Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Vandaag eindelijk m'n custom monoseat afgemaakt:
Originele zadel:
full


Monoseat:
full


Bedoeling was eerst om hem zilver te maken... Maar ben blij dat ik toch voor zwart heb gekozen :)
 
Kon je geen combi met zilvergrijs en zwart maken dan? De "duo" zilvergrijs en het gedeelte berijderszadel zwart of zwart laten bekleden?
 
geprobeerd mijn Honda SilverWing aan de praat te krijgen. maar met een gare accu (want 3 jaar oud en niet aan een druppellader gehangen in de tijd dat-ie buiten het frame stond) lukt dat niet :(

verder me mottig gezocht naar mijn Tomtom, maar nog niet gevonden.
 
Eindelijk mijn GoPro ram mount kunnen uitproberen, ritje van 50 km gemaakt, verrassend goed beeld, volgende keer een iets lagere resolutie uitproberen voor een meer vloeiend beeld, lijkt nu of ie frames te kort komt.
 
Zijstandaard er weer afgemonteerd en de Bison Kombi Stick eruit geschraapt, was moeilijker dan gedacht, en kon ik eigenlijk zo laten, maar het is zo lelijk :')
Vandaag naar de garage om dat ding eens en vooral te lassen, zodat ik ook van de "safety people" af ben op MF :')
Zal wel straks een piccie posten na het lassen :)

IMG_20170306_161025_zps4z0qhnmq.jpg


Is nog steviger dan voorheen *D
 
Laatst bewerkt:
de vrouw wil carbon ipv een ring om haar vinger.
Nu dat afdekkapje vd einddemper ook maar bestellen. :t
 
Thanx,
@nosmoking,
Die 675 is idd een bijzonder model in mijn ogen.
Mooie techniek, zit mooi in elkaar en het weegt geen drol die fiets.
En bijna alles van die fiets is in carbon te verkrijgen.
Desondanks is het toch niet mijn ding, mis toch het karakter van een V2.
Voor op het circuit is het een prima ding, maar voor snel gooi en smijtwerk rijd ik liever op mijn firestorm :]
 
Wat staat er nog allemaal op de planning dan? Ziet er al erg klaar uit. :?
Komt van de zomer nog een endurance topkuip aan, met 1 ronde koplamp (wil ik aankomende winter laten spuiten).
Wil de voorvork nog onder handen laten nemen, andere vering, buitenpoten zwart of antraciet laten anodiseren en de asopname zwart spuiten.
Dan alleen nog de loop der jaren gaargedraaide boutjes vervangen door titanium boutjes.

Dan is ie echt helemaal af.... :)
 
Laatst bewerkt:
Nou..een fiets is nooit af bas... Echt nooit.
Maar een mooie sp is het zeker :t
 
Nou.... Mijn vrouw vond eigenlijk dat ie bij aanschaf al af was :')

Maar nu zijn de kids nog klein en "kosten ze nog niet zoveel" ( _O- ), dus kan papa er nog wat aan uitgeven. Maar brei ik dit jaar toch maar ff een eind aan de verbouwing, blijft moeders ook nog een beetje blij. Maar ben er zo ook al blij mee, blijft een leuke hobby die motoren :]
 
Topkuip met 1 projector koplamp, zo'n kleine ronde? Mmmm dat moet eerst ik ff zien, weet niet of ik dat mooier vind dan zoals hij nu is.
 
Laatst bewerkt:
De lelijk verweerde bouten vervangen door die van titaniumraceparts.nl

Scheelt een paar slokken tov pro-bolt.


full


Ben nog niet klaar hoor :-)
 
Mooie bouten.
Mag ik vragen waarom jij die rechtsboven niet hebt vervangen.
Want die springt er nu echt uit van lelijkheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan