Triumph Speed Triple topic deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier strooit alleen de belasting dienst met enveloppen.....

Auto's gieten wel veel olie op de weg. Reed vandaag achter eentje die zijn motor opblies. Echt goed, moest tussen de drijfstangen door manouvreren. Om maar niet van de olie te spreken. Gelukkig liep eerst zijn motor warm en liet een koelslang springen. Door die witte wolk gewaarschuwd, was ik al verder van zijn bumper verwijderd dan normaal en kon om de smurrie heen rijden. Ik houd van mijn engeltje.

Zo dat zal wel ff schikken zijn geweest... en daarna lachuh dat het zo is afgelopen.
Lijkt me wel dat de automobilist een waarschuwing kreeg dat zijn auto te warm liep.....

Had een collega (totaal gebrek aan technische kennis) van mij ook ooit. Motor van de lease auto liep warm...... hij denken... als ik nu harder ga rijden koelt hij beter...... resultaat. totaal vastgelopen motor. Zelfs de dealer had zoiets nog nooit meegemaakt en vroeg of er geen lampjes vooraf waren gaan branden. Neeeee hoor..... hij stond in eens stil?
 
...omdat ik verwacht dat het brommerke dit jaar zijn neus niet meer buiten de deur steekt...
...zo met al dat pekel-terrorisme... B|

...daarom een plaatje van vrij recent...
...toen we bij 'zout' alleen maar dachten aan dat spul voor over een gekookt eitje... :/



[afbeelding]



...als in : game-over voor dit jaar...
...ben ik bang...
Was vanmorgen wel risky. Dus met blik gegaan. Morgen maar weer eens op de Tiger proberen :)
 
Reed vanmorgendoor het dorp.
Normaal zie je dat er gestooid is... De chauffeur van vannacht had gestort!!!
Dikke lijn zout over straat. Duurt wel even voor dit weggeregend is.
 
Reed vanmorgendoor het dorp.
Normaal zie je dat er gestooid is... De chauffeur van vannacht had gestort!!!
Dikke lijn zout over straat. Duurt wel even voor dit weggeregend is.
Het was her en der dan wel tricky hier in t midden van t land...

Dan toch liever de motor op stal en wat pekel op de wegen hoor. En dat vervolgens automobilisten met volledig be-ijsde of beslagen ramen voorzien van een klem (enkelbandje ofzo)
 
Gisterenavond was het in een vrij groot gebied tussen Oss, Arnhem en Kleve ook al glad hier en daar. Flinke files op de A50 en een brandende auto op de vluchtstrook :o
Vandaag lekker thuisgewerkt, blij toe met al die gladheid en geen winterbanden op de huurauto.
Vrijdag nieuwe auto ophalen en direct winterbanden erop *O*

Maar kijk wel met smart weer uit naar de lente :Y
 
Ik heb nog een setje Arrow bochten liggen voor een 2011 model, iemand misschien interesse?

Mag voor € 200 weg inc alle veertjes en lambda sensor.
 
Laatst bewerkt:
Hier strooit alleen de belasting dienst met enveloppen.....

Auto's gieten wel veel olie op de weg. Reed vandaag achter eentje die zijn motor opblies. Echt goed, moest tussen de drijfstangen door manouvreren. Om maar niet van de olie te spreken. Gelukkig liep eerst zijn motor warm en liet een koelslang springen. Door die witte wolk gewaarschuwd, was ik al verder van zijn bumper verwijderd dan normaal en kon om de smurrie heen rijden. Ik houd van mijn engeltje.


Jij hebt wel een heel goed engeltje uitgekozen!
 
...omdat ik verwacht dat het brommerke dit jaar zijn neus niet meer buiten de deur steekt...
...zo met al dat pekel-terrorisme... B|

...daarom een plaatje van vrij recent...
...toen we bij 'zout' alleen maar dachten aan dat spul voor over een gekookt eitje... :/



[afbeelding]



...als in : game-over voor dit jaar...
...ben ik bang...


Ooit eens een jaar in warm Australie verbleven. Daar dachten ze dat ik ze voor de gek hielden, toen ik zei dat er zout op de obw gestrooit wordt bij gladheid.

Zo dat zal wel ff schikken zijn geweest... en daarna lachuh dat het zo is afgelopen.
Lijkt me wel dat de automobilist een waarschuwing kreeg dat zijn auto te warm liep.....

Had een collega (totaal gebrek aan technische kennis) van mij ook ooit. Motor van de lease auto liep warm...... hij denken... als ik nu harder ga rijden koelt hij beter...... resultaat. totaal vastgelopen motor. Zelfs de dealer had zoiets nog nooit meegemaakt en vroeg of er geen lampjes vooraf waren gaan branden. Neeeee hoor..... hij stond in eens stil?


Ja het was op de hoge brug, 55m tot aan het water... Gelukkig was er ruimte om naar links uit te wijken, de hele rijbaan onder de smurrie. De schrik zat vooral bij de bijrijder van de auto. Ik kon haar horen gillen.

Wij kijken hier nooit op het dashbord. Wijzers zijn voor metjes! Alleen de binnenspiegel wordt veel gebruikt voor scheren en opmaken, gedurende woon werk verkeer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan