Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Vandaag de nodige kilometers gemaakt, de parkeerkelder staat aardig vol nu.
Eerst vanochtend de GSX 750 opgehaald.

GSX750-2-A.jpg

GSX750-2-B.jpg

GSX750-2-C.jpg

GSX750-2-D.jpg

Heeft een paar jaar stil gestaan in een verwarmde garage maar startte heel vlot en loop heel netjes.
Jammer is dat er geen sleutel bij is. Contactslot is "vakkundig" geopereerd en staat vast op "aan". Er zit geen accu meer in, maar eenmaal aangesloten op een externe accu, meteen starten en lopen zonder choke :)

Zitten een paar leuke onderdelen op die het leuk maken, Koni schokbrekers, een Raask rem- schakelset en een chromen 4 in 1 waarvan het chroom nog erg netjes is. Geen roest, en amper verkleuring van de bochten. Zadel is ook nog erg netjes.
Eigenlijk zonde om in onderdelen te verkopen, maar ja, deze vanmiddag opgehaald.

GSX1100-20150227.jpg


Daar moet toch wel echt een ander vorkje in '(

Verhaal bij deze 1100 is als volgt. De eigenaar (70 jaar inmiddels, en net een nieuwe Harley besteld 8-) ) heeft deze al 6 jaar bij zijn zoon in de schuur staan. Hij heeft met ongeveer 30 km in een kettingbotsing gezeten en achterop een auto gereden waarna hij tegen de vangrail viel.

Motor was eerst van zijn buurman. Deze buurman heeft de motor bij Motoport laten reviseren. O.a. opgeboord naar 1200 cc en een volledig koprevisie.
Ding was daar na zo bloedsnel dat hij er niet meer op durfde te rijden en deze verkocht aan de man van wie ik hem heb gekocht. Deze heeft er na de revisie ongeveer 3.000 km mee gereden.

Deze GSX 750 gaat nu in de verkoop. Liefst naar een liefhebber die hem origineel houdt. Gaat die naar een verbouwer dan hou ik graag de koplamp omdat die van de 1100 in kaduuk is.

De GSX 750 die ik vanochtend heb opgehaald gaat ook in de verkoop, maar dan (hoogstwaarschijnlijk) in onderdelen. Ik heb namelijk de voorvork nodig voor de 1100. Daar naast schat ik zo in dat er wel interesse is in de losen onderdelen Koni schokbrekers, Rask setje en misschien ook wel de uitlaat.
Kan uiteraard ook in zijn geheel weg als er een goede voorvork op wordt ingeruild.

Sta open voor (in)ruil voorstellen ;)
 
Je weet dat de 750 vork dunner is? 35mm ipv 37
Ook geen luchtondersteuning en instelbaarheid.

Je hebt pb... :+

Ps de 1100 ziet er goed uit zo, 4 in 2 SITA uitlaat? Netjes :Y
Behalve de voorkant dan ,maar daar heb ik eventueel wel een oplossing voor :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wellicht nog wel een 1100 voorvork voor je Peter, er zit luchtondersteuning op, al dacht ik dat het een 750 vork was. Zal het zo ff nameten voor je ;)

edit. koplamp misschien ook wel, wat is er stuk aan je oude?
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al eerder gemeld heb, heb ik ook nog een complete voorkant staan van een 1100 EZ.
Is een leuke vork, heb ook een zwak voor die anti duik vorken. Wat wil je er voor hebben? (kan via pm als je wilt)
Ik ga eigenlijk voor de originele uitvoering, dus de vork met de wielas achter de onderpoot, maar zo'n anti duik is een leuk alternatief.
 
Ik heb wellicht nog wel een 1100 voorvork voor je Peter, er zit luchtondersteuning op, al dacht ik dat het een 750 vork was. Zal het zo ff nameten voor je ;)

edit. koplamp misschien ook wel, wat is er stuk aan je oude?
Ben benieuwd of het een 1100 vork is :)

Ik schreef koplamp, maar dat was niet goed. Het is het koplamphuis dat kaduuk is. Koplamp leeft volgens mij nog.
 
Ben benieuwd of het een 1100 vork is :)

Ik schreef koplamp, maar dat was niet goed. Het is het koplamphuis dat kaduuk is. Koplamp leeft volgens mij nog.

Het is een 1100 vork :)

Heb je m'n mail adres nog? If so, een mailtje dan regelen we 't :)
 
Een opgeboorde 1100 sleurt echt lekker. Massa's koppel vanuit heel lage toeren en heerlijk lang doorjanken in toeren.
 
En het frame v.d. 1100? Ziet er nou niet ál te recht uit.
Ga ik op mijn gemak naar kijken als ik de voorvork vervang. Als het krom is wordt het richten of een ander frame kopen. Heb al zo veel frames voorbij zien komen de laatste tijd, dat is niet zo'n probleem.

Begrijp de schade wel. Heb zelf een paar jaar geleden op zo'n dikke 110 rondgereden en merkte toen dat de dunne vorkpootjes in combinatie met het 19" voorwiel, maar vooral de enkelzuiger remklauwen eigenlijk niet opgewassen zijn tegen het geweld van het blok (of mijn rijstijl O-) ).
Hou de 1100 graag origineel, maar er moet eigenlijk een (iets) dikkere vork in met vooral betere remklauwen.
 
Lekker man, jarenlang zie je geen GSX-en en ineens komen ze allemaal tevoorschijn :}
Ben stikjaloers op die opgeboorde 1100 _O-
Een opgeboorde 1100 sleurt echt lekker. Massa's koppel vanuit heel lage toeren en heerlijk lang doorjanken in toeren.
Ben ook erg *O* met de 1100 :)

De grote GS - GSX opkoper uit Boxtel heeft al gereageerd op de advertentie op MP.
Zal dezelfde prijsinfo die ik hem heb gemaild hier ook plaatsen.

De onderdelen GSX 750 vraag ik € 350,- voor, mijn "eigen" GSX 750 vraag ik € 750,- voor. Beide in één koop voor € 1.000,-
 
Ben ook erg *O* met de 1100 :)

De grote GS - GSX opkoper uit Boxtel heeft al gereageerd op de advertentie op MP.
Zal dezelfde prijsinfo die ik hem heb gemaild hier ook plaatsen.

De onderdelen GSX 750 vraag ik € 350,- voor, mijn "eigen" GSX 750 vraag ik € 750,- voor. Beide in één koop voor € 1.000,-

Sh.t.....m'n vakantiegeld is er nog niet anders had ik wel interesse in je onderdelenfiets
 
Terug
Bovenaan Onderaan