Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Okee dank je , Zijn dit qua kleur dezelfde of zijn dat sleutels met moedersleutel oid ivm start onderbreking ofzoiets ?
Heb me daar nog niet echt in verdiept als ik eerlijk ben.

gr driver
 
Jammer, ik ben zelf aan het kijken en ben wel eens benieuwd naar de werkelijk betaalde prijzen t.ov. De vraagprijzen.


Ik ben ook aan het kijken, maar ik wacht nog een jaartje wegens omstandigheden. Als je weekendje Italië gaat doen, moet je daar maar eens kijken. De normale 900 staat doet tussen de €5800-6800 met wat R's ertussen.
Ze zijn goedkoper dan Duitse imports nu.
 
Ik ben ook aan het kijken, maar ik wacht nog een jaartje wegens omstandigheden. Als je weekendje Italië gaat doen, moet je daar maar eens kijken. De normale 900 staat doet tussen de €5800-6800 met wat R's ertussen.
Ze zijn goedkoper dan Duitse imports nu.
Ophalen of als je er bent naar Nederland overbrengen en op kenteken zetten hier wat kost ie dan ?
Met de auto en aanhangert op vakantie en daar kopen is ook een mogelijkheid maar ik zie dat niet zo veel mensen doen als ik eerlijk ben .
Duitsers is niet echt interesant meer om hierheen te halen de prijzen zijn bijna gelijk aan hier.

Vandaag mijn Nuda opgehaald, Nette motor en mooi geluid uit de standaard demper vindt ik.
Kan ook zijn dat ze er iets uit gehaald hebben maar ik ben nog niet zo thuis in de wereld der Nudaas dus komt nog wel tzt ..
 
Laatst bewerkt:
Ophalen of als je er bent naar Nederland overbrengen en op kenteken zetten hier wat kost ie dan ?
Met de auto en aanhangert op vakantie en daar kopen is ook een mogelijkheid maar ik zie dat niet zo veel mensen doen als ik eerlijk ben .
Duitsers is niet echt interesant meer om hierheen te halen de prijzen zijn bijna gelijk aan hier.

Vandaag mijn Nuda opgehaald, Nette motor en mooi geluid uit de standaard demper vindt ik.
Kan ook zijn dat ze er iets uit gehaald hebben maar ik ben nog niet zo thuis in de wereld der Nudaas dus komt nog wel tzt ..


Schijnt dat veel handelaren nu ook veel motoren uit Italië halen, omdat de prijzen met Duitsland verwaarloosbaar zijn. Maar die kunnen meer voordeel halen met bulk inkoop en vervoer.

Puur ophalen kost het met mijn auto voor brandstof, vignet, tol, keuring en bpm tussen de €1000-€1500 om het hier rijklaar te krijgen.
Hiervan is de bpm afhankelijk van het model al tussen de €650-€800.

Echter de verkoopprijzen die ik voorheen opgaf klopt niet. 900 en 900R beginnen al vanaf €5700,-. Scheelt op het moment voor de R meer dan €1000,- en kost je twee vrije dagen.
Maar het hangt toch van af of men de zekerheid wilt hebben van een Nederlandse dealer of voor het voordeeltje gaat.

Jij hebt de jouwe al, dus de grootste zorg die je hebt is om niet continu te kwijlen bij het aanzien van je bike. Veel plezier ermee :]
 
Laatst bewerkt:
U had daar inderdaad reeds eerder over geschreven driver.

Desalniettemin heeft u "de geheime onderhandelingen" goed verborgen weten te houden. ;)

Gefeliciteerd met de Nuda-aankoop!
Ja, soms moet je praten en soms moet je zwijgen :+
Het frappante is dat deze Nuda enige tijd geleden gewoon op MP stond en de verkoper wel wat reacties en kijkers kreeg maar het bijvoorbeeld afketste op ...geen financiering rondkrijgen..Wel kijken en ook ter plekke zeiken want tsja..2012...9700 km gereden maar wel de 10.000 beurt al gehad in April 2014 bij 7300 km dat was de datum der aanschaf van de gene waarvan ik de Nuda nu kocht ...koffers met aan 1 kant een beschadiging want tsja..koffers zijn wel eens eigenwijs en gaan dan een eigen leven leiden weet ik uit 36 jaar motor ervaring ....acerbis handkappen ...ander ruitje....en een begin verkoopprijs die zeker niet te hoog was weet ik uit eerder gekregen informatie der verkoper .
En toch koopt men dan niet misschien omdat het geen echte ? Nederlandse motor is ?..
Nu was ik ervan overtuigd dat het een Duitse import Nuda was maar wat zie ik zojuist in het europ assistance boekje staan..citta...Alessandria en dat komt toch heel Italiaans over :+
Dus ik verdenk deze fraaie zwarte Nuda er toch van dat ie stiekum uit Italie hierheen is gekomen .

Mij boeit het allemaal niet de Nuda ziet er keurig uit en met 9700 km ook amper ingereden dus ik ga daar wel plezier van krijgen verwacht ik want zojuist enige meters ermee gereden achter op het pleintje en dat smaakt zeker naar meer zodra het weer Nuda weer wordt want voorlopig gaat ie op stal en wordt er niet mee gereden.
Ik heb nog wat andere opties achter de hand maar ik begin daar nu toch wat over te twijfelen maar daarover eventueel later meer....


gr driver
 
Laatst bewerkt:
Schijnt dat veel handelaren nu ook veel motoren uit Italië halen, omdat de prijzen met Duitsland verwaarloosbaar zijn. Maar die kunnen meer voordeel halen met bulk inkoop en vervoer.

Puur ophalen kost het met mijn auto voor brandstof, vignet, tol, keuring en bpm tussen de €1000-€1500 om het hier rijklaar te krijgen.
Hiervan is de bpm afhankelijk van het model al tussen de €650-€800.

Echter de verkoopprijzen die ik voorheen opgaf, was voor de 900R. De normale modellen beginnen al vanaf €5700,-. Scheelt op het moment meer dan €1000,- en kost je twee vrije dagen.
Maar het hangt toch van af of men de zekerheid wilt hebben van een Nederlandse fiets of voor het voordeeltje gaat.
Handelaren zeker die in Italiaanse merken halen al heel lang motoren op in Italie.
Particulieren zie ik dat niet zo snel doen wat ik al melde.
Heb zelf ook diverse motoren in Duitsland opgehaald voorheen maar Italie voor 1 motor zie ik niet zitten .
Zoals jij het nu stelt klinkt simpel maar Italie is groot, De taal klote en vooraf onderhandelen is net als in bijv Frankrijk geen zekerheid bij aankomst .
Zonder de juiste kanalen lijkt het mij net niks maar ken je bijv een handelaar hier en die zou voor je willen kijken tegen een x meerprijs en de motor ook voor je meenemen dan zou ik dat ook wel doen misschien.

2 vrije dagen redt je m.i ook niet ..dag heen met mazzel en daar wat zoeken en kijken en weer terug dan moet je met 2 man gaan en samen rijden zeker als je niet boven in Italie zit maar wat verder naar beneden.

Dit is slechts mijn beperkte mening dus zien anderen dat anders dan is dat natuurlijk okee dus dan zou ik zeggen...internet op, zoeken, kopen en ophalen .. :+


Edit : Lees net dat je nog wat schreef over de mijne en het kwijlen... :Y ....Nu de Nuda hier staat is kwijlen nog niet gebeurd maar stiekum ben ik er net als eerder met mijn Moto Morini toch wel blij mee .
Rijden wordt um niet de komende 2 maanden verwacht ik dus in Maart oid weet ik vast meer over het :] gedrag van deze Nuda...
 
Laatst bewerkt:
Handelaren zeker die in Italiaanse merken halen al heel lang motoren op in Italie.
Particulieren zie ik dat niet zo snel doen wat ik al melde.
Heb zelf ook diverse motoren in Duitsland opgehaald voorheen maar Italie voor 1 motor zie ik niet zitten .
Zoals jij het nu stelt klinkt simpel maar Italie is groot, De taal klote en vooraf onderhandelen is net als in bijv Frankrijk geen zekerheid bij aankomst .
Zonder de juiste kanalen lijkt het mij net niks maar ken je bijv een handelaar hier en die zou voor je willen kijken tegen een x meerprijs en de motor ook voor je meenemen dan zou ik dat ook wel doen misschien.

2 vrije dagen redt je m.i ook niet ..dag heen met mazzel en daar wat zoeken en kijken en weer terug dan moet je met 2 man gaan en samen rijden zeker als je niet boven in Italie zit maar wat verder naar beneden.

Dit is slechts mijn beperkte mening dus zien anderen dat anders dan is dat natuurlijk okee dus dan zou ik zeggen...internet op, zoeken, kopen en ophalen .. :+

Ja, dit is dan in mijn situatie. Ik heb de tijd en de mogelijkheid. Gelukkig had ik ook wel Italiaanse vrienden tijdens eerdere reizen ontmoet en die zijn bereid te helpen, mocht de verkopers geen Engels spreken.
De meesten staan gelukkig ook rond Milaan te koop, dus dat is wel fijn.

Maar op het moment toch maar de knoop doorgehakt dat mijn prioriteiten ergens anders liggen. Twee weken geleden was dat wel anders, toen was het denken met het hart :(

Edit: Was daarnet aan de edit geslagen, maar had het niet bijgezet |(
 
Laatst bewerkt:
Ja, dit is dan in mijn situatie. Ik heb de tijd en de mogelijkheid. Gelukkig had ik ook wel Italiaanse vrienden tijdens eerdere reizen ontmoet en die zijn bereid te helpen, mocht de verkopers geen Engels spreken.
De meesten staan gelukkig ook rond Milaan te koop, dus dat is wel fijn.

Maar op het moment toch maar de knoop doorgehakt dat mijn prioriteiten ergens anders liggen. Twee weken geleden was dat wel anders, toen was het denken met het hart :(

Edit: Was daarnet aan de edit geslagen, maar had het niet bijgezet |(
Ik val je niet aan of af he ! maar als jij het zo schetst voor jou situatie is dat natuurlijk okee dus kun je tzt het op deze manier doen zou dat mooi zijn uiteraard.
Maar troost je....hoe langer je moet wachten hoe goedkoper ze worden denk ik :+
 
Ik val je niet aan of af he ! maar als jij het zo schetst voor jou situatie is dat natuurlijk okee dus kun je tzt het op deze manier doen zou dat mooi zijn uiteraard.
Maar troost je....hoe langer je moet wachten hoe goedkoper ze worden denk ik :+


Oh nee, dat weet ik. Het is altijd moeilijk om online de toon te bepalen.
Ze zullen idd goedkoper worden, wat betekent meer geld voor Ilmberger parts *O* . M'n verlanglijstje staat al vast.
Zo zeker ben ik ervan dat dit mijn volgende motor word :9~
 
Oh nee, dat weet ik. Het is altijd moeilijk om online de toon te bepalen.
Ze zullen idd goedkoper worden, wat betekent meer geld voor Ilmberger parts *O* . M'n verlanglijstje staat al vast.
Zo zeker ben ik ervan dat dit mijn volgende motor word :9~~
Minder voor de Nuda betalen en dat weer aan accesoires uit kunnen geven vindt ik ook wel een goede optie eigenlijk :Y
 
Laatst bewerkt:
1. Goedenavond -Stanley-,

2. Dat effect schijnt die motorfiets bij meerdere mensen teweeg te brengen.

3. Is toch ook geen straf, lijkt mij zo? In ieder geval niet het type motorfiets die men spontaan op elk willekeurige straathoek tegenkomt.

4. Die heeft u dan bij deze gevonden.
De mix van emotie's, waarnaar u refereert, (en dat is toch in de kern waar het bij – recreatief? – motorrijden om draait) zijn allen samengebracht in de cocktail die Husqvarna Nuda heet.

5. 'k Ben d'r in november nog even geweest, toen ik nog iets van (motor-)spullen nodig had.
Kan niet anders zeggen; gewoon een relaxte no-nonsense motorzaak.

6. Voel ik daar een proefrit aankomen?

7. …..Zekers….. Wat ik minstens zo triest vindt, is de wijze waarop het merk (Husqvarna – ten tijde van de verkoop – door BMW-Duitsland) in de etalage is gezet. Dat heeft alles, behalve een schoonheidsprijs verdiend. Maar laten we onszelf gelukkig prijzen. Vanwege de kortstondige overname door die Duitse auto- en motorfietsfabrikant is daar wel iets moois uit voortgekomen.En -Stanley-? Heeft deze bewuste vrijdag nog iets moois opgeleverd?

Goedenavond Boxershort,

Wat betreft uw redenatie omtrent de Husqvarna Nuda, hierover kan ik inmiddels meepraten.
Ik kan , net zoals u, concluderen dat het een geweldig mooie machine is en vooral fun-to-drive.

Vandaag heb ik 2 motoren bezichtigd, waarvan 1 er uit sprong, Qua nieuwheid en qua prijs -O- . Tenminste t.o.v. van mijn budget.
Vandaar dat ik nog in onderhandeling met de prijs en/of inruil van mijn huidige machine.

Ik houd u allen op de hoogte van mijn vorderingen!
 
Goedenavond Boxershort,

Wat betreft uw redenatie omtrent de Husqvarna Nuda, hierover kan ik inmiddels meepraten.
Ik kan , net zoals u, concluderen dat het een geweldig mooie machine is en vooral fun-to-drive.

Vandaag heb ik 2 motoren bezichtigd, waarvan 1 er uit sprong, Qua nieuwheid en qua prijs -O- . Tenminste t.o.v. van mijn budget.
Vandaar dat ik nog in onderhandeling met de prijs en/of inruil van mijn huidige machine.

Ik houd u allen op de hoogte van mijn vorderingen!

Om welke 2 gaat het?
 
Terug
Bovenaan Onderaan