De Limbocl@n: Stormlooptopic | deel 161

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beter kan ik het niet omschrijven in zo weinig woorden :')

Eerst werd me verteld dat een motor gewoon bij de brommers en scooters mocht, blijkt achteraf in verband met brandverzekering ofzoiets niet te mogen. In de garage "voor studenten" zijn mooie, ongebruikte motorplekken. Enige jammere is dat die garage alleen voor studenten met een mentale of fysieke beperking (en docenten) is.

Nu mag ik hem verderop op een veldje zetten tussen de auto's, maar da's niet bepaald iets waar ik op zit te wachten :')
Te gek voor woorden, neemt ook zoveel plaats in he :') en brommers/scooters rijden immers op lucht :+
 
Heb de afgelopen 6 weken bijna net zoveel gereden als in de hele vorige zomer, grappig genoeg ook hetzelfde weer gehad :') _O-
 
Motor mover dacht dat het wel handig zou zijn ooit eens, maar heb de m of tor nu op de hefbrug staan en deze kan ook rondrijden als ik dat zou willen. (Lees garage opruimen en de overige zooi naar buiten flikkeren).
Dus geen interesse helaas.

D ridder gewoon een weekje niks met de fiets gaan en dan per ongeluk de fiets in de stalling zetten kijken wat er gebeurt of zit er iemand van de bewaking dan deze persoon omkopen.
 
is wel lekker fresh 's morgens :')


Hoewel ik me net heb ingeschreven voor 2 circuitdagen op Zolder de 21ste en 28ste februari :')
bonk.gif

Alleen nog even een circuitslet regelen.
 
Laatst bewerkt:
Beter kan ik het niet omschrijven in zo weinig woorden :')

Eerst werd me verteld dat een motor gewoon bij de brommers en scooters mocht, blijkt achteraf in verband met brandverzekering ofzoiets niet te mogen. In de garage "voor studenten" zijn mooie, ongebruikte motorplekken. Enige jammere is dat die garage alleen voor studenten met een mentale of fysieke beperking (en docenten) is.

Nu mag ik hem verderop op een veldje zetten tussen de auto's, maar da's niet bepaald iets waar ik op zit te wachten :')

gewoon naast de hoofdingang :+

welke school uberhaupt :?
 
is wel lekker fresh 's morgens :')


Hoewel ik me net heb ingeschreven voor 2 circuitdagen op Zolder de 21ste en 28ste februari :') [afbeelding]
Alleen nog even een circuitslet regelen.
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

spikes al gekocht? :+

gast die mn husq heeft gekocht had al eens studs in zn bandjes gedraaid, werkt volgens hem best goed op de ijsbaan :+
 
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

spikes al gekocht? :+

gast die mn husq heeft gekocht had al eens studs in zn bandjes gedraaid, werkt volgens hem best goed op de ijsbaan :+
_O- Nice, lijkt me wel ruig

Ik wilde het toen eens op de CR250 proberen.
Helaas was die weer iets sneller weg dan verwacht :')
 
Motor mover dacht dat het wel handig zou zijn ooit eens, maar heb de m of tor nu op de hefbrug staan en deze kan ook rondrijden als ik dat zou willen. (Lees garage opruimen en de overige zooi naar buiten flikkeren).
Dus geen interesse helaas.

D ridder gewoon een weekje niks met de fiets gaan en dan per ongeluk de fiets in de stalling zetten kijken wat er gebeurt of zit er iemand van de bewaking dan deze persoon omkopen.

Ding is wel geinig, ff afwachten hoeveel plaats in de garage ik dalijk hopelijk heb :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan