MF Gooi 152. Waar goeie tips niet gewaardeerd worden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw deeltje, weer present. :W

DD, rijkelijk laat, maar nog gefeliciteerd. :)


Klote sneeuw. Gelukkig heb ik winterbanden.







Thuis. In de achtertuin.





De auto zelf staat op ietwat versleten zomerbandjes, een millimeter profiel is al optimistisch. Was eigenlijk best goed te doen, behalve op het enige kruispunt dat ik tegenkom onderweg, met natuurlijk net een auto van rechts. Gelukkig stond hij wél op tijd stil. _O-
 
Ik heb de forma adventure. Niet extreem duur en wat mij betreft prima laars.

Eerste paar bleek de rechter niet volledig waterdicht, links wel. Nieuw paar gekregen en nog niet op doorlekken kunnen betrappen.

Ik heb twee paar Forma's gehad.
De eerste waren prima. De tweede waren dus afgelopen zomer zo lek als een vergiet.
Na een kleine 3 jaar dragen.
 
Nieuw deeltje, weer present. :W

DD, rijkelijk laat, maar nog gefeliciteerd. :)


Klote sneeuw. Gelukkig heb ik winterbanden.







Thuis. In de achtertuin.





De auto zelf staat op ietwat versleten zomerbandjes, een millimeter profiel is al optimistisch. Was eigenlijk best goed te doen, behalve op het enige kruispunt dat ik tegenkom onderweg, met natuurlijk net een auto van rechts. Gelukkig stond hij wél op tijd stil. _O-
:') _O- Mazzelaar! Mooie klusje voor t weekend ofzo, hoeft je hoogstens 20 minuten te kosten bij elkaar :)


Mornin, eens kijken of vandaag ook zo snel gaat! :9
 
Morning!

Ijsbloemen op de ruiten van de auto.... haast jammer dat ze smolten.
Nog een hectische dag met deadlines die verlopen en dan weekend!

Heb ik zin in. Het is al weer even geleden dat ik de zee heb gezien en daar wordt ik ondanks kou toch altijd weer vrolijk van. *D
 
Fris? De ijsberen staan in de rij voor een bontjas, godskolere wat een pleuriskou. Van mij mag de lente weer beginnen.


sneg_ani.gif
 
Nog een hectische dag met deadlines die verlopen en dan weekend!
Succes !

Hier twee wekelijkse sales meetings, dus office day, suit and tie en eindeloze meetings..
 
Ik heb twee paar Forma's gehad.
De eerste waren prima. De tweede waren dus afgelopen zomer zo lek als een vergiet.
Na een kleine 3 jaar dragen.

BTW, is de ICT inmiddels zover gevorderd bij BAM!-Jonguh! dat je inmiddels de briefjes voor de directeur niet meer handmatig hoeft uit te schrijven of is het nog steeds koelote?

:+ :j
 
A.s. zaterdag geeft Mr.GPS een training Basecamp waarbij ik ook aanwezig ben.

Omdat er tijdens de afgelopen maanden nogal wat problemen waren met de routes, en dergelijke, wil ik de vragen die jullie hebben best bij hem neerleggen zodat we, als de pekel verdwenen is, weer schitterende routes kunnen rijden.

Stuur de vragen maar via een PB-tje naar mij.

Misschien kom ik wel met een trainings DVD terug. Dan kunnen we een Basecamp-avondje bij mij thuis houden. Dan moet alles duidelijk zijn/worden.

Help me herinneren.. wellicht dan een mooi moment om over te stappen naar basecamp :D (jou avondje dan)
 
Ik vond hem wel leuk, zelfs na drie keer.....een stuk minder erg om te zien dan het origineel.

Het lied wat er onder speelt is hetzelfde als in de ISIS promotie films (flames of war), ook de schoten en de stemmen. Volgens mij zijn gekopieerd uit het dát deel van de originele film dat meerdere ISIS strijders achter een ongewapende persoon aanrijden en hem in z'n been schieten. Als deze dan tegen een hek ligt wordt deze van dicht bij afgemaakt door meerdere kogels in z'n rug, gevolgd door een schot door z'n hoofd -O-

Zonder muziek en deze geluiden zou het filmpje grappiger zijn, wetende dat het geschreeuw wat je hoort van een mens is die op dat moment van het leven wordt beroofd op één van de meest laffe manieren die er zijn, ongewapend en van achteren -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan