Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat het hem niet word.
Vakantie periode, een endurance op Zolder, op een niet-geluidsdag.

Ik zelf zou gegaan zijn ivm het klassement, maar ben oo vakantie.


Ik doe het juist net voor mijn vakantie :)

maar zonder gek doen, meer dan 6 teams moet toch gaan lukken lijkt me?
 
Maar wat is consequenter? 2-3-4 rondes? Over meerdere dagen?
In de MotoGP (ja dat zijn wij niet) zeggen ze ook niet "ah je was iets te licht maar misschien had je niet zo zwaar gegeten vandaag".

1x een uitschieter betekend dat je het kan en is dat dus je beste tijd.
Maar hoe zit dat dan bij jou? In het rondetijden topic staat dat je een 1:53 op een 600 hebt gereden en nu geef je aan eindelijk onder de 1:55 te zitten en door kan naar f1?
 
Maar hoe zit dat dan bij jou? In het rondetijden topic staat dat je een 1:53 op een 600 hebt gereden en nu geef je aan eindelijk onder de 1:55 te zitten en door kan naar f1?

Omdat ik die niet bij de ZAC heb gereden. Ik heb begin vorig jaar al aangegeven te willen starten in de F1 maar nu pas een (voor de ZAC) officiële 1:54 gereden.
 
Laatst bewerkt:
Dat deel van het regelement heb ik dan gemist.
Het staat volgens mij ook niet op de RSZ website?
 
Ik pas ook vanwege geluidsdag, laatst nog een keer een dagje Zolder gedaan met training. De hele dag rij je in een klein groepje dus geen probleem, laatste sessie vrij rijden direct op beide geluidspalen een overtreding (97,8 en 98,1) terwijl ik nooit geluidsproblemen heb op Assen of Zandvoort O-)
 
Dat deel van het regelement heb ik dan gemist.
Het staat volgens mij ook niet op de RSZ website?

Wat precies bedoel je?
Dat je die tijd bij de ZAC moet rijden? Ik heb de jaren ervoor ook ZAC gereden en zat toen qua tijden op F2 niveau. Toen werden klasses verandert en met de nieuwe motor toen een 53er gereden, dus mijn verwachting was snel F1 te zijn en dat aangegeven. Bleek uiteindelijk 1 verdwaalde snelle ronde geweest te zijn dus nu pas naar F1.
 
Wat precies bedoel je?
Dat je die tijd bij de ZAC moet rijden? Ik heb de jaren ervoor ook ZAC gereden en zat toen qua tijden op F2 niveau. Toen werden klasses verandert en met de nieuwe motor toen een 53er gereden, dus mijn verwachting was snel F1 te zijn en dat aangegeven. Bleek uiteindelijk 1 verdwaalde snelle ronde geweest te zijn dus nu pas naar F1.
Dat is dus precies mij hele punt.. haha heb je het zelf ook gedaan. Conclusie 1 uitschieter betekend niet dan je het kan
 
Het was een vraag of de tijd waarmee je wordt ingedeeld bij het zac gereden moet zijn of niet. Jouw situatie lijkt aan te tonen dat die tijd idd bij het zac gereden/geregistreerd moet zijn omdat je toch in f2 bent ingedeeld. En daar kon ik niks over terugvinden in het regelement.

En TheMauster heeft gelijk, er zijn meerdere voorbeelden die zijn punt onderschrijven. De vraag is, zou een organisatie daar rekening mee moeten houden. Ik denk dat het niet is uit te voeren en daarom van niet. Vind de owcup op dit vlak trouwens een goed en duidelijk regelement hebben.
 
Het was een vraag of de tijd waarmee je wordt ingedeeld bij het zac gereden moet zijn of niet. Jouw situatie lijkt aan te tonen dat die tijd idd bij het zac gereden/geregistreerd moet zijn omdat je toch in f2 bent ingedeeld. En daar kon ik niks over terugvinden in het regelement.

En TheMauster heeft gelijk, er zijn meerdere voorbeelden die zijn punt onderschrijven. De vraag is, zou een organisatie daar rekening mee moeten houden. Ik denk dat het niet is uit te voeren en daarom van niet. Vind de owcup op dit vlak trouwens een goed en duidelijk regelement hebben.

Staat idd niet in het regelement. Maar de ZAC is wel vaker loosy goosy qua regels.

Ben het er wel mee eens dat er gewoon 1 regel moet zijn en klaar. En onduidelijkheden hoort de organisatie te beslissen en vervolgens op te nemen in de regelementen. Jurisprudentie zeg maar ;)
 
Staat idd niet in het regelement. Maar de ZAC is wel vaker loosy goosy qua regels.

Ben het er wel mee eens dat er gewoon 1 regel moet zijn en klaar. En onduidelijkheden hoort de organisatie te beslissen en vervolgens op te nemen in de regelementen. Jurisprudentie zeg maar ;)

Een keertje tijdens de wedstrijd in een rustig moment met Frank hierover praten. In een mailtje wordt het niet altijd goed verwoord of komt niet goed over.
 
Het was een vraag of de tijd waarmee je wordt ingedeeld bij het zac gereden moet zijn of niet. Jouw situatie lijkt aan te tonen dat die tijd idd bij het zac gereden/geregistreerd moet zijn omdat je toch in f2 bent ingedeeld. En daar kon ik niks over terugvinden in het regelement.

En TheMauster heeft gelijk, er zijn meerdere voorbeelden die zijn punt onderschrijven. De vraag is, zou een organisatie daar rekening mee moeten houden. Ik denk dat het niet is uit te voeren en daarom van niet. Vind de owcup op dit vlak trouwens een goed en duidelijk regelement hebben.

dank u, en ik denk zeker dat de organisatie daar rekening mee kan houden. misschien pas op aangeven van de betreffende correur, maar doe b.v je wordt overgeplaatst. als je dan de volgende 3 races op assen de grens tijd niet haald. dan terug geplaats worden. ik neem toch aan dat niemand 3 race dagen gaan zitten inhouden om terug geplaatst te kunnen worden voor een bekertje :+
 
Nee, het ging erom bij de ZAC dat gereden te hebben en dat heb ik niet.

Daarbij heb ik aangegeven in de F1 te willen starten en werd alsnog in de F2 geplaatst. Ander verhaal dus.
nee het ging er om dat als je 1x onder die grens kwam dat je het dan gewoon kon rijden dus dat ook maar even moest gaan doen. jij geeft nu zelf al aan dat uitschieters ook louter toeval kunnen zijn.

Maar goed. alles ondervangen kan ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan