Triumph Speed Triple topic deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
...maak er maar elke dag van... :/


Na noe, das ook weer wat overdreven. Eens per week is genoeg voor zo'n echt oeps moment. Het houdt je wel scherp.


Plus de gladde wegen, ik heb lang geleden mijn XJ650 naar Curacao meegenomen maar snel verkocht, ik vond het niks. Heb snel daarna wel KTM GS 250 gekocht, dat reed stukken beter, lekker in de knoek op de vlakte van Hato... :]


Jah de wegen zijn glad, maar meestal zit er wel een spoor in. Zolang je daar maar niet uit drift tijdens een snel genomen bocht kun je best snel.

Hmm vlakte van Hato, daar wil je ook niet alleen rijden. De gravelweg is oke maar de ruwe rotsen langs de kust... Als je daarop valt ben je gelijk geschilt. Leg dan de ambulance maar eens uit waar je ligt.


werkte de band niet als spijkerband :? :+
wel lekker hoerig dat ze doorrijden -O-


:N :N ;(

Die cactus was niet het ergste, die rijd je zo aan gort. Was niet zo'n grote. Een jonkie van een meter :P Maar die puntige stenen, band gescheurt op zo'n scherpe rand. Ik remde al wat ik kon, dus druk op het voorwieleke. Knal klaar

Ja laat ik maar niet schrijven wat ik heb geroepen. Andere bomen in de buurt lieten daarvan de bladeren vallen :(



Maar ja de zon schijnt :W
 
~
Morgen mannen :W , tijd niet meer iets gemeld hier.

Zonde van de pekel want zonnetje schijnt *O*

Ik heb een rem/schakelset in de aanbieding voor het model >2011, met de hernia is het helaas toch niet zo heel succesvol gebleken.

Als nieuw setje Valter Moto met Carbon hielplaatjes ( standaard is zonder hielplaatjes of tegen meer prijs aluminium plaatjes )

Ik heb er verloop alu. blokken bij om de set op 1cm hoger dan standaard te monteren.
Ook de set org. montage bussen om de set hoger te monteren zit erbij.

Met deze set kan je ook omgekeerd schakelen ( race setup)

[afbeelding]

Hoi Ed,

Kun je de set niet op de originele punten bevestigen?

Dan zit je ook al lager!

Staat wel mooi namelijk, jammer om weer te verkopen!

Verder wacht ik nog even tot je die Leovince verkoopt ;)
 
Even een vraagje aan de speed rijders die filmen met een gopro op de motor. Ik heb van de week een GoPro 4 gekocht en heb daarbij een mount gekocht voor montage op de voorvork. Helaas is dat niet helemaal naar wens gegaan. Na een ritje van zo'n 500 meter was ik de GoPro al bijna kwijt. De mount is op dat moment gebroken, ik heb de mount met de hand vast gezet maar blijkbaar toch te vast.

Mijn vraag is heeft iemand van jullie wel eens zoiets gehad en waar hebben jullie de Camera gemonteerd op de motor. Is de breuk in de mount gewoon pech of kan ik misschien beter een rammount gebruiken?

Ik heb hem ook eens met de eerder genoemde chest mount gemonteerd gehad, gaf leuke beelden.

Heb hem ook eens met een zelf gemaakt beugeltje aan het rechter passagiers stepje gehad. Gaf ook leuke beelden in combinatie met het in- en uitveren en ''beter'' geluid uitlaat.
Hiervan heb ik een kort filmpje op internet gezet maar staat alleen op m'n facebook :+
 
Even een vraagje aan de speed rijders die filmen met een gopro op de motor. Ik heb van de week een GoPro 4 gekocht en heb daarbij een mount gekocht voor montage op de voorvork. Helaas is dat niet helemaal naar wens gegaan. Na een ritje van zo'n 500 meter was ik de GoPro al bijna kwijt. De mount is op dat moment gebroken, ik heb de mount met de hand vast gezet maar blijkbaar toch te vast.

Mijn vraag is heeft iemand van jullie wel eens zoiets gehad en waar hebben jullie de Camera gemonteerd op de motor. Is de breuk in de mount gewoon pech of kan ik misschien beter een rammount gebruiken?


Ik monteer de GoPro met de zuignap op de benzinetank, of met een rammount aan een duostep.

Met zuignap op de benzinetank:
Naamloos00_zpse2ef403b.jpg~original




Ram mount aan de duostep:
Naamloos_zps2bafb104.jpg~original


DSC02219_zpsbc0680ef.jpg~original
 
Laatst bewerkt:
:N :N ;(

Die cactus was niet het ergste, die rijd je zo aan gort. Was niet zo'n grote. Een jonkie van een meter :P Maar die puntige stenen, band gescheurt op zo'n scherpe rand. Ik remde al wat ik kon, dus druk op het voorwieleke. Knal klaar

Ja laat ik maar niet schrijven wat ik heb geroepen. Andere bomen in de buurt lieten daarvan de bladeren vallen :(



Maar ja de zon schijnt :W


Een jonkie, jaja...
 
\
Morgen mannen :W , tijd niet meer iets gemeld hier.

Zonde van de pekel want zonnetje schijnt *O*

Ik heb een rem/schakelset in de aanbieding voor het model >2011, met de hernia is het helaas toch niet zo heel succesvol gebleken.

Als nieuw setje Valter Moto met Carbon hielplaatjes ( standaard is zonder hielplaatjes of tegen meer prijs aluminium plaatjes )

Ik heb er verloop alu. blokken bij om de set op 1cm hoger dan standaard te monteren.
Ook de set org. montage bussen om de set hoger te monteren zit erbij.

Met deze set kan je ook omgekeerd schakelen ( race setup)

[afbeelding]

Hoi Ed,

Kun je de set niet op de originele punten bevestigen?

Dan zit je ook al lager!

Staat wel mooi namelijk, jammer om weer te verkopen!

Verder wacht ik nog even tot je die Leovince verkoopt ;)


Dan zit de set 3 a 4cm hoger Jasper , met de verloopblokken bijna gelijk met org.

De set zit meer naar achteren wat voor een meer actievere zit zorgt ( maar voor mij een ander ongewenst bij effect )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan