Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stond er met mijn neus bovenop, diegene die als 4e getraind stond ging op de verkeerde startrij staan. Toen hij dit de gaten kreeg ging hij snel naar de juiste plaats juist op het moment dat de nr1 getrainde naar zijn plek rijdt. Ging net goed, enkel kuipwerk geschaafd.
De betreffende rijder ging trouwens tijdens de 2e race op mijn plaats staan |( P2 ipv P1 dus ben ik maar op p1 gaan staan O-) Heeft helaas niet veel geholpen, ketting geknapt in race 2 ;(
Die jongen die 1e getrained had was mijn race maatje. Kuipwerk is niet alleen geschaafd maar het stuur van die jongen die verkeerd stond is dwars door zijn kuip gegaan. De montagepunten lijken intact te zijn dus hij gaat proberen om het te repareren en dan er een sticker overheen te plakken. Anders wordt het nieuw kuipwerk en spuiten.

Ik was doorgezet naar de racecup op basis van een paar rondjes 1:53 in de kwalificatie. Ergens snap ik het wel maar door longproblemen ligt mijn racetempo veel lager om het een volle race vol te kunnen houden. Zit nu in de spagaat, in de racecup heb ik kwa racetempo niet veel te zoeken en op een slechte dag wordt het een uitdaging om niet gelapt te worden. Maar op basis van een kwalificatietijd is het ook niet passend om in de sportcup te starten. Het is toch ook zo dat eenmal een raceup rondetijd is geregistreerd je de volgende keer wordt geacht om ook in de racecup mee te doen?

Ook voor het eerst een geluidsovertreding gehad. Heb dit jaar al meerdere malen op zowel Assen als Zandvoort gereden tot nu toe geen problemen. Zelfs de vorige race op Zandvoort waar er erg veel mensen af zijn gehaald geen problemen. En nu zou ik ineens structureel 104-107 db produceren :?.
 
Maar wat is consequenter? 2-3-4 rondes? Over meerdere dagen?
In de MotoGP (ja dat zijn wij niet) zeggen ze ook niet "ah je was iets te licht maar misschien had je niet zo zwaar gegeten vandaag".

1x een uitschieter betekend dat je het kan en is dat dus je beste tijd.


Zo is het :t , je telkens terug laten plaatsen en dan weer bekertjes pakken vind ik persoonlijk kansloos |(
 
Gewoon achteraan aansluiten in je nieuwe klasse en proberen steeds iets harder te gaan. Ik had als doel geen laatste te worden tijdens m'n eerst race in de racecup.
 
Maar wat is consequenter? 2-3-4 rondes? Over meerdere dagen?
In de MotoGP (ja dat zijn wij niet) zeggen ze ook niet "ah je was iets te licht maar misschien had je niet zo zwaar gegeten vandaag".

1x een uitschieter betekend dat je het kan en is dat dus je beste tijd.
nou vorig jaar iemand die 1x 2.02 gereden en daarna nooit meer, reed 1 jaar lang achteraan in de sport met 2.05ers das niet leuk voor niemand. maar ja dat gezegd uitzondering houdt je altijd
 
nou vorig jaar iemand die 1x 2.02 gereden en daarna nooit meer, reed 1 jaar lang achteraan in de sport met 2.05ers das niet leuk voor niemand. maar ja dat gezegd uitzondering houdt je altijd

Maar zet je hem terug rijd hij ineens vooraan in de Rookies en gaan de jongens/meiden daar scheef kijken. Daarom is er een grens gelegd en dan moet je niet de grens het probleem maken maar je eigen rondetijden.

Ik heb ook een jaar lang tegen de 55 aan lopen hikken, zolang ik hoger kán rijden wil ik dat ook.
 
Je hebt gelijk, mijn eerste wedstrijd was gewoon slecht. 2.01.5 B|
2e ging aan het eind een stuk beter. 1.58.9 :]

Race 1
en Race 2
staan als het goed is op YouTube.
Bij de start race 1 werd ik verrast door een Duc die volgens mij iets aan de vroege kant is vertrokken B|
 
Ik ben dus ook overgezet naar de race cup en vond dat wel jammer omdat de kans nu klein is dat ik ooit nog een beker ga pakken!
Maar goed zit al op de 1:50 en met ruimte voor verbetering en dit pas mijn 3de race is op een racer, heb ik toch me doel bijgesteld en het gat is niet zo heel groot naar de top, als er geen Ow cuppers meedoen!
dus ik ga er vol voor.
Zie jullie race 4.
 
Laatst bewerkt:
Race 1
en Race 2
staan als het goed is op YouTube.
Bij de start race 1 werd ik verrast door een Duc die volgens mij iets aan de vroege kant is vertrokken B|
Muahaha Peter.........hedde gij bij de MotoGp gereden. 8-)


"Deze video bevat content van Dorna Sports en is daarom geblokkeerd" (race 1)
 
Maar zet je hem terug rijd hij ineens vooraan in de Rookies en gaan de jongens/meiden daar scheef kijken. Daarom is er een grens gelegd en dan moet je niet de grens het probleem maken maar je eigen rondetijden.

Ik heb ook een jaar lang tegen de 55 aan lopen hikken, zolang ik hoger kán rijden wil ik dat ook.
nee hoor hij is terug gezet en rijd geen podium
 

Sportcup 1000 race 1, start vanaf p2 val terug naar p8 :+ daarna langzaam naar voren.

Heuveltje had m al gevonden maar misschien zijn hier meer mensen die zichzelf herkennen.
Volgende keer bij inschrijven doe ik direct racecup.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan