MV Agusta - bestaat er een mooiere?? Deel 6

Wauw..... :9~ *O* :9~ :}

Mv agusta F4 zagato concept....

MV_Agusta_F4Z_Zagato.jpg
 
Wauw..... :9~ *O* :9~ :}

Mv agusta F4 zagato concept....

[afbeelding]


:r :r :r

Dat krijg je als je een auto-ontwerper een motorfiets laat ontwerpen. :N |( Met zoveel regelgeving in de EU zou er een regel moeten zijn om te verbieden dit soort lelijke gedrochten te ontwikkelen. Massimo Tamburini draait zich om in z'n graf als hij wist hoe de nalatenschap van de F4 bezoedeld wordt
 
Even heel iets anders, nadat ze bij HK suspensoin mijn voorvork weer een service beurt hebben gegeven en hij nu niet meer lekt wil ik toch ook de remblokken vervangen omdat die zich toch ook vol hebben gezogen met olie..

Maakt het merk voor Mv nog uit? Brembo, trw, ebc? Op mijn R6 had ik ebc dacht ik maar weet niet of je voor de brutale 750 beter een andere kan hebben?
 
:r :r :r

Dat krijg je als je een auto-ontwerper een motorfiets laat ontwerpen. :N |( Met zoveel regelgeving in de EU zou er een regel moeten zijn om te verbieden dit soort lelijke gedrochten te ontwikkelen. Massimo Tamburini draait zich om in z'n graf als hij wist hoe de nalatenschap van de F4 bezoedeld wordt

Een aanfluiting, nog even en er zit een electromotor in.
 
Even heel iets anders, nadat ze bij HK suspensoin mijn voorvork weer een service beurt hebben gegeven en hij nu niet meer lekt wil ik toch ook de remblokken vervangen omdat die zich toch ook vol hebben gezogen met olie..

Maakt het merk voor Mv nog uit? Brembo, trw, ebc? Op mijn R6 had ik ebc dacht ik maar weet niet of je voor de brutale 750 beter een andere kan hebben?

Brembo is altijd goed.
 
Bij veel webshops moet je de voering kiezen, carbon/keramisch of gesinterd?? Beide is voor de straat maar weet jij het verschil?
Carbon keramisch heeft warmte nodig, eigenlijk minder geschikt voor straat als je het mij vraagt. Gesinterd is met stukjes metaal erin, meer byte. Er zou nog een 3e variant moeten zijn toch??? (Standaard)

Ik ben geen deskundige op remblok gebied. Ik zit al twee jaar te twijfelen welke ik wil. :')
 
Bij veel webshops moet je de voering kiezen, carbon/keramisch of gesinterd?? Beide is voor de straat maar weet jij het verschil?

carbon en full sinter gebruik ik liever niet op de originele schijven. Deze zijn erg hard en je schijf slijt dan ook sneller zonder dat je de extra remkracht op straat gebruikt.

Het merk ferodo heeft ook verschil tussen racing sinter en straat sinter.

Zelf zou ik deze kiezen :

Remblokken MV Agusta F4 750 2000 Ferodo FDB2036 ST gesinterd voorzijde advies | mPartz.nl

iets goedkoper dan brembo en gewoon erg goed.
 
Carbon keramisch heeft warmte nodig, eigenlijk minder geschikt voor straat als je het mij vraagt. Gesinterd is met stukjes metaal erin, meer byte. Er zou nog een 3e variant moeten zijn toch??? (Standaard)

Ik ben geen deskundige op remblok gebied. Ik zit al twee jaar te twijfelen welke ik wil. :')

Al 2 jaar twijfelen? Dan moet je niet te veel meer remmen haha
 
Tnx voor je reactie, ik ga er eens naar kijken. Wat zit er eigenlijk origineel onder, qua materiaal?
 
Inmiddels iets gekozen ?

ik denk dat ik je advies maar ga opvolgen en de Ferodo FDB2036 ST gesinterd blokken ga bestellen. ik neem aan dat deze goed presteren bij sportief rijgedrag? woon namelijk tussen de dijken in })
 
Laatst bewerkt:
En het zwaar bewolkt valt ook wel mee. Strak blauwe lucht op dit moment.
We verzamelen tussen 10 en 11 bij Chromeburner aan de Cartografenweg in Waalwijk. Iedereen welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan