Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Aangezien ik hier wat Katana's ( :9~ )voorbij zie komen...hebben jullie ook nog een bron voor katana logo stickers?
cf77e5ee.jpg
 
Laatst bewerkt:
De mijne rijdt ook weer :9

156qqzl.jpg


Het is de huisslet van hier, een '86 GSX-550ES met een achttal eigenaren. Was na twee keer diefstal (geloof het of niet) er zo feestelijk aan toe dat ik hem maar verbouwd heb.
 
Laatst bewerkt:
Heren/Dames,

Omdat ik er zelf dit jaar geen tijd en geld in ga steken, en ik het echt heel zonde vind de GSX te laten wegroesten, mag hij naar een nieuw baasje..


Het is een opknappertje, uit 83, met een niet meer te achterhalen kilometerstand. Voor meer info, of heb je interesse, stuur maar en PM.
01044bb2-880a-4f12-8ad4-52d23fa66e90_zpsyauqs7pp.jpg

458b0557-5f44-4291-8749-c8a0d69ac000_zpszgpibaax.jpg

382fc7ee-2bad-4816-8551-597216ebe46f_zpsm7ooni2h.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heren/Dames,

Omdat ik er zelf dit jaar geen tijd en geld in ga steken, en ik het echt heel zonde vind de GSX te laten wegroesten, mag hij naar een nieuw baasje..


Het is een opknappertje, uit 83, met een niet meer te achterhalen kilometerstand. Voor meer info, of heb je interesse, stuur maar en PM.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb je ook foto's? Deze zijn namelijk niet te zien
 
Iemand interesse in mijn GS? Echt een sleutelobjectje, maar wellicht ook interessant voor onderdelen (oa. spaakwielen, stalen remleidingen, nieuwe regelaar)

rXGSyU0.jpg


Anders gaat ie op marktplaats.
 
Ik wil je niet beledigen maar zoals ie er op de foto uitziet geef ik je 5 tientjes. Kun je hem beter zelf uit elkaar trekken dan krijg je al 5 tientjes per wiel.
 
Iemand nog een GSX550 uitlaat liggen? Ik moet de 4-in-2 variant hebben, liefst compleet maar de collector (en evt bochten) volstaat denk ik ook.

Ben al langs Biggelaar gereden maar die had alleen 4-in-1 liggen en dat ziet er niet uit.
 
Laatst bewerkt:
Die van mij nog lang niet. Eerlijk gezegd geen tijd voor. Heb nog een vfr die ik niet weg doe (ondanks dat ik er sinds oktober niet mee gereden heb). Maar door verandering in werk en de daarbij behorende opleidingen en cursussen heb ik geen tijd meer om er wat mee te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan