Motor-Forum

Select Forum

Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!...

Reg. datum:
21 feb. 2002
is frans hoor en aangebouwd door LBS ....
bert111 wijzigde dit bericht op woensdag 17 januari 2018 09:03 (51%)
notting beats cubic inch

Reg. datum:
28 jul. 2014
Even hier vragen, er zijn hier mensen die beter op internet kunnen zoeken dan ik.

Ik zoek remschijfbouten met magneetkop voor een Kawasaki.
Ik weet zeker dat ik ze eens ergens gezien heb, maar kan het niet meer vinden. Ze zijn als vervanging van de standaard bouten.
De maat is m8x35 met een korte borst van 10mm rond. Ik kan er wel vinden, maar die zijn gewoon m8 zonder de borst en juist daar gaat het om.

Ze stonden ergens specifiek als Kawa bout beschreven. Iemand?

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ergens in NL (boven rivieren en goede kant IJssel)
Kroegtaal :)

Reg. datum:
28 jul. 2014
quote:

Vroeg wakker hè, dan krijg je van die rare praat. Waaide bijna uit bed, gaat tekeer hier in Vlissingen.
Enne wat betreft de boutjes, ik was vergeten dat ik tegenwoordig een draaibank heb :/

Reg. datum:
07 okt. 2011
Had je je ook nog een keer kunnen omdraaien dus 😆

Reg. datum:
28 jul. 2014
quote:
JFJ schreef op 18 januari 2018 @ 11:57:
Had je je ook nog een keer kunnen omdraaien dus 😆

Op de omdraaibank..

Pas op schwenkt uit

Reg. datum:
15 apr. 2004
quote:
robm84 schreef op 28 januari 2018 @ 20:51:

[...]

Klein beetje offtopic,

Voor waar voor werk zit je dan in het buitenland?

Ik werk bij Diverto.
www.diverto.com
(de site vergt aardig wat je internet verbinding..)

Een innovatief Nederlands bedrijf dat een multifunctionele, hypermoderne, multitool carrier ontwikkeld heeft. Een machine die je kunt inzetten als graafmachine, laadschop, tractor, maaimachine, bosbouw machine, etc etc.

Ik ben daar 1,5 jaar terug begonnen als outsourcing manager en ondertussen doorgegroeid naar manager operations. Dat houd in dat ik onder andere verantwoordelijk ben voor de correcte uitvoer van de assemblage, het aansturen van het engineeringteam, de planning, de inkoop en voor de productie van de staaldelen in Roemenië. 's Zomers is dat niet erg, Roemenië is een erg mooi land met heel vriendelijke mensen, goedkoop bier en lekker eten voor haast niks maar 's winters is het alleen maar koud. Heel koud.
Ik heb eigenlijk niks te klagen hoor. Ik zit in een luxe hotel, heb auto met chauffeur, dwarrel van meeting naar lunch naar diner en weer terug naar een meeting. Lange dagen, dat wel, maar zeer uitdagend en afwisselend werk met veel reizen, veel leuke mensen en een prachtig product.

Iets meer vrije tijd zou fijn zijn, de afgelopen 4 weekenden alleen maar onderweg of aan het werk geweest.
Hellracer wijzigde dit bericht op maandag 29 januari 2018 00:02 (6%)
Two beer or not two beer

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
Hellracer schreef op 28 januari 2018 @ 23:59:

[...]

Ik werk bij Diverto.
www.diverto.com

Lange dagen, dat wel, maar zeer uitdagend en afwisselend werk met veel reizen, veel leuke mensen en een prachtig product.

.

En wij zien Hellracer niet veel meer, das ook minder O-) ;)
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Reg. datum:
07 okt. 2011
April 👍

Reg. datum:
05 aug. 2010
quote:
Hellracer schreef op 28 januari 2018 @ 23:59:

[...]

Ik werk bij Diverto.
www.diverto.com

Een innovatief Nederlands bedrijf dat een multifunctionele, hypermoderne, multitool carrier ontwikkeld heeft. Een machine die je kunt inzetten als graafmachine, laadschop, tractor, maaimachine, bosbouw machine, etc etc.

Ik ben daar 1,5 jaar terug begonnen als outsourcing manager en ondertussen doorgegroeid naar manager operations. Dat houd in dat ik onder andere verantwoordelijk ben voor de correcte uitvoer van de assemblage, het aansturen van het engineeringteam, de planning, de inkoop en voor de productie van de staaldelen in Roemenië. 's Zomers is dat niet erg, Roemenië is een erg mooi land met heel vriendelijke mensen, goedkoop bier en lekker eten voor haast niks maar 's winters is het alleen maar koud. Heel koud.
Ik heb eigenlijk niks te klagen hoor. Ik zit in een luxe hotel, heb auto met chauffeur, dwarrel van meeting naar lunch naar diner en weer terug naar een meeting. Lange dagen, dat wel, maar zeer uitdagend en afwisselend werk met veel reizen, veel leuke mensen en een prachtig product.

Iets meer vrije tijd zou fijn zijn, de afgelopen 4 weekenden alleen maar onderweg of aan het werk geweest.

Dat klinkt als een drukke maar uitdagende Job!

Zelf zit ik ook af en toe in het buitenland voor het werk, wereldwijd een van enkele dagen tot 2 werken. Ik snap dus precies wat je bedoelt.

Wat me wel opvalt dat veel mannen die met de zijspannen bezig zijn ook een mechanisch beroep hebben!

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
robm84 schreef op 29 januari 2018 @ 22:33:

[...]

Wat me wel opvalt dat veel mannen die met de zijspannen bezig zijn ook een mechanisch beroep hebben!

En een enkele verdwaalde kwastoloog..... 8-)
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Reg. datum:
05 aug. 2010
Die heb je ook nodig voor al dat kale ijzer. ;-)

Maar een kwastoloog valt vind ook nog steeds onder de noemer techniek!

Pas op schwenkt uit

Reg. datum:
15 apr. 2004
quote:
robm84 schreef op 29 januari 2018 @ 22:33:

Tsja, op de HTS waren de practica altijd leuker dan de theorie colleges. Nu werk ik veel theoretisch en zoek ik de ontspanning in het vuile handen werk in m'n eigen garage.

Morgen nog 1 meeting en dan gauw in de vleugelbus naar de verjaardag van m'n jongste dochter.
Two beer or not two beer

Reg. datum:
02 nov. 2017
Als we steeds anders willen dan er te koop is maken we het zelf en dan is het erg handig dat je zelf wat kan uitvinden/bedenken en op den duur het ook kan maken thuis in de je schuur.

Pas op schwenkt uit

Reg. datum:
15 apr. 2004
:Y
Daarnaast ben ik van nature een enorme krent waardoor ik liever zelf aan de slag ga dan dat ik een ander betaal en bovendien ben ik van mening dat als een ander het kan maken, dat ik het zelf ook moet kunnen.
Two beer or not two beer

Reg. datum:
03 nov. 2013
quote:
Hellracer schreef op 30 januari 2018 @ 07:07:
Daarnaast ben ik van nature een enorme krent waardoor ik liever zelf aan de slag ga dan dat ik een ander betaal en bovendien ben ik van mening dat als een ander het kan maken, dat ik het zelf ook moet kunnen.

En dan is het in vele gevallen ook nog eens beter gemaakt.

Ook bekend als www.ezto.nl

Reg. datum:
10 jul. 2005
quote:
Hellracer schreef op 29 januari 2018 @ 23:47:

[...]

...... Nu werk ik veel theoretisch en zoek ik de ontspanning in het vuile handen werk in m'n eigen garage.

.......Daarnaast ben ik van nature een enorme krent waardoor ik liever zelf aan de slag ga dan dat ik een ander betaal en bovendien ben ik van mening dat als een ander het kan maken, dat ik het zelf ook moet kunnen.

......En dan is het in vele gevallen ook nog eens beter gemaakt.

Enige quotes die ook wel op mij van toepassing zijn.
Ooit begonnen als elektromonteur, werktuigbouw erbij gedaan, chef-monteur en dan nu, noem maar, opzichter bij het Rijksvastgoedbedrijf, dus ook veel achter de computer. Maar ook gelukkig veel op de bouw en tussen de techniek. Maar als ik echt mijn hoofd wil leegmaken ga ik in mijn eigen werkplaats een half uurtje tegen een haakse slijper aanleunen of achter de draaibank busjes draaien :P

Laatste quote was niet van Hellracer maar van Jupiler, ere wie ere toekomt.
zijspanrijden is motorrijden voor gevorderden...............
" MC-Alzheimer rules!"

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Gelukkig mag ik van mezelf werk maken, waarvan de klanten later toegeven dat ze dat zelf toch echt niet gekund hadden... O-) O-)

alhoewel er ook klanten zijn die zelf best heel aardig kunnen schilderen :}
kwastert wijzigde dit bericht op dinsdag 30 januari 2018 09:54 (27%)

twee wielen is maar een halve

Reg. datum:
09 apr. 2004
quote:
Hellracer schreef op 30 januari 2018 @ 07:07:

Hee, die heb ik thuis op een tegeltje hangen!
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

ongeneeslijk Guzzist.........

Reg. datum:
10 jun. 2004
Ahhh... nu snap ik waarom de oude dame zo langszaam gaat... ik ben geen technicus... ik ben micro-bioloog.....
Moto Guzzi 1000 SPII / EZS kompact
Moto Guzzi V50 Monza
Webley Raider HFT pcp

Driewieleraar

Reg. datum:
10 jan. 2002
http://thetimelessride.com/index.htm

Hubert Kriegel is niet meer. Het was een bijzondere kerel volgens mij, ik mocht zijn reisverhalen altijd graag lezen...
Kick Buttowski on 3 wheels!

met 1 reserve is 4

Reg. datum:
16 nov. 2003
quote:
Ralfie schreef op 01 februari 2018 @ 19:02:

Hubert Kriegel is niet meer. Het was een bijzondere kerel volgens mij, ik mocht zijn reisverhalen altijd graag lezen...

Yep ik volgde hem ook. Helaas werkt de webside niet meer, tijdelijk ??
mijn werkzweet lijkt op motorolie na veeeeeeeeeeeel km's

Als je me mag is dat je eigenschuld en volgens mijn ega ben ik een krumpie oltman

Reg. datum:
07 okt. 2011
Websidecar 😆

twee wielen is maar een halve

Reg. datum:
09 apr. 2004
ik las het op een ander forum, triest.
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

Reg. datum:
21 aug. 2016
Respect voor Hubert
quote:
Ralfie schreef op 01 februari 2018 @ 19:02:

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.