MV Agusta - bestaat er een mooiere?? Deel 6

Iedereen de beste wensen voor 2015!

Zag deze foto in een ander topic en vind hem wel leuk :)
full
 
Iemand enig idee waar de B3 800 RR in het echt te bewonderen is? Ik zag Wormerveer maar dat is wel heel erg ver rijden vanuit het Oosten.
 
Iedereen nog een goed, gezond 2015 en mogen er vooral veel mooie dagen tussen zitten om te :]
Ben die winter nu al dikke zat ;(

Ach hier maar ff een plaatje tegenaan gooien. Mag deze in OP ? :)

 
Liekie, prachtige bike.

Dat geluid is zó lekker van een huilende/snerpende driecylinder. Een van de weinige motorconfiguraties die ik nog niet gehad heb. En dat in een MV jasje :9
Hier staat de F4 1000 R in slaap te wachten op het komende seizoen.
Er zijn nog wat plannetjes om hem nog wat frisser te maken.

Verse set banden, vloeistoffen doen aan de start van t seizoen, vering servicen en afstellen, lekker rijden.... Too much to do!
 
Joppen in het zuiden dacht ik. Niet veel dichterbij maar wellicht wel voor gezelliger!
Uiteindelijk toch naar Wormerveer gereden, was al in Loenen dus was het maar een goed uur om. Terugweg nog even over de dijk bij Enkhuizen gereden. Daar was ik al een jaar of 10 niet meer geweest.

RR was aanwezig, kwam even kijken naar het zadel en denk dat ik dezelfde ga bestellen. Zadel is nu iets dikker geworden en dus waarschijnlijk een stukje comfortabeler. Daarnaast zijn de gebruikte materialen wel MV waardig daar waar het standaard zadel een beetje cheap is.

Ook even staan kijken naar de S1000R, S1000RR, Panigale en SDR1290. Daar waar ik eerst het gevoel had dat de B3 een beetje goedkope plastic delen heeft was het bij deze veel duurdere fietsen nog veel erger. Daar waar ik bij vragen van mensen eerst aangaf dat het plastic wat goedkoop aanvoelt is mijn mening compleet omgedraaid. B3 is meer dan z'n geld waard wat betreft gebruik van materialen.

Tripje was het 5 uur rijden wel waard.
 
Ah... Ik was ook nog in Loenen! Even omgereden om een benzinefilter te halen haha. En wat delen van de tweede MV naar de spuiter in Alphen gebracht. Zoon mee voor een dag MV!
 
@ Peter, ja dank u

Ik ben ook zeer benieuwd hoe hij rijdt als ik hem eenmaal heb ingereden en hem hoog in de toeren mag gooien :9
Ik ben tot nu toe alleen maar 2 cilinders gewend, 2 en 4 kleppers en heb natuurlijk nog mijn heerlijke rs250 2-takt.

Ach ja ik zag inderdaad dat je hier qua accessoirelijn ook helemaal op los kunt gaan, maar vind zelf dat je hier weinig aan hoeft te doen. Vind hem van zichzelf al mooi :)

Wat we nu hebben gedaan is de kenteken er strak onder, dus strakker dan het plaatje hierboven
Al die zooi om de plaat eraf, reflectortje en die extra houder en andere knippers das alles

Ik ben super blij dat men de spiegels al wit hebben gespoten, dus daar hoeft niets aan te gebeuren, alleen witte glaasjes ipv die oranje die er nu op zitten en dan dagdroom ik wel weer ff verder.... :z
 
Laatst bewerkt:
@ Peter, ja dank u

Ik ben ook zeer benieuwd hoe hij rijdt als ik hem eenmaal heb ingereden en hem hoog in de toeren mag gooien :9
Ik ben tot nu toe alleen maar 2 cilinders gewend, 2 en 4 kleppers en heb natuurlijk nog mijn heerlijke rs250 2-takt.

Ach ja ik zag inderdaad dat je hier qua accessoirelijn ook helemaal op los kunt gaan, maar vind zelf dat je hier weinig aan hoeft te doen. Vind hem van zichzelf al mooi :)

Wat we nu hebben gedaan is de kenteken er strak onder, dus strakker dan het plaatje hierboven
Al die zooi om de plaat eraf, reflectortje en die extra houder en andere knippers das alles

Ik ben super blij dat men de spiegels al wit hebben gespoten, dus daar hoeft niets aan te gebeuren, alleen witte glaasjes ipv die oranje die er nu op zitten en dan dagdroom ik wel weer ff verder.... :z
Ja, dat dagdromen is niet zo moeilijk. Het wordt helemaal lastig om de portemonnee niet te trekken wanneer je een andere MV irl ziet vol met deze accessoires. Ik droom met gemak nog heel wat rooien bij aan een F3. Je gaat er hoe dan ook vast veel plezier aan beleven, heb ik in iedergeval wel met mijn B3.
 
Ja, dat dagdromen is niet zo moeilijk. Het wordt helemaal lastig om de portemonnee niet te trekken wanneer je een andere MV irl ziet vol met deze accessoires. Ik droom met gemak nog heel wat rooien bij aan een F3. Je gaat er hoe dan ook vast veel plezier aan beleven, heb ik in iedergeval wel met mijn B3.

Wat ik zeg is eigenlijk ook zelfbescherming :X Weet als je eenmaal begint dat er geen einde aan komt :')
Ach ja, komt vanzelf wel het 1 en ander bij
Eerst maar s ff de lente en wat km's maken *O*
 
Heb het erbij gezet, moet alleen nog even uitzoeken hoe ik de plaatjes erbij krijg...

Dat is een kwestie van de hele post ombouwen... heb je even? :X

Edit je topicstart. Nu staat er bijvoorbeeld:

[[ u r l = " http://i633.photobucket.com /albums /uu58/coqrouge64/ 12801024. jpg "]afbeelding ~[/ u r l ] ]

(uit elkaar gehaald door er diverse spaties tussen te zetten anders doet hij hetzelfde in mijn post....)

Daar moet je van maken (zonder de spaties):

[ i m g ] http://i633.photobucket.com /albums /uu58/coqrouge64/ 12801024. jpg ~[/ i m g ]

Dan moet het werken...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan