Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga er geen woorden meer aan vuil maken alleen de opmerkingen vond ik niet zo heel erg vriendelijk .
:j

Ik heb alleen gezegd dat je nog beter een spuitbus kan gebruiken als wat Jelmer voorstelde met huistuinenkeukenverf en wasbenzine( :X ) te gaan staan rommelen.
Is helemaal niks mis mee,zijn er zat die dat doen.
Maar wat je zei over acryl op auto's klopt niet,dus dat wilde ik je even mededelen,en volgens mij heb ik daar geen onverkwikkelijk woord bij gebruikt.
En wat iedereen verder op zijn motor spuit of plakt of rolt maak mij helemaal niks uit,zolang het niet afgeeft als ik er mee in aanraking kom.. ;)
 
Nee he vriend :r

Ben jij dan prof in spuitwerk meneer hoekse .
Je zegt toch zelf dat het vroeger gedaan werd mischa of lees ik dat verkeerd.
Grappig dat een prof spuiter het adviseert :X
Bij mij lukte het aardig, en kreeg een mooi compliment van meneer hoekse dit jaar :+ :W dat mn motor er mooi bij stond.[afbeelding]

Vriendelijkheid straalt eraf hier bij de zac :P

Hij zegt meneer tegen mij :+
 
En tegen mij vriend *:) *:)

Ik heb ook nog eens naar je projecten zitten kijken ( zo'n VW heb ik nog nooit gezien geloof ik)
Respect hoor,ik denk dat ik na verloop van tijd helemaal gek zou worden van al die roest en gaten ;(
Haha, ik wordt r soms ook gek van hoor, maar gelukkig heb ik tegenwoordig vakkundig personeel ;)
Die VW SP rijden er 4 van in NL, dit gaat de 5e worden. Origineel alleen voor de Braziliaanse markt gemaakt en slecht 500 van geëxporteerd en geen 1 naar Europa.
Is echt helemaal niets voor verkrijgbaar hier en spullen uit Brazilie halen is een drama.

Je bent altijd welkom om een bakkie te komen doen hoor, gezellig.
 
Volgend jaar de ouwe twin ook maar weer een paar keer uitlaten bij ZAC.
Neem aan dat ik met mijn 112pk bij de 600 ingedeeld wordt.....of werkt dat zo niet :+ :+
 
Haha, ik wordt r soms ook gek van hoor, maar gelukkig heb ik tegenwoordig vakkundig personeel ;)
Die VW SP rijden er 4 van in NL, dit gaat de 5e worden. Origineel alleen voor de Braziliaanse markt gemaakt en slecht 500 van geëxporteerd en geen 1 naar Europa.
Is echt helemaal niets voor verkrijgbaar hier en spullen uit Brazilie halen is een drama.

Je bent altijd welkom om een bakkie te komen doen hoor, gezellig.

Als je nou eens een lijstje maakt van wat je nodig hebt,ga ik op me gemakkie zoeken in Brazilië .... :P
 
Zal me hier ff voorstellen.
Ik ben Manuel 32 jaar woonachtig in Lelystad en ik rij op een Triumph Daytona 675 2007
Oktober dit jaar heb ik de TOMS cursus gedaan en volgend jaar rijd ik mee in de TOMS/Rookie cup met startnummer 245.
 
Zal me hier ff voorstellen.
Ik ben Manuel 32 jaar woonachtig in Lelystad en ik rij op een Triumph Daytona 675 2007
Oktober dit jaar heb ik de TOMS cursus gedaan en volgend jaar rijd ik mee in de TOMS/Rookie cup met startnummer 245.

Welkom! Ga je geen spijt van krijgen! :)
 
Laatst bewerkt:
haha staat ook op mijn to do lijst Marcel! plus later remmen :)
dit jaar op Hockenheim helemaal gefocust op "marquez" stijl en dat werkte super.
op assen blijft ik alleen een beetje in een oud patroon hangen en moet ik er nog meer op focussen.
plus dat het me opviel dat ik voor de GT nog erg vroeg in de remmen ga (tenminste als er niemand direct om me heen rijdt).
duurt alleen nog veeeeeeeel te lang allemaal :)
 
haha staat ook op mijn to do lijst Marcel! plus later remmen :)
dit jaar op Hockenheim helemaal gefocust op "marquez" stijl en dat werkte super.
op assen blijft ik alleen een beetje in een oud patroon hangen en moet ik er nog meer op focussen.
plus dat het me opviel dat ik voor de GT nog erg vroeg in de remmen ga (tenminste als er niemand direct om me heen rijdt).
duurt alleen nog veeeeeeeel te lang allemaal :)

Jij hoeft niks meer te verbeteren hoor, je gaat snel genoeg rond ;)
Ga je trouwens zac of cup rijden? Als je zac gaat rijden hoop ik nog wat van je te leren. Je bent echt nog veel te snel om de strijd mee aan te kunnen gaan.... maar we gaan het uiteraard wel proberen. Heb genoeg verbeterpunten gevonden :P
 
ben van alles op een rijtje aan het zetten,
maar zoals het er nu naar uitziet ga ik zeker (een paar) ZAC races rijden.
misschien ook nog wat Club MET maar dat is me nog niet helemaal duidelijk.

full


ow, en heb nog genoeg te verbeteren hoor! remmen is wel de grootste, maar houding en conditie mogen ook nog wel wat beter. wil toch echt een keer de 40 aantikken :) (ambitie is de beste drijfveer he ;))
 
Laatst bewerkt:
ben van alles op een rijtje aan het zetten,
maar zoals het er nu naar uitziet ga ik zeker (een paar) ZAC races rijden.
misschien ook nog wat Club MET maar dat is me nog niet helemaal duidelijk.

[afbeelding]

ow, en heb nog genoeg te verbeteren hoor! remmen is wel de grootste, maar houding en conditie mogen ook nog wel wat beter. wil toch echt een keer de 40 aantikken :) (ambitie is de beste drijfveer he ;))

Ik denk dat je het niet gaat redden voor die euri. Maar heel veel succes Erik.
 
Ik denk dat je het niet gaat redden voor die euri. Maar heel veel succes Erik.

ik vrees het ook :X maar het geeft iig alvast een beetje indicatie.
al denk ik dat ik de DMC en Club MET endurance wat hoger qua running cost moet inschatten. je rijdt daar iets van 2 tot 3 uur p.p. en dat is toch wel bijna 2x een gewone racedag.

dan zijn de MSL CUp en de ZAC races toch weer het "goedkoopst" om te rijden.
en beide ook met lekker veel rijtijd :+

ik ga begin van het jaar een Superbike Pro achterband testen op Almeria. misschien dat die wat langer meegaan om de kosten voor een endurance te drukken. qua grip zal ie slechter zijn, maar ik ben benieuwd hoeveel. die PRO banden zijn iig een stuk goedkoper :)
 
Laatst bewerkt:
ik vrees het ook :X maar het geeft iig alvast een beetje indicatie.
al denk ik dat ik de DMC en Club MET endurance wat hoger qua running cost moet inschatten. je rijdt daar iets van 2 tot 3 uur p.p. en dat is toch wel bijna 2x een gewone racedag.

dan zijn de MSL CUp en de ZAC races toch weer het "goedkoopst" om te rijden.
en beide ook met lekker veel rijtijd :+

ik ga begin van het jaar een Superbike Pro achterband testen op Almeria. misschien dat die wat langer meegaan om de kosten voor een endurance te drukken. qua grip zal ie slechter zijn, maar ik ben benieuwd hoeveel. die PRO banden zijn iig een stuk goedkoper :)
Heb met de Pro gereden Eric en dat kun je met jouw tijden en een 1000 wel vergeten :N . Prima voor een beginnende circuitdagen rijder maar niet meer als t wat sneller gaat. Heb nog een nieuwe hier in de garage liggen en ik rij er niet meer op.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan