Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog een omgebouwde Duo zit waar nu een koffertje of bagagerol op kan liggen.
Ook nog een setje WP proline voorvork veren liggen.
Deze had ik vervangen voor hyperpro veren omdat ik niet wist dat er al andere veren in zaten :o

Als iemand interesse heb ,stuur maar een pb want als cbr rijder mag ik niet meer in dit topic komen 8-)
 
op kenteken staat ie gewoon vol vermogen. ben verzekerd bij unive.
ik heb een geel papiertje waarop staat dat de motor 35kw is en ze kunnen het natuurlijk checken doormiddel van aan het gas te draaien

Oké dankje!
Heb m'n eigen dealer al gebeld maar die wilt het niet doen, alleen officieus.. dus 25kw ECU.
Dus dan vinden we wel een andere die het wel doet.


De Naked SV gaat verkocht worden.
De S blijft nog even. Vriendin wilt beginnen aan dr rijbewijs dus als het zo ver komt gaat die naar 35Kw. Ondertussen zal ik hem nog wel gebruiken als het echt vies weer wordt.

De Ducati Supersport S is inmiddels besteld *O*
 
Laatst bewerkt:
Oepsssss.... ik moet opschieten met het verzameltopic.. we zitten op pagina 100.. :X
 
Laatst bewerkt:
Oké dankje!
Heb m'n eigen dealer al gebeld maar die wilt het niet doen, alleen officieus.. dus 25kw ECU.
Dus dan vinden we wel een andere die het wel doet.


De Naked SV gaat verkocht worden.
De S blijft nog even. Vriendin wilt beginnen aan dr rijbewijs dus als het zo ver komt gaat die naar 35Kw. Ondertussen zal ik hem nog wel gebruiken als het echt vies weer wordt.

De Ducati Supersport S is inmiddels besteld *O*

ik heb het bij motoport laten doen, no problemo
 
Gespot....op de baan en paddock.
Je ging als een speer 8-)

Was je een van de vele die langs kwam?
Had redelijk wat bekijks met de standaard sv met knippers en al :P

Waren leuke dagen helaas is de sv niet geheel circuit proef, uitlaat beugel was al gescheurd en later helemaal gebroken.

Ook volledig remsetje aan de grond gereden dus rempedaal is nu krom :? Raar dat je die aan de grond rijd.

Maar verder ging het super, heb wel een paar filmpjes gemaakt zoek alleen nog een goed bewerking programma aangezien Windows geen movie maker meer heeft.

Tijden in sessie 5, 2.07 de laatste sessie wzijn helaas onze tijden niet opgehangen en me laptimer had keuren omdat iemand blijkbaar een split baken had neer gezet en de tijden dus niet klopte in de middag |(

Michael vd Mark was er ook nog wat kan die rijden zeg pfff.
 
Laatst bewerkt:
Oww rond de middag was de michelin pilot RS band achter op, dus een michelin pilot road 5 er onder laten leggen, wat een band super grip lekker sturen ( best wel scherp je kan meer gas geven in de bocht dan je denkt) en echt super slijtage band ziet er nog als nieuw uit.
Wel de spanning moeten laten zakken maar het was ook er warm.
 
Oww rond de middag was de michelin pilot RS band achter op, dus een michelin pilot road 5 er onder laten leggen, wat een band super grip lekker sturen ( best wel scherp je kan meer gas geven in de bocht dan je denkt) en echt super slijtage band ziet er nog als nieuw uit.
Wel de spanning moeten laten zakken maar het was ook er warm.

Dat is best bizar om te horen, want het zal niet zachtjes gegaan zijn.
Die sport-toer banden zijn naar mijn idee het meest vooruit gegaan van alle type banden.
 
Dank voor jouw bevindingen met PPR5. Iemand al ervaringen onder normale temperaturen en normaal sport toer weggebruik?
 
Laatst bewerkt:
Was je een van de vele die langs kwam?
Had redelijk wat bekijks met de standaard sv met knippers en al :P

Waren leuke dagen helaas is de sv niet geheel circuit proef, uitlaat beugel was al gescheurd en later helemaal gebroken.

Ook volledig remsetje aan de grond gereden dus rempedaal is nu krom :? Raar dat je die aan de grond rijd.

Maar verder ging het super, heb wel een paar filmpjes gemaakt zoek alleen nog een goed bewerking programma aangezien Windows geen movie maker meer heeft.

Tijden in sessie 5, 2.07 de laatste sessie wzijn helaas onze tijden niet opgehangen en me laptimer had keuren omdat iemand blijkbaar een split baken had neer gezet en de tijden dus niet klopte in de middag |(

Michael vd Mark was er ook nog wat kan die rijden zeg pfff.

Ik reed zelf mee in groep c. Blauw gele SV
Ik zat meer in de 2.20 tijden. :P
Heb nog ergens een fotootje van jou staan op Flickr.
Beetje lastig uploaden vanaf de mobiel .
Maatje van mij heeft er nog mee gereden in de B groep en reed er 2.05 mee. Kon er nog wel iets meer uithalen en onder de 2 minuten mee komen volgens hem.
 
Laatst bewerkt:
Ik reed zelf mee in groep c. Blauw gele SV
Ik zat meer in de 2.20 tijden. :P
Heb nog ergens een fotootje van jou staan op Flickr.
Beetje lastig uploaden vanaf de mobiel .
Maatje van mij heeft er nog mee gereden in de B groep en reed er 2.05 mee. Kon er nog wel iets meer uithalen en onder de 2 minuten mee komen volgens hem.

Aha ja was nog langs gelopen maar jullie waren zo druk bezig, je stond met een gsxr enz in het midden van de paddock dacht ik.
Ben je op de baan idd ook nog een paar keer gepasseerd, is het een oude sv cup racer? Hij zag er wel leuk uit.

1.58 zou moeten kunnen met een sv maar lukte mij niet :+ die tijd kreeg ik met de kawa voor elkaar maar met de sv moet je veel soepeler rijden.
 
SLOTJEEEEEEEE!!!!
Hier verder:
Op veler verzoek, een verzameltopic voor alle SV rijders.
De gladius behoud zijn eigen (dode) topic... Ach. Die was altijd al "anders" :')

Het grote Suzuki SV 650/1000/S/N Verzameltopic - Deel XV

*O* :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan