Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Wie O wie heeft dit voor me?

[afbeelding]


Even mezelf kwoten. Heb al bij Roukama zitten neuzen, niks gevonden. Wel een paar mooie Koni’s, Suzuki schildjes voor op het kontje, dat mooie chromen schild op de voorvork waar het t-stuk van de remleidingen zo mooi achter verborgen zit en nog iets, ben het alweer vergeten _O-
Ik heb ook zeker geen haast want ben gisteren aan de remklauwen begonnen, ontluchtingsnippeltje zit VAST! Met hoofdletters :')
 
Even mezelf kwoten. Heb al bij Roukama zitten neuzen, niks gevonden. Wel een paar mooie Koni’s, Suzuki schildjes voor op het kontje, dat mooie chromen schild op de voorvork waar het t-stuk van de remleidingen zo mooi achter verborgen zit en nog iets, ben het alweer vergeten _O-
Ik heb ook zeker geen haast want ben gisteren aan de remklauwen begonnen, ontluchtingsnippeltje zit VAST! Met hoofdletters :')

Laten weken in de Kruipolie en als dat niet werkt dan coca cola erover. Ga ik dit weekend maar even doen met de remklauwen van mijn koekblik :X
 
Laatst bewerkt:
Ik denk het wel, maar ik ben vergeten te kijken :$
Morgenavond in de herkansing, zal ik gelijk wat maten opnemen.

Morgenavond viel vroeg vandaag....

full

full


Breedte van spatbord ca 142-143mm
Montagegaten hoh 61-62m
Geschikt voor 19" wiel

Geen breuken/scheuren oid, origineel spatbord wel overgespoten.
 
Volgens mij is het niet precies dezelfde. Die op de GS1000S heeft achter de vorkpoten nog een soort van spoilertje.
 
Mmh, volgens mij heeft de gs1000s helemaal niet zo'n soort spatbord.
Als ik naar die van robinjo kijk iig niet. :?
Ik bedoel die van de foto waar de vraag mee begon. Of dat een origineel GS1000S spatbord is weet ik niet, ik weet niet eens of het een echte S is....
 
_O-
Als seabird em in een doos wil stoppen tenminste...
Ik hoor wel hoe of wat.
Op mn ene 1000 zit nu zo’n kort plastic spatbordje, staat op zich wel goed, maar op de andere 1000 zit een chroom exemplaar en op de een of andere manier smoelt dat toch beter bij zo’n lomp ding.
 
_O-
Als seabird em in een doos wil stoppen tenminste...
Ik hoor wel hoe of wat.
Op mn ene 1000 zit nu zo’n kort plastic spatbordje, staat op zich wel goed, maar op de andere 1000 zit een chroom exemplaar en op de een of andere manier smoelt dat toch beter bij zo’n lomp ding.

Ja ik wil dat wel. Maar er zit wel een scheurtje in het chroom aan de voorkant wat is gaan roesten. Dus niet helemaal fris meer. Ik zal foto's maken.

Grts
 
Terug
Bovenaan Onderaan