BE-HE LMR 2015

Zal even kijken of ik de komende twee weken in de buurt ben van de LM welke ik op het oog heb.
Dan zal ik er ook even voor zorgen dat die bij jouw terecht komt Siem
 
En we hebben een nieuwe aanmelding... nadere info volgt.
Wie nog meer???
 
Na een deel van jullie geweldige avonturen te hebben gelezen, wil ik me ook wel eens in het provinciale strijdgewoel mengen. Ik heb totaal geen ervaring met de LMR, maar ik ben wel aardig in het zoeken op internet en kan ook redelijk met m'n motor overweg. Om jullie een idee te geven waar ik op rij, even een introductie-foto :)

0DDV4R.jpg


Ik ben klaar voor de sportieve strijd, laat de foto's maar komen 8-)
 
Na een deel van jullie geweldige avonturen te hebben gelezen, wil ik me ook wel eens in het provinciale strijdgewoel mengen. Ik heb totaal geen ervaring met de LMR, maar ik ben wel aardig in het zoeken op internet en kan ook redelijk met m'n motor overweg. Om jullie een idee te geven waar ik op rij, even een introductie-foto :)

[afbeelding]

Ik ben klaar voor de sportieve strijd, laat de foto's maar komen 8-)

Hoi Wiggert.
Welkom en hoop dat je deze LMR leuk gaat vinden.
Ik heb je email ontvangen en ben bezig de beste eruit te vissen. Leuke foto's !!

Kom ik nog op terug.

Alvast veel voorpret gewenst.
 
Vriendelijke oproep aan iedereen die nog mee wil doen.
Kunnen jullie je inzendingen opsturen?

Zelf ben ik het weekend van 24 tot 27 april met de motor weg en hoop alle inzendingen voor die tijd binnen te hebben.
 
Vriendelijke oproep aan iedereen die nog mee wil doen.
Kunnen jullie je inzendingen opsturen?

Zelf ben ik het weekend van 24 tot 27 april met de motor weg en hoop alle inzendingen voor die tijd binnen te hebben.
zal morgen eens op lm jacht gaan :Y
 
Der zijn er nog genoeg...hahahha
Maar alles inzendingen zijn verwerkt tot nu toe..Nog meer gegadigden??
 
Terug
Bovenaan Onderaan