MF Gooi 152. Waar goeie tips niet gewaardeerd worden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is de leeftijd denk ik, of de verdovende middelen zijn mijn lijf nog niet uit..... :/
 
Had ik al gezegd dat ik een Rev' It Gore-Tex motorbroek gekocht heb? Helemaal zoewart dus niet zo interessant om een foto te laten zien. Nu nog een paar Stiefel en Ich bin für kommendes Jahr wieder das Herrchen! *O*

Prima... laat de regen maar komen... *D

Stiefeltjes ben ik ook naar op zoek... maar heb nog ff de tijd.
Ik heb ze i.i.g. nog niet voor een schappelijke prijs kunnen vinden.
Binnenkort ga ik ze wel passen zodat ik eventueel via het www de juiste maat kan bestellen. :Y
 
Prima... laat de regen maar komen... *D

Stiefeltjes ben ik ook naar op zoek... maar heb nog ff de tijd.
Ik heb ze i.i.g. nog niet voor een schappelijke prijs kunnen vinden.
Binnenkort ga ik ze wel passen zodat ik eventueel via het www de juiste maat kan bestellen. :Y
Tip van Flip; de TCX Infinity GTX wordt door de Politie gebruikt en die vindt je met regelmaat ongebruikt op MP.
 
Tip van Flip; de TCX Infinity GTX wordt door de Politie gebruikt en die vindt je met regelmaat ongebruikt op MP.

Interessant tip.... hou hem in gedachte.
Voorkeur gaat momenteel uit naar Daytona's Traveller GTX.
 
A.s. zaterdag geeft Mr.GPS een training Basecamp waarbij ik ook aanwezig ben.

Omdat er tijdens de afgelopen maanden nogal wat problemen waren met de routes, en dergelijke, wil ik de vragen die jullie hebben best bij hem neerleggen zodat we, als de pekel verdwenen is, weer schitterende routes kunnen rijden.

Stuur de vragen maar via een PB-tje naar mij.

Misschien kom ik wel met een trainings DVD terug. Dan kunnen we een Basecamp-avondje bij mij thuis houden. Dan moet alles duidelijk zijn/worden.
 
Zodirect maar weer eens verse windows 7 installatie op de computer zetten. Alweer even geleden :)
 
:W

al zwaaiend de bocht uit :+ dag band/ velg. 20km p u was toch te hard :')
morgen zit er weer een nieuwe op en weer gewoon in m eigen auto :')
 
Ik heb na onze weggeregende vakantie afgelopen zomer waarbij mijn laarzen (en broek) zo lek als een mandje waren ook de TCX Infinity GTX aangeschaft. Detox heeft ze al een paar jaar en ze hebben hem wel bewezen dat ze waterdicht en prima zijn. Dus daar kon ik me geen buil aan vallen.

Heb ze (gelukkig) nog niet zelf hoeven testen. Dat geldt overigens ook voor de nieuwe regenvoering die ik van Rev'it heb ontvangen nadat ik geklaagd had bij terugkomst van onze vakantie.
 
TCX zijn fijne laarzen anders, tips of geen tips :P

Over laarzen gesproken, iemand misschien n tip over het volgende: door een afgesleten rubber (besteld en vandaag binnengekomen!) van het schakelpookje is er een gat ontstaan in het rubber van mijn laars. De laars heeft gore-tex en die moet wel behouden, iemand een ander oplossing dan het gat opvullen en er een n nieuw plakkie rubber op plakken? :)
 
ik ben in staat om me laptop door het raam te gooien met windows 8.

Moet je even zeggen wanneer, vang ik hem op en doe ik er wat leuks mee :+

Windows 8 is niet echt voor laptop/desktop. Tenzij je een touchscreen hebt.
 
Laatst bewerkt:
De Infinity... zonder twijfel een prima laars.
En.. op MP, in mijn maat, nieuw aangeboden voor €199,95.. in de winkel zijn ze gemiddeld €80/90 duurder. Kweenie of Herr104 ook maatje 44 heeft...
 
Laatst bewerkt:
42, hij heeft gisteren die van mij gepast. Bij TCX is het overigens de reguliere Nederlandse 42 en geen Italiaans kindervoet maat 42. Bij Sidi had ik bijvoorbeeld een maat groter nodig.
 
jammer dat maat boot aka 47 weinig aangeboden word, mijn laarzen zijn niet meer waterdicht heb ik gemerkt na zwarte woud trip :(
 
Bij Sidi had ik bijvoorbeeld een maat groter nodig

Na de zoveelste niet lekker zittende laarzen nu al een paar jaar (wandel) schoenen voor op de motor, Meindl performance voor wat bredere voeten. Waterdicht en je kan er uiteraard ook perfect op lopen / wandelen. Uiteraard ook in maat 47 en verder te verkrijgen. Dit is geen tip O-)

Alleen dat veteren :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is natuurkundig gezien ON-MO-GE-LIJK!!!
Argumenten ? volgens welke theorie ? heb je een rekenmodel om dat aan te tonen ?

(in dit soort filmpjes gaat het overigens in bijna alle gevallen om dieseltrienen, ik heb nog geen bovenleidingen gezien :N , misschien heeft dat er ook wel mee te maken ?, of zit ik de verkeerde filmpjes te kijken ?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Argumenten ? volgens welke theorie ? heb je een rekenmodel om dat aan te tonen ?

(in al dit soort filmpjes gaat het in bijna alle gevallen overigens om dieseltrienen, ik heb nog geen bovenleidingen gezien :N )

Hoe, wie, wat, waar dan ook, ik ontken ALLES!!!!

:+



(Niet alleen dieselspul, maar geen wissels, seinen, enkelspoor over 100-en kilometers....)
 
Ja, dat viel me ook op aan die (meestal) Amerikaanse filmpjes. Van elektrische treinen is weinig te vinden, anders dan vonkende bovenleidingen wegens ijsvorming.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Interessant tip.... hou hem in gedachte.
Voorkeur gaat momenteel uit naar Daytona's Traveller GTX.
Ik heb de forma adventure. Niet extreem duur en wat mij betreft prima laars.

Eerste paar bleek de rechter niet volledig waterdicht, links wel. Nieuw paar gekregen en nog niet op doorlekken kunnen betrappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan