De Limbocl@n: Stormlooptopic | deel 161

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bs8oV3f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag eens gaan kijken in de parkeergarage op school, ik mag er de motor niet neerzetten... Terwijl er gewoon lege plaatsen zijn... Wat een ergernis. In plaats van 2x 40 min per dag 2x 2 uur per dag bijna...

Dus m'n motor staat nu stof te vangen bij mij thuis in de garage... Hopelijk is het deze week nog even ergens lekker weer (oftewel droog, kou boeit me niet) :]
 
Weet dat het waarschijnlijk niet mag hier maar heeft iemand interesse in een motormover, zo,n lange waar de motor helemaal oppast en je m dan mee door de garage schuift, ding is splinternieuw maar mn cbopper past er niet op en mn bmw is te zwaar (400 + kg)
voor een flinke doos sigaren mag ie weg , woon in Heerlen.(voor beide motoren al iets passends aangeschaft)

mvg Roland
 
Weet dat het waarschijnlijk niet mag hier maar heeft iemand interesse in een motormover, zo,n lange waar de motor helemaal oppast en je m dan mee door de garage schuift, ding is splinternieuw maar mn cbopper past er niet op en mn bmw is te zwaar (400 + kg)
voor een flinke doos sigaren mag ie weg , woon in Heerlen.(voor beide motoren al iets passends aangeschaft)

mvg Roland

Ik til de motoren meestal gewoon op als ik ze dwars wil verzetten. :+ :+
 
Vandaag eens gaan kijken in de parkeergarage op school, ik mag er de motor niet neerzetten... Terwijl er gewoon lege plaatsen zijn... Wat een ergernis. In plaats van 2x 40 min per dag 2x 2 uur per dag bijna...

Dus m'n motor staat nu stof te vangen bij mij thuis in de garage... Hopelijk is het deze week nog even ergens lekker weer (oftewel droog, kou boeit me niet) :]
Lol dat is wel een beetje een ballentent dan.
 
Weet dat het waarschijnlijk niet mag hier maar heeft iemand interesse in een motormover, zo,n lange waar de motor helemaal oppast en je m dan mee door de garage schuift, ding is splinternieuw maar mn cbopper past er niet op en mn bmw is te zwaar (400 + kg)
voor een flinke doos sigaren mag ie weg , woon in Heerlen.(voor beide motoren al iets passends aangeschaft)

mvg Roland
Waarom zou het niet mogen? :P

Maar geen interesse. Heb een omgebouwd ziekenhuis bed hier staan als motorlift/mover 8-)
 
Ding begint langzaam in de weg staan, en zijn altijd wel gasten die zo'n ding kunnen gebruiken. Had helaas geen ziekenhuisbed ter mn beschikking.......
beetje beperkt in mn ruimte (zoals iedereen hehe)
 
Weet dat het waarschijnlijk niet mag hier maar heeft iemand interesse in een motormover, zo,n lange waar de motor helemaal oppast en je m dan mee door de garage schuift, ding is splinternieuw maar mn cbopper past er niet op en mn bmw is te zwaar (400 + kg)
voor een flinke doos sigaren mag ie weg , woon in Heerlen.(voor beide motoren al iets passends aangeschaft)

mvg Roland
Even een foto plaatsen?
 
Yes ken het probleem, hoewel ik niet mag klagen :X

De Duc mocht zelfs in de woonkamer slapen :')
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt dat is m zelfs de kleur klopt, heb m bij datona gekocht in elkaar gezet, de motor (zx9r) een keer erop en eraf en toen op zn zijkant tegen de garagemuur gezet........
denk dat we allemaal van die dingen hebben staan wat achteraf niet zo;n hele goede aanschaf bleek te zijn, is niets mis met ding maar voor echt zware motoren minder geschikt.
 
Lol dat is wel een beetje een ballentent dan.

Beter kan ik het niet omschrijven in zo weinig woorden :')

Eerst werd me verteld dat een motor gewoon bij de brommers en scooters mocht, blijkt achteraf in verband met brandverzekering ofzoiets niet te mogen. In de garage "voor studenten" zijn mooie, ongebruikte motorplekken. Enige jammere is dat die garage alleen voor studenten met een mentale of fysieke beperking (en docenten) is.

Nu mag ik hem verderop op een veldje zetten tussen de auto's, maar da's niet bepaald iets waar ik op zit te wachten :')
 
Laatst bewerkt:
Niks van camera bewaking op dat terrein?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan