Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ojee, volgens mij heb ik net weer een bak geld uitgegeven aan een leuke gimmick voor de SV :9~ _O-

Wat precies dat wordt nog wel duidelijk :9

edit: geen koplampen :+
 
Laatst bewerkt:
ik mis alleen de zijspan nog in dat lijstje _O-

nou ik zal een hint geven ;)

van: Brroooaaap.....broaaaaaapp.....broaaaaaaaaaaaappp......broaaaaaaaaaaaapppp...broaaaaaaaaaaaaaaap...broaaaaaaaaaaaaa

naar: BroaaaapBroaaaaaaapBroaaaaaaaapBroaaaaaaaaaaaapBraooaaaaaaaaaaaaaaapBroaaaaaaaaaaaa

:+
 
ik mis alleen de zijspan nog in dat lijstje _O-

nou ik zal een hint geven ;)

van: Brroooaaap.....broaaaaaapp.....broaaaaaaaaaaaappp......broaaaaaaaaaaaapppp...broaaaaaaaaaaaaaaap...broaaaaaaaaaaaaa

naar: BroaaaapBroaaaaaaapBroaaaaaaaapBroaaaaaaaaaaaapBraooaaaaaaaaaaaaaaapBroaaaaaaaaaaaa

:+

Gaaaaaaaay ;)
 
Ja ik heb een Honda NC700X gekocht en ga daar de versnellingsbak van overbouwen :+

maar idd, quickshifter. Kon het niet laten.


Dat is leuk speelgoed ja. Heb ik ook op mn R6.
Zorg dat je hem goed af (laat) stellen. Anders doe je niet zo heel lang met je bak.

Is de onderbrekingstijd per versnelling instelbaar?

Op straat doe ik er effectief niet zo heel veel mee. Omdat de onderbrekingstijd erg strak staat werkt het eigenlijk alleen goed bij vollast en hoger in de toeren.
Bij sprintjes is het wel leuk en op t circuit zit je natuurlijk bijna altijd op vollast dus dan werkt het errug prettig!

Mooie aanwinst iig! :9~ *D
 
Ik heb mijn sv'tje al eerder gepost, maar heb nog niet voorgesteld volgens mij. Dus bij deze. :p Ik heet niels, kom uit noord-brabant en rijd sinds kort op een 2006 suzuki sv650 (35kw) . Hopelijk kan ik er bij de v-twin rit bij zijn.

Iig ziet mijn sv er een stuk beter uit zo met kleine kentenkenplaathouder:
[img=234,176]http://tweakers.net/ext/f/uFB1jeyq0bx62DL4G0fwztKH/medium.jpg[/img]

Wel een mooie aanwinst zo'n quickshifter trouwens, maar ik heb er niet veel aan met 35kw volgens mij. :9~
 
Laatst bewerkt:
Dat is leuk speelgoed ja. Heb ik ook op mn R6.
Zorg dat je hem goed af (laat) stellen. Anders doe je niet zo heel lang met je bak.

Is de onderbrekingstijd per versnelling instelbaar?

Op straat doe ik er effectief niet zo heel veel mee. Omdat de onderbrekingstijd erg strak staat werkt het eigenlijk alleen goed bij vollast en hoger in de toeren.
Bij sprintjes is het wel leuk en op t circuit zit je natuurlijk bijna altijd op vollast dus dan werkt het errug prettig!

Mooie aanwinst iig! :9~ *D
onderbrekingstijd is per toerental instelbaar, tot op de ms nauwkeurig. Je zou dus ook bij lagere toerentallen prima kunnen quickshiften. Kun je zelf doen via de app op je telefoon, al levert de leverancier wel een 'standaardsetting' af die bij de SV hoort. Je kunt dus indien nodig nog zelf wat finetunen (wat meestal uitkomt op het iets langer maken van de onderbrekingstijden voor een twin) maar zou in principe gelijk goed moeten werken :Y
 
Laatst bewerkt:
onderbrekingstijd is per toerental instelbaar, tot op de ms nauwkeurig. Je zou dus ook bij lagere toerentallen prima kunnen quickshiften. Kun je zelf doen via de app op je telefoon, al levert de leverancier wel een 'standaardsetting' af die bij de SV hoort. Je kunt dus indien nodig nog zelf wat finetunen (wat meestal uitkomt op het iets langer maken van de onderbrekingstijden voor een twin) maar zou in principe gelijk goed moeten werken :Y


Dat klinkt goed! Welke is het. Mag ook via PB
 
Healtech Quickshifter Easy. Spul is vrij nieuw, kwam het laatst tegen in iets van een Motoplus ofzo. Dacht vandaag ineens, goh laat ik 'ns kijken of die er ook voor de SV is. En verdraaid, hij stond er tussen :P

Vooralsnog enkel leverbaar via de importeur, Motopro.
 
Ik heb destijds spul van Healtech gewoon direct bij hun besteld en met paypal betaald
 
Dat zal ook wel kunnen ja, maar ik heb het eerst via de Nederlandse importeur geprobeerd. Gelijk een voordeeltje dat het spul morgen al wordt opgestuurd :Y
 
Fabian, kun jij ons nog eens verblijden met foto's van je nieuwe koplampen? :Y

Tadaaaaaaaaa;
P1000009.JPG


P1000010.JPG


P1000011.JPG


P1000012.JPG


P1000013.JPG



En een jouwbuis filmpje;


:W
 
Laatst bewerkt:
Oeh mooi hoor :Y


Net met Kaaskroket bezig geweest met de Quickshifter maar we kunnen er geen kaas van maken zo zonder aansluitschema _O-

Het zijn in weze maar 4 draadjes die je op de een of andere manier rondom de bobines moet aansluiten, maar hoe precies.. geen idee. Bovendien is het niet plug & play voor de SV. Misschien moet er ergens geknipt worden en dat zie ik dan eigenlijk weer niet zo zitten. Volgens de importeur kan de handleiding voor de SV ieder moment online komen dus dat wacht ik nog ff af.. als het te lang duurt of het blijkt qua installatie te rigoureus te zijn dan stuur ik spul weer terug.

Baal d'r nogal van, maar als ze "plug n play" beloven dan moet het het dan ook wel zijn -O-
 
ja oogt mooi inderdaad en geeft ook heel mooi licht met een strake cut-off.. totaal geen strooilicht..
Hoeft niet heel duur te zijn, dit soort spul word op ebay aangeboden en aliexpress..
Wel even goed zoeken naar goeie lampen (CNLIGHT) en fatsoenljke ballasten en niet van die meuckk.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Mooie koplampen!Ziet er stoer uit.

Intussen ben ik al aardig opgeschoten met mijn gear indicator projectje. Na vele avonden werk is het nu bijna af. (Dus ook niet echt sprake van plug n play werk :P) Ik had niet zoveel verstand van C dus ik heb nogal wat tutorials/handleidingen moeten volgen om de code werkend te krijgen.

Hier een afbeelding:
[img=234,176]http://tweakers.net/ext/f/p59hU3LhFUXaNRmMqf7aAwy2/medium.png[/img]

Werkend:
Gear indicator
Voltmeter

Todo:
behuizing maken
temperatuur meter instellen.

In het plaatje gebruik ik een arduino uno, maar er ligt al een arduino pro mini klaar met een dc dc buck converter zodat ik het dadelijk allemaal netjes kan wegwerken onder mijn zadel. De oled module zelf bevestig ik aan de ofxord handvatverwarming.

In eerste instantie heb ik de meeste informatie van Teeriver op svrider en pcguru000. Uiteindelijk heb ik mijn code verder aangepast naar die van 'Bula87', een lid van een Pools svforum. Zonder hun hulp was het me niet gelukt. Ik zal binnenkort de code hier wel neerzetten voor de geïnteresseerde. Op dit moment is de code iets te lelijk. :p

En al met al een heel stuk goedkoper dan de Healtech GI. (Als je geen uurloon rekent...) Het zou trouwens ook op veel andere modellen moeten werken. Sowieso de v strom.
 
Laatst bewerkt:
Wauw respect :Y

Zelf voor school ook wel eens bezig geweest met een Arduino maar die krengen halen bij mij het bloed onder m'n nagels vandaan.
Ik kan er maar slecht tegen dat computers eigenlijk heel dom zijn en je ze de simpelste stapjes in een stuk programmeertaal van 3 A4tjes moet uitleggen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan