BE-HE LMR 2015

Ik had er ook nog 3 gefotografeerd (een tijdje geleden alweer :$)

Nu is de 400rr foetsie naar Egypte en is de bird kapjeskaal, dus ben benieuwd of ik de rest nog kan rijden :o :+ Ik weet er sowieso nog 4 te vinden :P

2ezntz8.jpg

jhabef.jpg

r23g3n.jpg
 
Na eindeloos zoeken naar het laatste wild heb ik ze (met enige hulp O-) ) toch weten te vinden En omdat het vanavond (bijna) droog was heb ik ze ook alle twee maar opgehaald :] *O* *O* *O*

Zwaantje:
2dvZ4h.jpg


Gansjes:
77Mpj7.jpg
 
Hallo LM- ers.
Ik lees van alles over drukte en andere dingen...
Ook ik heb heb het erg druk gekregen en loop achter met het bijhouden.
Ik zal mijn best doen om alles bij te werken maar zie dat er ook niet echt veel meer gezocht wordt.
2 Hebben alles binnen....En Sept is al bijna voorbij.
Het weer lijkt er niet beter op te worden en denk dat we er maar een vroegtijdige eind aan moeten breien.

Of niet?
 
Het is een beetje matig geweest dit jaar ja :X
Tijd/weer/geen motor tot beschikking.. Persoonlijk wat minder fanatiek ook dan vorig jaar :+
Toch vond ik het wel leuk om zelf ook foto's in te moeten sturen :)
 
Het is altijd leuk als je effort en inzet wordt gewaardeerd.
Dat werkt natuurlijk twee kanten op.... Maar goed.
Ik moet het nog bezien of ik dit volgend jaar weer ga doen.

Graag zou ik wel van ierdereen een mailtje willen ontvangen die bij de WOK op 17 OKT aanwezig zullen zijn.
Plaats is nog niet bekend maar dat ligt ook aan de aantal aanmeldingen.
Denk dat 8 man minimaal is.
Dus.. GRAAG RSVP wie er mee wil.
Dan kan ik aan de hand van de aanmeldingen een WOK restaurant bespreken ter afsluiting.
 
Moet nog even kijken of ik 17 oktober kan :) Volgend jaar zit ik down under en kan ik sowieso niet mee doen :P OF zal ik wat Australische opsturen :P ?

Hey Val, hoe staat het met de Blackbird?

Ja.. laten we het daar maar niet over hebben. De kap is gespoten en hij zit in elkaar... Maar hij ziet er nu slechter uit dan met het beetje schade wat ie had '( Verhaal is nog niet helemaal over en ik ga ook geen gal spuwen naar mensen op publieke forums :) Ik weet in ieder geval, mocht er zoiets weer gebeuren, dat ik een andere spuiter wil ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is altijd leuk als je effort en inzet wordt gewaardeerd.
Dat werkt natuurlijk twee kanten op.... Maar goed.
Ik moet het nog bezien of ik dit volgend jaar weer ga doen.

Graag zou ik wel van ierdereen een mailtje willen ontvangen die bij de WOK op 17 OKT aanwezig zullen zijn.
Plaats is nog niet bekend maar dat ligt ook aan de aantal aanmeldingen.
Denk dat 8 man minimaal is.
Dus.. GRAAG RSVP wie er mee wil.
Dan kan ik aan de hand van de aanmeldingen een WOK restaurant bespreken ter afsluiting.

17 Okt staat hier al een tijdje op de kalender :)
 
Moet nog even kijken of ik 17 oktober kan :) Volgend jaar zit ik down under en kan ik sowieso niet mee doen :P OF zal ik wat Australische opsturen :P ?

Graag!!


Ja.. laten we het daar maar niet over hebben. De kap is gespoten en hij zit in elkaar... Maar hij ziet er nu slechter uit dan met het beetje schade wat ie had '( Verhaal is nog niet helemaal over en ik ga ook geen gal spuwen naar mensen op publieke forums :) Ik weet in ieder geval, mocht er zoiets weer gebeuren, dat ik een andere spuiter wil ;)

Wie is dit dan ?? Ben wel benieuwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan