Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben benieuwd wat er gister nou in de sportcup 1000 race 1 gebeurde vooraan, bij het opstellen klapte er gewoon 1 op de ander??? mijn maatje heeft dit gefilmd, en ziet er toch wel heel apart uit.

Ik was de ongelukkige! Iemand stond niet op de goede plek en wilde van plaats wisselen. Zonder achterom te kijken gaat hij naar rechts waar ik net kom aanrijden om naar mijn startplek te rijden. Voorkant kapot... Lekker begin van Race 1 op pole |(
 
Hoop dat er toch wel wat meer inschrijvingen komen dan, dan zouden we namelijk 8 inschrijvingen in de RS600 hebben en zelfs 0 in de Race 1000 :/


Nou ja, ik ga lekker proberen mijn tijd te verbeteren *D

Hopelijk lekker weer, weer proberen een beetje ritme op te bouwen.
 
Hallo,

Ik ben misschien van plan om een race mee te pakken bij ZAC en heb een vraag. Nu las ik in de regelementen dat je 10min voor aanvang race je al op moet stellen. Klopt dit? 10min opstellen voor de race, dan ga je met koude banden de baan op... Niet heel fijn om de race mee te beginnen lijkt mij. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
 
Hallo,

Ik ben misschien van plan om een race mee te pakken bij ZAC en heb een vraag. Nu las ik in de regelementen dat je 10min voor aanvang race je al op moet stellen. Klopt dit? 10min opstellen voor de race, dan ga je met koude banden de baan op... Niet heel fijn om de race mee te beginnen lijkt mij. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Nergens voor nodig. Word kort ervoor seintje gegeven.
 
Dus je staat niet lang stil? Moet je daar opstellen zoals het startveld is op de baan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan