn nieuwe oranje koelslangen welke 7 pk extra vermogen opleveren , ( of waren ze nou 7 kilo lichter ) enniewej , wat voor klemmen gebruiken op de slagen jullie want de ori's waren niet echt top en nu heb ik 2 andere versies geprobeerd ( rvs slangenklemmen ) en nu lekken ze weer . Deze klemmen kun je bijna niet echt aandraaien want dan draaien ze dol . Het waren ook niet de goedkoopste , wat is een betere optie ? of ben ik de enige met dit euvel ?

7 pk erbij EN 7kg lichter EN 7 graden lagere temperatuur....Dat wil ik ook _O- _O- _O- :+ :+ :+
 
:^ Ik heb niet eens xenon, moet je de hele projector beetje ombouwen geen zin in. Lens is niet geschikt dus veel strooi licht. Als ik met me koekblik naar het het werk rij irriteer ik me mateloos aan die mensen die het ingebouwd hebben in een niet originele behuizing. Klote licht schijnt recht via de binnen spiegel in me gezicht ( ik heb het niet over motor rijders) B| . Ik hoop/verwacht dat dit veel minder is met led omdat dit meer gebasseerd is op een originele lamp
ik had het erin, drama! snel eruit gehaald, vind zowieso het lichtbeeld niet super van de smt :N
 
ben meer een meelezer hier, maar heb de smT alweer een tijdje, kan deze in de op aub? :}
full
 
weer 2 SMT's erbij

dan ook maar gelijk de plaatjes van de 'nieuwe' ;)

full


KTM-1290-SMT-Supermoto-T-BMH-Images-02.jpg


KTM-1290-SMT-Supermoto-T-BMH-Images-01.jpg


KTM-1290-SMT-Supermoto-T-BMH-Images-03.jpg
 
Laatst bewerkt:
jij hebt xenon? geen strooiverlichting :?

Haha, had al een opmerking verwacht. Ik heb het er niet zelf ingebouwd; zo gekocht.

ik zie zo'n mooie, brede rechthoek van licht op de weg. Enorme lichtopbrengst.

Zelfs sterker dan het groot licht maar niet irritant voor de overige weggebruikers.
 
Laatst bewerkt:
Zo morgen gaat het gebeuren....na 3,5 jaar en ruim 50000 kilometer gaat de SMT ingeruild worden voor een 1190 Adventure. Hopelijk is het morgen niet al te koud. :X
 
Thanx. Heel lang getwijfeld maar bij Andre motoren toch de knoop maar doorgehakt. Ben zeer benieuwd of deze overstap me gaat bevallen.
 
weer 2 SMT's erbij

dan ook maar gelijk de plaatjes van de 'nieuwe' ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

mooi te zien dat de vering en uitlaat nog wel wat werk vergen, op de onderste foto lekker afgeschraapt.
En ik maak me nog niet te sappel, kan zeker mooier, maar eerste spy shots 1190 adv en 1290 super duke waren ook erg verschillend van uiteindelijke resultaat. zal wel flinke zak met duiten gaan kosten -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan