DF @ Emmen e.o

Afgelopen weekend even bij Marcel geweest. Had nog geen tijd gehad voor mn gixxer. Komende week dus maar even kijken wanneer ik em ophaal. Moet wel een beetje goed weer zijn.
 
En dan is ie wel aangepakt neem ik aan?

Begint nou toch wel met regelmaat lekker weer te worden Frank!

Morgen mijn nieuwe NAKS ophalen bij het postkantoor.. ben benieuwd of de tikker weg is als ik die erin doe..
 
Laatst bewerkt:
Nog niks aan gebeurt vorige week. Als het goed zou zijn deze week klaar. Er zijn idd een paar hele mooie dagen geweest maar kheb het zo allemachtig druk de laatste tijd. Komend weekend is het weer bagger. Baal ik van want Emma is zondag jarig dus kunnen we ook niet buiten vieren. Anderzijds, de blokhut en stalling is weer helemaal geschuurd en gelakt dus dat klusje is weer geklaard.

Kheb iig wel weer zin dat ding ff mal op zn flikker te geven 😎
 
Heb afgelopen weekend is even op assen gereden!
Toch een tijd neergezet van 2:09.567 en kreeg hier wel complimenten voor..
Stond als eerste 600cc onder de 1000cc's in het overzicht van de tijden in mijn sessie's, een CBR1000RR heb ik er nog uitgereden! :P

9 mei weer een dagje gepland, zou ik aanraden! Het is echt een leuke ervaring!!
 
Grappig :) Heb ik ook gedaan alleen dan de toersessie ;) 2:09 is idd erg snel op een 600 al zag ik dat er iemand in een andere sessie 2 blank had geklokt op een 600
 
2 rond is te doen , ken iemand die reed zn eerste keer 2:15 en aan het eind van het seizoen 1:57, ik denk dat wij eerder 2:20 - 2:30 onder weg waren :P

Vond het enorm tegenvallen om hoge snelheid te houden in de bochten
 
@zxrh88,
Is wel te doen..
Maar er lag nu ook grint om olie van de baan te halen ivm een opgeblazen motor..
In de gehele baan zitten van die leuke doordraaiers en als je dan geen voorligger hebt, kan je er mooi doorheen knallen!


@mpowerd,
strakke tijd! Assen is ook een baan waar je met veel koppel sneller weg kan komen, dit zal zo zn voordelen hebben!
 
@zxrh88,
Is wel te doen..
Maar er lag nu ook grint om olie van de baan te halen ivm een opgeblazen motor..
In de gehele baan zitten van die leuke doordraaiers en als je dan geen voorligger hebt, kan je er mooi doorheen knallen!


@mpowerd,
strakke tijd! Assen is ook een baan waar je met veel koppel sneller weg kan komen, dit zal zo zn voordelen hebben!


Hahahha ja dat grind is wel een mindfucker !! Volgens de voorrijder was het op ons niveau nog niet iets om druk over te maken maar toch rij ik er liever niet doorheen..

Ga dit jaar zeker nog een keer weer op het circuit rijden en dan met transponder, ben benieuwd welke tijd ik kan zetten
 
@zxrh88,
Klopt helemaal, CRT marshall zei al dat je erover kan rijden maar dat hij het zelf ook deed..
Dit was voor mij voldoende informatie om het niet te doen! :P
 
Laatst bewerkt:
hier een filmpje van m'n snelste sessie:

@zxrh88,
Klopt helemaal, CRT marshall zei al dat je erover kan rijden maar dat hij het zelf ook deed..
Dit was voor mij voldoende informatie om het niet te doen! :P


Gaat lekker ! Jullie voorrijder reed tenminste een beetje normaal.. bij ons in de toersessie was die man volgens mij vergeten dat we het wat rustiger aan zouden doen :+
 
Ja maar zie dat deze wel op jullie wacht.. bij ons was hij na 2 ronden ineens bezig met zn eigen ronde tijden volgens mij :P
 
Ja maar zie dat deze wel op jullie wacht.. bij ons was hij na 2 ronden ineens bezig met zn eigen ronde tijden volgens mij :P
Landelijke motordagen was altijd een leuke training, volgens mij is het nu verboden om met racers te rijden toch?
Laatste jaren werd het ook steeds gevaarlijker door het snelheidsverschil tussen de deelnemers.
 
Landelijke motordagen was altijd een leuke training, volgens mij is het nu verboden om met racers te rijden toch?
Laatste jaren werd het ook steeds gevaarlijker door het snelheidsverschil tussen de deelnemers.


ja klopt ! Volgens mij hadden ze stiekum nog w el een groep met ONk rijders ingedeeld en nog een groep met die oude race brommers
 
Keerl. Heb nog geeneens 50km gereden.
Weet niet eens of mn pak me nog past..... al raak ik al wel weer wat kilos kwijt nu.
Zal vanavond is een poging doen. Als die oast wellicht morgnmiddag ff een rondje gummen
 
120km gejakkerd. De laatste 10km gingen wel deftigst. Keerl wat een gang. Bandjes mooi bijgeschaafd links en rechts. Ding loopt weer als een tierelier. Zal nog wat fotos posten later.
 
We hebben ook een nieuw stukje asfalt gevonden zoals we int verleden CE hadden. Waar je nog aardig ongestoord wat rondjes kan doen.

Het lege stuk tuinbouw achter het surfgat. Voor die dat niet kennen, tuinbouw achteruit bij waterkracht centrale richting Barger-Compascuum/Zwartemeer. Is een leeg stuk waar niemand last van heeft. Zijn wel allemaal weer haakse bochtjes maargoed.
 
Het lege stuk tuinbouw achter het surfgat. Voor die dat niet kennen, tuinbouw achteruit bij waterkracht centrale richting Barger-Compascuum/Zwartemeer. Is een leeg stuk waar niemand last van heeft. Zijn wel allemaal weer haakse bochtjes maargoed.

Ben benieuwd naar een straatnaam, ga het dan eens bekijken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan