Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Ik ken wel een ex-zijspancoureur die in Helmond woont en volgens mij een dergelijke combinatie heeft, maar die heb ik al jaren niet meer gesproken.
 
Ken hem wel is een goede maat van me. Was net bij ons geweest en was op weg naar huis.
Motor staat nu bij ons op de zaak. Complete combinatie inclusief bestuurder is over de kop geweest :( (hij laat niet gauw los :D)
Bestuurder maakt het naar omstandigheden goed. Niks gebroken wel gescheurd gekneusd en overal last van.
 
Laatst bewerkt:
Wie was er vandaag onderweg in Zeeland? Ik kwam op de Zeelandbrug 2 spannen achter elkaar tegen en in centrum Zierikzee stond een combi met een blauw bakje.
 
Wij waren en er wel maar zijn vanaf Kats richting goes gereden met 3 spannen. Er was een treffen in Kats, er zijn er vast wel richting Zierikzee gereden.
Wie was er vandaag onderweg in Zeeland? Ik kwam op de Zeelandbrug 2 spannen achter elkaar tegen en in centrum Zierikzee stond een combi met een blauw bakje.
 
Ze kwamen idd vanuit de richting Kats naar Goes toe.
1 sloeg af naar Wolphaertsdijk en de ander (R1200GSA met bak) reed richting Goes.
 
Dat was vorig jaar inderdaad erg leuk Kwastert. Hebben ons daar de hele dag goed vermaakt. Dit keer ben ik op zondag onderweg met mn dametjes naar Luxemburg om van zondag tot zondag te kamperen.
Veel plezier op de ring en dit keer wat meer gas he 😉
 
Dat was vorig jaar inderdaad erg leuk Kwastert. Hebben ons daar de hele dag goed vermaakt. Dit keer ben ik op zondag onderweg met mn dametjes naar Luxemburg om van zondag tot zondag te kamperen.
Veel plezier op de ring en dit keer wat meer gas he 😉

Ja, als je pech zult hebben. Dan moeten jullie de Varsselring races missen. En het wordt nog mooi weer. Zitten jullie daar in Luxemburg te koekeloeren......
 
Ze kwamen idd vanuit de richting Kats naar Goes toe.
1 sloeg af naar Wolphaertsdijk en de ander (R1200GSA met bak) reed richting Goes.

Er was inderdaad een zijspan treffentje in Kats. Wij waren daar ook en ik ben op zaterdag ochtend op de 1200 GSA met EML bakkie naar Goes gereden. Wellicht dat je mij tegenkwam. :W
 
Het leuke is dat mijn jongste dochter die achterin zat als allereerste riep: "Zijspan!!"
Wij waren met de familie onderweg in het veilige Volvo blik, jij zult mij ongetwijfeld niet gezien hebben.
 
Ik ga zondag naar de Varsselring, de fotograaf weer rondrijden tijdens de demo van het V-Ringtreffen in de pauze van de Wegraces.

We hebben een prachtige dag gehad. Mini(nouja)Kwastert was ook mee. Dat kwam goed uit, want er was geen vervangende fotograaf. En Albert, de eigenlijke fotograaf wilde donders graag zelf meerijden. Freek heeft een spoedcursus knopjes-op-een-spiegelreflex-camera-indrukken gehad, en bijna moeten zweren dattie de camera niet liet vallen. Toen Freek op de knietjes achterwaards in de bak en gaan. In een rondje heeft ie honderd fotos gemaakt, en het tweede rondje konden we zelf voluit.... we mochten dit jaar zelfs (voorzichtig) inhalen. Topmiddag!
 
We hebben een prachtige dag gehad. Mini(nouja)Kwastert was ook mee. Dat kwam goed uit, want er was geen vervangende fotograaf. En Albert, de eigenlijke fotograaf wilde donders graag zelf meerijden. Freek heeft een spoedcursus knopjes-op-een-spiegelreflex-camera-indrukken gehad, en bijna moeten zweren dattie de camera niet liet vallen. Toen Freek op de knietjes achterwaards in de bak en gaan. In een rondje heeft ie honderd fotos gemaakt, en het tweede rondje konden we zelf voluit.... we mochten dit jaar zelfs (voorzichtig) inhalen. Topmiddag!



*O*
 
gaaf Kwastert!!!!

klinkt idd als een topmiddag en ook nog heel leerzaam voor junior kwastert
 
Waren jullie dat in Hengel met die pokkeherrie, kon het in mijn achtertuin horen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan