Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Ik ben er voor mezelf van uit gegaan dat t zijspan treffen in Genemuiden de afsluiter was qua seizoen 2018 op t gebied van treffens of meetings.

Qua huishouding ben ik een redelijk geëmancipeerde kerel die echt niet voor t eerst dit soort taken op zich neemt, maar omdat t gewone werk ook gewoon doorgaat en ik dat normaal.al nooit binnen 40 uur id week red is t wel vrij pittig om t toch allemaal weg gepland en uitgevoerd te krijgen.
Maar we doen gewoon ons best en meer kan je niet doen, waarbij thuis even de hoogste prio heeft gekregen.
 
bedankt!

gelukkig zit zijspanrijden er nog wel steeds in hoor. Is toch een prima vervoermiddel, dus zodra ik privé op stap moet en de allerkleinste niet mee hoeft, dan pak ik het zijspan!
 
Om het café wat op te fleuren.

full
 
Henk, je wil niet weten hoe treffend die laatste opmerking is.
Ik heb zojuist te horen gekregen dat mijn vrouw uitgezaaide melanoom kanker heeft.
Verder weet ik eigenlijk momenteel niks meer te zeggen.
 
Henk, je wil niet weten hoe treffend die laatste opmerking is.
Ik heb zojuist te horen gekregen dat mijn vrouw uitgezaaide melanoom kanker heeft.
Verder weet ik eigenlijk momenteel niks meer te zeggen.

Hosternokke......... sterkte kerel voor jou, je vrouw en de meiden. Klote zeg.... -O-



klote-ziekte, mijn beste maat zit in hetzelfde schuitje (ook uitgezaaide melanoom, in darm en maag). Bij hem werkt immuno-therapie godzijdank vooralsnog fantastisch.
 
Sterkte voor jullie beiden en de meiden, heb dit ook al een paar keer van dichtbij meegemaakt,
het went nooit

Toon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan