BE-HE LMR 2015

Zoals ik al reeds in de mail zei.....BONUS1 is wat aangetast door de tand des tijds.
Ondertussen hebben jullie al en nieuw plaotie van de molen in de mail ontvangen.
 
Zoals ik al reeds in de mail zei.....BONUS1 is wat aangetast door de tand des tijds.
Ondertussen hebben jullie al en nieuw plaotie van de molen in de mail ontvangen.

Ik heb geen nieuwe foto van de molen, maar wel dan 2 nieuwe plaatjes in de mail. 1 met de naam bonus suus en val en de ander met de naam DSC1208.. Moet ik nu de bonus suus en val en die dsc doen ipv molen en mn eigen bonus? :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen nieuwe foto van de molen, maar wel dan 2 nieuwe plaatjes in de mail. 1 met de naam bonus suus en val en de ander met de naam DSC1208.. Moet ik nu de bonus suus en val en die dsc doen ipv molen en mn eigen bonus? :P

Je hebt nwe mail.
 
Mail ontvangen maar motorloos op de Veluwe tot we woensdag thuiskomen en ik donderdag weer naar België moet :W iig daar meer mogelijkheden onderzoek uit te voeren.
Happy hunting allemaal 8-)
 
Als het goed is heb je mail Simon.

Bleek dat bij de foto's die ik gemaakt had met mijn telefoon weer een GPS locatie zat.
Kreeg het niet weg dus moest opnieuw naar mijn LM voor foto's -O-
 
Als het goed is heb je mail Simon.

Bleek dat bij de foto's die ik gemaakt had met mijn telefoon weer een GPS locatie zat.
Kreeg het niet weg dus moest opnieuw naar mijn LM voor foto's -O-

Yep...mail ontvangen.

Wanneer je de eigenschappen van een foto in Windows oproept kun je alle info verwijderen..Dus ook GPS locaties etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan