Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag mannen.

Ik heb een vraag aan jullie.

Ik sta op het punt om naar een cbr1000rr uit 2004 te gaan kijken/kopen.

Nu is het een repsol editie.

Weten jullie hoe ik een originele repsol editie kan herkennen vanuit de fabriek.

Ik ben zelf aan het zoeken geweest en kan er niet echt informatie over vinden.

Nu heeft de motor waar ik naar ga kijken zwarte velgen en bij ander repsol edities zijn het bijna allemaal oranje velgen. Kan dit of is de kan dan groot dat het geen originele is?

Alvast bedankt!

Het is geen originele Repsol.
 
Bedankt voor de reacties mannen!

Dan ga ik verder op zoek naar een mooie fireblade!

Hebben jullie eventueel nog tips waar ik op moet letten met het kopen van een cbr1000rr rond het jaar 2004/2005/2006?
 
Het zijn betrouwbare motoren. Enige echte minpunt is denk ik de stator/regelaar. Van andere gehoord dat achterwiellagers wat zwak zijn en zuigers kunnen gaan kantelen (maar alleen bij zwaar circuitwerk), beide zelf geen ervaring mee. Verder gewoon de normale dingen natuurlijk.
 
Omdat ik al dagen aan het janken ben dat ik wil rijden, maar ff een piccie van de blade.
2mr7dhl.jpg


Kan deze in de O.P?

Van de winter maar een paar mods uitvoeren om de slechte dagen door te komen. 😉
 
Bedankt voor de reacties mannen!

Dan ga ik verder op zoek naar een mooie fireblade!

Hebben jullie eventueel nog tips waar ik op moet letten met het kopen van een cbr1000rr rond het jaar 2004/2005/2006?

Heb een piccie gemaakt van nog zo'n nep repsol })


full
 
@ espalier: welkom en mooie motor!
 
Laatst bewerkt:
Mooie tricolor espalier !!!! *O*

Ook met gouden velgen *O*

Ik bezit z'n broertje :) *O*

full


full


full


full


full


full


full



// ohhw trouwens... je fotografeerd tegen het licht in volgens mij, daardoor zijn de fotos zo blurry ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam vandaag op "het gezichtenboek" wat leuke optische honda creaties tegen.
Het zijn door Honda geselecteerde ontwerpen waar fans uit mochten kiezen. Tijdens de laatste BSB-race op Brands Hatch werd het winnende design op één van de deelnemers aangebracht.
IMG_527208447529_zps588cf033.jpeg


IMG_541154889179_zps71e8a32c.jpeg


IMG_547142163351_zps7eaec492.jpeg


IMG_553904797626_zps8d5ef8ac.jpeg


IMG_562573010518_zpsf01e8bea.jpeg


IMG_569568707540_zps14742454.jpeg


De laatste foto is uiteindelijk als winnaar uit de bus gekomen, ziet er mooi uit maar mijn voorkeur ligt toch bij foto 4. :}
 
Laatst bewerkt:
L,
Ik kwam vandaag op "het gezichtenboek" wat leuke optische honda creaties tegen.
Het zijn door Honda geselecteerde ontwerpen waar fans uit mochten kiezen. Tijdens de laatste BSB-race op Brands Hatch werd het winnende design op één van de deelnemers aangebracht.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De laatste foto is uiteindelijk als winnaar uit de bus gekomen, ziet er mooi uit maar mijn voorkeur ligt toch bij foto 4. :}
Smaken verschillen :Y maar bij foto 4 is de enige die de lijnen niet goed heeft overlopen :?
 
@ cr125; wow mooie tricolore! Snap alleen niet waarom je die Agip en Hyperpro stickers erop hebt geplakt maar voor de rest echt schitterend, mooie wielen ook!
 
Gisteren terug gekomen van 15dgn Tenerife, daar was het weer een stuk beter dan hier 8-)

3 x een 1000RR tegengekomen, iemand van hier :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan